וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: רוסיה חגגה עלייה, גרמניה והולנד התקרבו

הגרמנים הסתבכו בעקבות הרחקה של ג'אן (14), אבל גונדואן הרגיע עם צמד ובישל לוורנר ב-0:3 באסטוניה. בייל הציל את ויילס עם 1:1 מול קרואטיה. לפני כן: רוסיה עלתה ליורו עם חמישייה בקפריסין, הולנד ניצחה, שער גדול לקורהוט

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים, יוזואה קימיש. רויטרס
שחקני נבחרת גרמניה חוגגים, יוזואה קימיש/רויטרס
  • 23:45

    במקביל לצמד המפגשים ב"בית הישראלי", המשחקים במוקדמות יורו 2020 נמשכו הערב (ראשון) עם עלייתה של רוסיה לאליפות אירופה אחרי 0:5 גדול בקפריסין על הנבחרת של רן בן שמעון. הרוסים הצטרפו לבלגיה (0:2 לפרוטוקול בקזחסטן) כשתי העולות מבית ט'. הולנד התקרבה גם היא אחרי 1:2 בבלארוס במסגרת בית ג', וגרמניה נצמדה אליה עם 0:3 באסטוניה. בית ה' עדיין פתוח אחרי 1:1 בין ויילס לקרואטיה, כשהונגריה התקדמה למקום השני עם 0:1 קטן על אזרבייג'אן.

  • 23:35/בית ג'

    אסטוניה - גרמניה 3:0

    הנבחרת של יואכים לב הצליחה להסתבך בטאלין מול היריבה הכי נוחה בבית, אבל אחרי מחצית מאופסת ידעה להשיג את שלוש הנקודות למרות נחיתות מספרית במשך 76 דקות. אמרה ג'אן טעה והורחק בדקה ה-14, אך למזלו אילקאי גונדואן אוהב לפגוש את האסטונים וכבש צמד ראשון בקריירה במדי הנבחרת (51 ו-57). לוקה ואלדשמידט פתח לראשונה במשחק רשמי, אלא שדווקא מחליפו טימו ורנר נזקק לשלוש דקות על המגרש כדי לסגור עניין בדקה ה-71. מבישול של גונדואן, כמובן.

    בלארוס - הולנד 2:1

    בהיעדרו של ממפיס דפאי הפצוע, ג'ורג'יניו ויינאלדום לקח אחריות על תפקיד הסקורר. קשר ליברפול כבש צמד ראשון במדי הנבחרת והשאיר את הולנד בפסגת בית ג', לקראת צמד מחזורי ההכרעה בחודש הבא. ויינאלדום נגח את הראשון בדקה ה-32 וירה לחיבורים בחלוף תשע דקות, כשבלארוס רק צימקה מראשו של סטניסלב דראגון (53). הכתומים עם ארבעה ניצחונות רצופים בקמפיין וארבעה ניצחונות גם בארבעת המפגשים האחרונים עם בלארוס.

  • 23:34/בית ה'

    ויילס - קרואטיה 1:1

    הבית הזה נותר צמוד למדי ויוכרע רק בנובמבר, לאחר שסגנית אלופת העולם איבדה יתרון בקרדיף והסתפקה בנקודה. קרואטיה עדיין במקום הראשון, עם שתי נקודות יותר מהונגריה וארבע מעל סלובקיה השלישית, אבל לסלובקים וגם לוויילס הרביעית (שמונה נקודות) יש משחק פחות. ניקולה ולאשיץ' קיבל קרדיט בהרכב והעניק לקרואטיה יתרון כבר בדקה התשיעית, אבל מי אם לא גארת' בייל הציל נקודה עם שוויון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. המארחת לא הפסידה בבית במוקדמות היורו מאז מרץ 2011 ותיאבק עם הונגריה על הסגנות בחודש הבא.

    הונגריה - אזרבייג'אן 0:1

    שער בכורה נפלא של מיהאי קורהוט, אקס הפועל באר שבע וכיום באריס סלוניקי, הספיק להונגרים כדי לעלות למקום השני בבית ה' אחרי שני הפסדים. למזלם, שוויון של המארחת נפסל בצורה די תמוהה בתוספת הזמן. כרגע יש להונגריה שתי נקודות יותר מסלובקיה השלישית, אבל לזו יש משחק אחד פחות והוא יהיה במחזור הסיום מול האזרים שנותרו עם נקודה בלבד במקום האחרון. עוד בחודש הבא: סלובקיה תתארח בקרואטיה והונגריה תחתום את הקמפיין אצל ויילס.

  • 23:34/בית ט'

    קפריסין - רוסיה 5:0

    בפעם החמישית ברציפות והשישית בסך הכול מאז התפרקות ברית המועצות, נבחרת רוסיה תהיה בטורניר הגמר של אליפות אירופה. גם תיקו היה מספיק לנבחרת של סטניסלב צ'רצ'סוב בניקוסיה, אבל רוסיה עשתה את זה בסטייל ושיפרה את מאזנה ל-21 נקודות מתוך 24, כסגנית של בלגיה המושלמת בבית ט'. דניס צ'רישב כבש צמד (9 ו-92) ובישל למגומד אזדוייב (23) וגם לארטיום דזיובה (79) שחגג את התשיעי שלו בקמפיין ורחוק רק גול אחד מערן זהבי במאבק על תואר מלך השערים של מוקדמות היורו. דזיובה הכין לאלכסנדר גולובין בחוסר אנוכיות בדקה ה-89 ובישל גם את השני של צ'רישב. רן בן שמעון עם הפסד רביעי בקמפיין, כשהנבחרת שלו שיחקה יותר משעה ב-10 שחקנים, בעקבות הרחקתו של קונסטנטינוס לאיפיס (28).

    קזחסטן - בלגיה 2:0

    העולה הראשונה ליורו 2020 שמרה על מאזן מושלם בבית ט' ושיפרה את הפרש השערים שלה ל-1:30 עם ניצחון קליל בקזחסטן. רוברטו מרטינס החליף את כל חוליית הקישור שלו לעומת זו שפתחה ב-0:9 על סן מרינו וגם העניק את המקום בחוד למישי בטשואיי, שנכנס לנעליו של רומלו לוקאקו עם שער קל בדקה ה-21 אחרי הכנה של דניס פראט. הקפטן אדן הזאר שוב לא כבש, אבל סיפק בישול פנטסטי למגן הימני תומא מונייה שנעץ את השני בדקה ה-53.

    סקוטלנד - סן מרינו 0:6

    אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הסקוטים המאכזבים קיבלו יריבה נוחה כדי לשפר מאזנים אישיים. ג'ון מקגין חגג שלושער ראשון בקריירה (12, 27 ו-45), לורנס שנקלנד (65) וסטיוארט פינדלי (67) ציינו שערי בכורה במדי הנבחרת, והמחליף סטיוארט ארמסטרונג חתם בכדור חופשי לקראת הסיום. סן מרינו ללא נקודות ועם הפרש שערים 43:0.

  • 23:13/גונדואן עבר לבשל, טימו ורנר רק נכנס וכבר כבש

    גרמניה עלתה ל-0:3 באסטוניה, והפעם גונדואן על תקן השף. הקשר שלח כדור ארוך למחליף טימו ורנר בצד שמאל, וחלוץ לייפציג הטעה שחקן אחד ומול השוער בעט פנימה בדקה ה-71, אחרי שלוש דקות בלבד על כר הדשא.

  • 23:00/0:2 לגרמניה, שוב גונדואן

    קשר מנצ'סטר סיטי אוהב לשחק מול אסטוניה. הפעם רויס השאיר לו עם העקב וגונדואן בעט בימין אל הרשת מ-15 מטרים בדקה ה-57, עם עזרה קטנה מרגל של שחקן מקומי. 0:2 לגרמניה שנצמדת שוב להולנד.

  • 22:52/גרמניה עלתה ל-0:1 באסטוניה

    למרות הנחיתות המספרית, גרמניה השיגה את המגיע לה בדקה ה-51. קאי האברץ ניסה למסור ונבלם, אבל הכדור הגיע לאילקאי גונדואן שירה פנימה עם הפאלש מ-20 מטרים וקבע 0:1. שער שני לגונדואן בקמפיין הזה, שניהם נגד אסטוניה.

  • 22:33/גארת' בייל השווה עבור ויילס בתוספת הזמן של המחצית

    ארבע דקות של תוספת זמן היו במחצית הראשונה בקרדיף, ובשלישית מתוכן חטף המגן בן דייויס כדור במרכז השדה ומצא ברחבה את בייל, שברח לדיאן לוברן וגלגל פנימה את ה-1:1. שחקני קרואטיה טענו לעבירה של דייויס על מתאו קובאצ'יץ' שנפגע ברגע חטיפת הכדור ונותר על הדשא, אבל לא קיבלו את השריקה.

  • 22:25/מרקו רויס כמעט כבש עבור גרמניה

    למרות הנחיתות המספרית, גרמניה שולטת במשחק באסטוניה, אבל לא מצליחה לכבוש. רויס היה הקרוב מכולם, אבל הכדור החופשי שלו בדקה ה-40 פגש את החלק העליון של הקורה השמאלית.

  • 22:00/אמרה ג'אן הורחק, גרמניה ב-10 שחקנים באסטוניה

    איזו הסתבכות לגרמנים. אמרה ג'אן איבד כדור על סף הרחבה והכשיל את השחקן האסטוני תוך כדי מניעת מצב ודאי להבקעה. השופט שלף לעברו את הכרטיס האדום כבר בדקה ה-14 ויואכים לב יצטרך למצוא פתרון.

  • 21:54/קרואטיה עלתה ליתרון מוקדם בקרדיף

    ויילס נקלעה לפיגור 1:0 כבר בדקה התשיעית. יוסיפ ברקאלו סיפק פריצה מסחררת בצד שמאל, מסר ברחבה לחלוץ ברונו פטקוביץ' וזה הכין לניקולה ולאשיץ' שבעט לקורה ופנימה מ-17 מטרים. שער שני לאח של בלאנקה במדי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully