וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב לא תגיע לישראל? פרגוואי טוענת: נשחק נגד ארגנטינה ב-18 בנובמבר בבנגלדש

על אף העובדה שסוכם על משחק בין ארגנטינה לאורוגוואי בבלומפילד ב-19 בנובמבר, בפרגוואי טוענים שמסי וחבריו ישחקו דווקא נגדם יום לפני כן

עריכת וידאו: מתן חדד

האם נבחרת ארגנטינה שוב תבטל משחק בישראל? על פי הודעה שפרסמה הבוקר (שלישי) ההתאחדות לכדורגל בפרגוואי, נקבע משחק בינה לבין האלביסלסטה ב-18 בנובמבר בבנגלדש - יום לפני המשחק המתוכנן של ליאו מסי וחבריו נגד אורוגוואי באצטדיון בלומפילד.

שלושה ימים לפני כן צפויה ארגנטינה לערוך משחק ידידות נגד ברזיל בערב הסעודית. בהתאחדות הארגטינאית עדיין לא אישרו את הפרטים ולא פרסמו לוח משחקים מסודר לפרק הזמן הזה, אולם בתקשורת המקומית כבר אישרו שאכן יתקיים משחק נגד פרגוואי ב-18 בנובמבר. המשחק נגד אורוגוואי בישראל, לעומת זאת, לא צוין בדיווחים העדכניים.

עדיין לא ברור איזה משחקים תקיים ארגנטינה ומתי, והגרסאות עדיין סותרות. בחודש שעבר טען המנהל הטכני של ההתאחדות האורוגוואית טען בתקיפות שאכן יתקיים משחק נגד ארגנטינה בישראל. "לפני כמה שבועות נוצר קשר בינינו לבין החברה שהנחיתה את אתלטיקו מדריד בישראל למשחק ידידות נגד בית"ר ירושלים. אחרי שקיבלנו הצעה לשחק שם נגד ארגנטינה, שוחחנו עם דייגו סימאונה ודייגו גודין וקיבלנו מהם המלצות על החברה שהפיקה את הנסיעה של אתלטיקו", צוטט כאומר.

כזכור, בחודש יוני בשנה שעברה ביטלה ארגנטינה את משחק הידידות שתוכנן לה נגד בישראל באצטדיון טדי, בין היתר בגלל לחץ ה-BDS.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה מאוכזב. רויטרס
אוהדי הכדורגל בישראל שוב יתאכזבו? מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully