וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג ולה פמיליה ערכו סולחה: לא נפעל נגד צירוף שחקן מוסלמי

24.9.2019 / 8:14

ארגון האוהדים הוציא הודעת גינוי למתקפה המילולית על הבעלים של בית"ר ירושלים בשבת, המועדון הסיר את מרבית התביעות

צילום וידאו: אנצ'ו ג'וש, עריכת וידאו: תומר לוי

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, היו"ר אלי אוחנה ונציגים של ארגון האוהדים "לה פמיליה" ערכו הלילה (בין שני לשלישי) פגישה ארוכה בה שטחו את טענותיהם ואת מה שמפריע להם. חוגג דיבר על אירועים שקרו בקרב הקהל ועל החשיבות של קבלת כל שחקן ואילו האוהדים התלוננו על התביעות הרבות שהוגשו והיחס אליהם מצד המועדון בחודשים האחרונים. שני הצדדים סיכמו בסוף על פיחת דף חדש.

היחסים בין הצדדים הגיעו לשיא שלילי במתקפה המילולית על חוגג ואשתו אחרי המשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת, שאחריה חוגג הגיש תלונה במשטרה. בהודעה שהוציא ארגון האוהדים הבוקר נכתב: "לאחר תקופה ארוכה של מתיחות ביננו לבין הבעלים משה חוגג, החלטנו לפתוח דף חדש. בישיבה לילית התנצלנו והגענו להבנות למען מטרה אחת ברורה וזאת בית"ר ירושלים".

בהמשך ההודעה נכתב: "למען הסר ספק אנחנו מעריכים את תרומתו של חוגג למועדון. המטרה העיקרית היא להגיע ליציעים כדי לעודד ולהטריף ללא גזענות וללא שום פגיעה במועדון. אנו מגנים בכל תוקף את האירועים שקרו בתקופה האחרונה בכלל ובמוצאי שבת בפרט ומבטיחים שאירועים מסוג זה לא יקרו שנית. המועדון הסכים להסיר את התביעות ולפתוח דף חדש בתמורה לפיצוי מכובד שייתרם למען מטרה ראויה".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. יוסי ציפקיס
התביעות נגד האוהדים בוטלו. חוגג/יוסי ציפקיס

יש לציין שהפגישה התקיימה כאשר בבית"ר נערכים למספר מהלכים ומלחמת חורמה מול חלק מחברי לה פמיליה שלטענתם גורמים לכל הנזקים וההסתה נגד הבעלים. בפגישה עלתה גם אפשרות של צירוף שחקן מוסלמי בעתיד. למרות שבנושא הזה לא הושגו עדיין הבנות סופיות, המסר שקיבל חוגג הוא שהאוהדים לא יפעלו נגד מהלך כזה, אבל ייתכן שלא יעודדו שחקן מוסלמי.

ההתקפלות של חוגג ספגה לא מעט ביקורת, אך בבית"ר הבהירו הבוקר: "קיבלנו את כל מה שדרשנו מהם נכון לנקודה זו. המטרה לא הייתה לתבוע אוהדים, אלא להביא לסוף לנזקים. כרגע זאת הפסקת אש לטובת המועדון, אבל הדברים ייבחנו תוך כדי תנועה במעשים. זה לא משנה את העובדה כי מי שיגרום נזק ישלם על כך, זה צ'אנס נוסף ואולי אחרון שאחריו נהיה חכמים יותר".

יש לציין כי על אף הסרת התביעות נגד מרבית האוהדים, עדיין אין החלטה בנושא התביעות נגד ארבעה אוהדים שלטענת המועדון יש חומרים על כך שתקפו את האוטובוס של אוהדי הפועל באר שבע. התביעה נגד האוהד שקילל את אשתו של חוגג ואיים: "אני יודע איפה בית הספר של הבן שלך", לא תוסר בשלב זה. מעתה ידונו בבית"ר בכל תביעה לגופה, גם מול ארגון האוהדים.

עוד בוואלה!

אלי אוחנה רותח: "נחצה יותר מקו אדום, זו עבריינות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully