וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזירו את ההרתעה: נקודות האור של הפועל באר שבע אחרי הפועל תל אביב

24.9.2019 / 6:49

הפועל באר שבע אולי לא מרשימה כמו בשנות האליפות, אבל מצליחה שוב לגרום ליריבותיה להיראות רע בטרנר. האסלביינק בשיאו, שהר מוכיח שמקומו בהרכב וגם לויטה זכה לשבחים ועשוי לתפוס לשטקוס את אפודת השוער הראשון

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

עיקרי הדברים

* בהפועל באר שבע מאוד מרוצים מהאפקט של טרנר
* אחרי הצמד, בן שהר מאותת שהוא לא מתכוון לזוז מההרכב
* האסלביינק ממשיך להיות השחקן החם. באר שבע מובילה בהבקעות העונה
* אוהד לויטה עשוי להמשיך בשער. בבאר שבע מרוצים מהשוער השני

1. גורמים ליריבות להיראות רע בבאר שבע

הבשורה שיצאה אמש (שני) מה-0:3 המרשים של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב, היא שבאצטדיון טרנר הקבוצה מבירת הנגב בינתיים מצליחה לגרום ליריבות שלה להיראות רע. "אפשר להסתכל על חצי הכוס הריקה ולומר שלא שיחקנו טוב באשדוד ובירושלים, אבל למה שלא נסתכל על חצי הכוס המלאה וניקח את זה שבשני משחקי הבית שלנו בטרנר, העלמנו את הפועל תל אביב והפועל חדרה?", אמר אמש גורם בבאר שבע.

באותו עניין ממש אמר ברק בכר בסיום המשחק: "הפועל תל אביב נראתה בהרבה משחקים עד כה בסדר גמור. גם כשהיא הפסידה באשדוד, הגיע לה לנצח והיא שיחקה כדורגל טוב. גם כשניצחנו את הפועל חדרה כאן במחזור השני זלזלו ביריבה ואז היא ניצחה את הפועל רעננה והפועל חיפה. אין יריבות קלות בליגה הזו. בינתיים אנחנו עושים את העבודה בבית שלנו ונראים טוב. יש לנו משחק בית נגד רעננה בשבת ואני מקווה שננצח אותו ואחרי זה נרצה לשפר גם את משחקי החוץ שהיו פחות טובים עד עכשיו".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. דני מרון
מרוצה מהיכולת בבית. בכר/דני מרון

2. בן שהר נכנס לכושר הבקעה

לא מזמן נשאלה בתיה שהר מה התכונה הכי טובה של בנה. היא נקבה בתנועה ללא כדור. הגול הראשון אתמול היה כולו תנועה ללא כדור. שהר זיהה שטח פנוי ורץ אליו אלכסונית. נייג'ל האסלביינק זיהה את המצב ושם לו כדור על הראש, והדרך ל-0:1 הייתה מהירה. בהמשך כבש שהר גם מהנקודה הלבנה וסיים עם צמד אחרי השער שלו באשדוד בשבוע שעבר. אחרי שבאר שבע סגרה את חלון ההעברות ללא חלוץ נוסף, הבמה נתונה לחלוץ שלא פעם מתלונן על אי הספקת כדורים. במועדון אמרו אמש: "הצמד הזה צריך לתת ביטחון לבן ולקחת אותו לתקופה הרבה יותר טובה. הוא החלוץ הבכיר של הקבוצה עכשיו ללא מתחרים ואם הוא ייתן את המנה שלו, הוא לא יזוז מההרכב".

שחקן הפועל באר שבע, בן שהר. דני מרון
הביטחון בשמיים. שהר/דני מרון

3. האסלביינק מזכיר: "גם בסגל הזה אנחנו כובשים הרבה שערים"

שהר כאמור נהנה בגול הראשון מבישול של האסלביינק שמצוי בכושר נפלא מתחילת העונה. אמש רקד ההולנדי על המגרש והוא נראה כבר כמו השחקן שכיכב בעירוני קרית שמונה ולא כמו זה שלא מצא את עצמו בעונה שעברה ובילה הרבה מאוד זמן על הספסל.

"הגעתי לעונה הזו בכושר הרבה יותר טוב מאשר בעונה שעברה", הוא הודה אמש, "אני מרגיש ממש טוב בקבוצה העונה ובכלל לא משנה לי היכן אני משחק. גם בשמאל וגם באמצע. זה ממש לא משנה לי. אני יודע שהקבוצה רצתה לצרף עוד חלוץ. בסוף זה לא קרה. אנחנו כובשים עד עכשיו הרבה שערים בליגה ואני שמח שגם בסגל הזה אנחנו כובשים הרבה שערים". בארבעה משחקים כבשה באר שבע שמונה שערים והיא מוליכה את הליגה בטבלת כיבושי השערים עד כה.

שחקן הפועל באר שבע, נייג'ל האסלביינק, מול ניר לקס, הפועל תל אביב. דני מרון
בשיאו. האסלביינק/דני מרון

4. יש שוער (שני) בשער

לאוהד לויטה לא הייתה יותר מדי עבודה אתמול, אבל מול מעט הכדורים שסיכנו אותו, הוא עמד איתן ובטוח. יש להפועל באר שבע שוער שני שיכול להיות שוער ראשון אבל מסתפק בתפקיד שלו ועושה אותו מצוין. הוא לא חותר תחת השוער הראשון ולא מחפש לתפוס את מקומו בכוח, דבר שמייצר עד כה הרמוניה טובה בינו לבין ארנסטס שטקוס. לא בטוח שהליטאי יחזור לשער בשבת מול הפועל רעננה, אבל לברק בכר בכל מקרה יש שקט בין הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully