וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטן: "מרגיש שהכל הולך נגדי", בוזגלו: "אני נגעל מעצמי"

המשבר בהפועל תל אביב העמיק אחרי התבוסה בבאר שבע. האוהדים קראו למאמן להתפטר ומחו נגד ההנהלה, אביטן בשלו: "יש לנו פוטנציאל". בוזגלו: "המצב לא פשוט, אבל אם נחשוב שהכל שחור, לא נצליח למצוא פתח לצאת מזה"

מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן. דני מרון
תשעה משחקים רשמיים, מהם שבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו. אביטן/דני מרון

בהפועל תל אביב נרשמה אכזבה גדולה אחרי התבוסה הערב (שני) 3:0 להפועל באר שבע, שהותירה את הקבוצה עמוק בתחתית. לקראת סיום המשחק האוהדים הרבים שליוו את הקבוצה לבירת הנגב, קראו למאמן ניסו אביטן להתפטר, שרו בגנות ההנהלה והניפו נגדה שלטים.

אביטן עמד על הקווים של הפועל תל אביב בתשעה משחקים רשמיים והמאזן שלו עגום למדי: שבעה הפסדים, שתי תוצאות תיקו ואף לא ניצחון אחד. אחרי ההפסד הערב הוא דווקא נראה נינוח ומחוייך בעמדת הראיונות ואמר: "יש תקופות בחיים שאתה מרגיש שהכל הולך הפוך והכל נגדך, ככה אני מרגיש עכשיו. התוצאה כואבת ומאכזבת, הייתה תחושה שהמומנטום הולך לכיוון שלנו, אבל בהחלטת VAR הכל התהפך".

המאמן הוסיף: "זה נראה לא טוב ומרגיש לא טוב, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. יש לנו פוטצניאל להיות קבוצה יותר טובה. נמשיך לעבוד קשה עד שנמצא את הנוסחה. אני לא מכיר את המושג 'להתאייש'. כואב לי, אבל לא אתן לדברים לשבור אותי".

שחקן הפועל תל אביב מאור בוזגלו. דני מרון
אכזבה עצומה. בוזגלו/דני מרון

אביטן נשאל על הצעת החוזה החדשה שקיבל והשיב: "מחמיא שדווקא בתקופה כזו המועדון מציע הארכת חוזה, זה חריג בכדורגל שלנו. אני אשב עם המשפחה שלי ועם ההנהלה ונחליט".

על ההחלטה להותיר את עומר דמארי מחוץ לסגל, אמר המאמן: "ההחלטה מקצועית. עומר אהוב ואהוד. הוא עבר פציעה קשה והוא צריך את התקופה שלו להחלים ולחזור להיות עומר דמארי מפעם".

מאור בוזגלו נראה מתוסכל בסיום ואמר: "אני מצפה מעצמי ליותר. אני מתחיל להיגעל מעצמי תוך כדי משחק, אבל אלו המצבים שבונים אותך וחושפים את האופי שלך. המצב לא פשוט, אנחנו מאכזבים המון אוהדים והנהלה שמנסה לעשות הכל. אם נחשוב שהכל שחור, לא נצליח למצוא פתח לצאת מזה. כל אחד צריך לבדוק את עצמו ולמצוא אמונה שאפשר לעלות מכאן. אסור להיכנס לשחרור ולחשוב על הדברים הכי גרועים. צריך לחזור לבסיס: מחויבות, רצון ואנרגיות".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל תל אביב 0:3

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד ההנהלה. דני מרון
שוב חוו מפח נפש. אוהדי הפועל תל אביב נגד ההנהלה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully