וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט הושעה מאימון הפועל חיפה ויעמוד בפני ועדת משמעת

23.9.2019 / 17:53

הבעלים יואב כץ שוחח עם השחקן ועם המאמן חיים סילבס, וכרגע החלוץ מושעה. לא שקט במועדון: ניידות משטרה הוזמנו למתחם האימונים

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: תומר לוי

הפועל חיפה הודיעה כי החלוץ עדן בן בסט הושעה מאימון הקבוצה שייערך מחר (שלישי) ויעמוד בפני ועדת משמעת של המועדון. הבעלים יואב כץ שוחח עם המאמן חיים סילבס ועם השחקן, ועל פי ההודעה הגדיר את השיחות כפרודוקטיביות".

החלוץ שהוחלף בהפסקת המשחק מול הפועל חדרה (2:1) השתולל בחדר ההלבשה, ובעקבות זאת כאמור הושעה. בכל מקרה, ייתכן שכבר במשחק הקרוב הוא לא יפתח בהרכב. בצוות המקצועי זועמים על ההתנהגות של השחקן ובייחוד על כך שכמה דקות לאחר השריקה לפתיחת המחצית השנייה, כבר הודלפו ציטוטים של בן בסט לכלי התקשורת.

רובי יאנג שחקן הפועל חיפה לשעבר עם דובי שטיין, אורן שטרלינג. אדריאן הרבשטיין
מסוכסך עם דלויה? אורן שטרלינג, מימין/אדריאן הרבשטיין

ובכלל, לא שקט בהפועל חיפה. הקבוצה הבוגרת היתה אומנם ביום חופש אחרי ההפסד הכואב להפועל חדרה, אבכל מסתבר שבכל זאת היו במתחם האימונים שניים מעובדי המועדון שהתעמתו ביניהם. לירן דלויה, מי ששימש עד לא מזמן כעוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת, הגיע למתחם וביקש להיפגש עם מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג. דלויה, לו יש סכסוך מתמשך עם שטרלינג, חזר לאימוני הקבוצה הבוגרת אחרי היעדרות בימים האחרונים אך המאמן חיים סילבס הבהיר לו שכדי לחזור לתפקיד באופן קבוע הוא צריך את אישור ההנהלה ולכן הוא נפגש עם שטרלינג.

מלבד התפקיד בקבוצה הבוגרת, דלויה משמש כמאמן במחלקת הנוער. בין השניים החל עימות מילולי, כאשר כל אחד מהצדדים טוען שהשני איים עליו ואף אמרו זאת לשוטרים שהגיעו למקום. המשטרה לקחה עדויות והנושא הזה ייחקר, אך אין ספק שהוא לא מוסיף שקט למועדון של יואב כץ.

(עדכון ראשון: 16:00)

עוד בוואלה!

יואב כץ ישוחח עם עדן בן בסט: "זה לא הזמן לבלאגן ברמה כזו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully