וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד גול ניצחון: "לניימאר אין ברירה אלא להיות מחויב ב-100 אחוז לפ.ס.ז'"

ניימאר שוב הציל את פ.ס.ז', טוכל הסביר ש"מה שקושר אותו למועדון הוא החוזה" וחבריו לקבוצה היללו. בספרד מופתעים: "לפני שבועיים ניסו לגרש אותו, עכשיו מנשקים לו את הרגליים"

עריכה: מתן חדד

בפעם השנייה ברציפות, ניימאר מוכיח: התרופה הכי טובה לכל צרה היא גול - במיוחד כשהוא מגיע בדקה ה-90 או בסמוך לה. אחרי שכבש אמש (ראשון) עוד שער ניצחון, הפעם בדקה ה-87 ב-0:1 על ליון, גם אוהדי פריס סן ז'רמן שמחו נגדו ושרקו לו בוז לא יכולים שלא לסגוד ולהלל אותו.

"לפני שבועיים הם קיללו אותו וניסו לגרש אותו מפריס, ועכשיו הם מנשקים לו את הרגליים", ציינו ב"מארקה" הספרדי, שמטבע הדברים עוקב מקרוב אחרי מעללי ניימאר בצרפת בשל האפשרות שיעבור לריאל מדריד או ברצלונה. כך או כך, למרות שהיחסים בין ניימאר לקהל עדיין מתוחים, על אף העובדה שהכוכב הברזילאי לא הסתיר את רצונו לעזוב, בינתיים הוא מציל את פ.ס.ז' פעם אחרי פעם.

"לניימאר אין ברירה אלא להיות מחויב ב-100 אחוז לפריס סן ז'רמן. הוא הרי תחת חוזה, לא?", הסביר תומאס טוכל בסיום. "הוא 100 אחוז איתנו, 100 אחוז חלק מהקבוצה ומהסגל. הוא צוחק כמו תמיד בחדר ההלבשה, הוא עדיין אותו מצחיקן באימונים, כלום לא השתנה. הכל נורמלי".

ניימאר, פריס סן ז'רמן, חוגג עם מרקו וראטי. GettyImages
התרופה הכי טובה היא גולים. ניימאר/GettyImages

טוכל הוסיף: "זה היה המשחק השלישי של ניימאר בארבעת החודשים האחרונים. הוא עדיין לא כשיר לחלוטין, ובטוח שהוא יהיה הרבה יותר טוב. בינתיים הוא כובש שערים מכריעים, אז זה בטח לא מזיק. ניימאר תמיד שחקן מכריע, תמיד יצירתי, תמיד חושב צעד אחד קדימה. הוא בפריס סן ז'רמן כדי לכבוש שערים מכריעים. זה ניימאר, וזה מה שאני מצפה לקבל ממנו בכל משחק".

קפטן פ.ס.ז' טיאגו סילבה, שקיבל ניצחון כמתנה ליום הולדתו ה-35, שיבח אף הוא את ניימאר ואמר ש"בסופו של דבר, הוא זה שמחליט איך יסתיים המשחק. האמת היא שעד שכבש אפילו לא שמתי לב שהוא נמצא על המגרש".

טיאגו סילבה סיפר ש"באימונים, ניימאר ואמבפה עושים מהלכים דמיוניים, מדהימים. אפשר רק להרוויח מהנוכחות של תופעת טבע כמו ניימאר. האיכות שלו מדהימה".

מרקיניוס הוסיף: "הכוכב שלנו הציל אותנו שוב, וזה פשוט נהדר. היה משחק קשה מאוד וגם הגענו אליו מותשים אחרי המאמצים שהשקענו בליגת האלופות".

עוד בוואלה!

צרפת: ניימאר שוב כבש שער דרמטי והעניק לפריס סן ז'רמן 0:1 בליון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully