וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות ב-NBA: קווין דוראנט עשוי לחזור לשחק עוד העונה

חרף ההערכות המוקדמות הקודרות, בארה"ב טוענים שהמגה סטאר החדש של ברוקלין עשוי לחזור בסביבות פברואר מהפציעה הקשה באכילס. דינווידי: "הוא לוקח את תהליך ההחלמה בשיא הרצינות"

עריכה: מתן חדד

ההערכות הרווחות ב-NBA הן שקווין דוראנט, הכוכב החדש של ברוקלין, לא ישחק כדורסל בעונה הבאה בגלל הפציעה הקשה באכילס שחווה במדי גולדן סטייט. אלא שכעת מארה"ב מגיעים דיווחים אופטימיים יותר שלפיהם הוא לא יצטרך את כל העונה הקרובה כדי להתאושש ואולי יחזור לשחק במהלכה.

בריאן לואיס מ"ניו יורק פוסט" טוען שקובי בריאנט חזר מפציעה דומה לזו של דוראנט אחרי שמונה חודשים - תקופה קצרה יחסית שתחזיר את דוראנט למגרשים כבר בפברואר אם תהליך ההחלמה שלו יעבוד בקצב משביע רצון.

קווין דוראנט עם קיירי אירווינג. GettyImages
ישתפו פעולה בעונה הקרובה? דוראנט וקיירי/GettyImages

"אני יודע ש-KD לוקח את תהליך ההחלמה ברצינות רבה. הוא רוצה לחזור רק כשהוא יהיה בריא ומוכן וזה החלטה נכונה מבחינתו", אמר ספנסר דינווידי חברו החדש לברוקלין.

למרות הפציעה הקשה שלו, דוראנט היה אחד השחקנים החופשיים הכי יקרים בשוק הקיץ. ברוקלין נטס החליטה להמר עליו והחתימה אותו על חוזה מקסימום של ארבע שנים תמורת 164 מיליון דולר. כזכור, דוראנט קרע את גיד האכילס במהלך משחק מספר 5 בגמר ה-NBA נגד טורונטו.

אם דוראנט אכן יחזור בסביבות פברואר/מרץ, שיתוף הפעולה עם קיירי אירווינג עשוי להפוך את ברוקלין מקבוצה חזקה לכזו שתתמודד עם מילווקי ופילדלפיה על ראשות המזרח ומי יודע, אולי הגורל מתכנן ל-KD מפגש עם גולדן סטייט האקסית בגמר ה-NBA.

עוד בוואלה!

אקסטרים מייקאובר: אחרי המהפך התדמיתי, מה התקרה של ברוקלין?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully