וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים קוטלים: "זו מנצ'סטר יונייטד הכי גרועה בעידן הפרמיירליג"

מוריניו: "בעונה שעברה היינו רעים, אבל הקבוצה הזו יותר חלשה", קין: "אני בהלם ועצוב, הם חסרי אונים". ומה יש לסולשיאר לומר?

הארי מגווייר שחקן מנצ'סטר יונייטד עם פרד. רויטרס
הארי מגווייר ופרד המתוסכלים/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד הפסידה אתמול (ראשון) 2:0 לווסטהאם במסגרת המחזור השישי ונותרה עם שמונה נקודות בלבד מ-18 אפשריות אחרי שישה מחזורים בפרמיירליג. אנדריי ירמולנקו (44) וארון קרסוול (84) כבשו וסיבכו עוד יותר את אולה גונאר סולשיאר ושחקניו.

התגובות להפסד היו קשות מאוד. פרשן "סקיי ספורט" וקשר העבר של מנצ'סטר יונייטד רוי קין אמר אחרי המשחק: "אני לא יודע איפה להתחיל בכלל. אני בהלם ועצוב מכמה שיונייטד גרועה. אפשר להפסיד, אבל כל דבר שקשור בהם... הם כל כך חסרי אונים, אין איכות בכלל, אין תשוקה, אין מנהיגים ואין אופי. יש להם דרך ארוכה מאוד להתקדם, אבל מפחיד לראות לאיזה מקום הם הגיעו. אני מכיר את אולה גונאר סולשיאר הרבה זמן ואני יכול לדעת שהוא רותח מזעם, הוא נגעל. מאמנים יכולים לגבות את הקבוצות שלהם כל היום, אבל זה מה שהם עושים במגרש. אנחנו מדברים פה על מנצ'סטר יונייטד. אני חוזר ליסודות: סגירה, ספרינטים והשער הראשון מסכם את היכולת שלהם כרגע. הם כמעט תולים את כל התקוות שלהם בדן ג'יימס, שחקן צעיר שהגיע מסוונסי ורק מסתגל לעניינים. רוב השחקנים האלה לא מספיק טובים בשביל מנצ'סטר יונייטד, זה פשוט ככה".

ז'וזה מוריניו הוסיף: "אני לא יכול למצוא דברים חיוביים. היינו רעים בעונה שעברה, אבל אני לא רואה שום שיפור העונה למרות שצירפו שלושה שחקנים חדשים (הארי מגווייר, דן ג'יימס וארון וואן ביסאקה). אני חייב לומר ששלושת השחקנים האלה הם בעלי השפעה חיובית. אני אוהב את השחקנים האלה וחושב שהם מוסיפים איכות לקבוצה. אבל את הקבוצה כקבוצה אני לא אוהב בכלל. אני לא מופתע מהתוצאה ואני לא חושב שאולה יכול לקחת איזשהו דבר חיובי מהמשחק".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הקבוצה יותר גרועה מאשר בעונה שעברה? סולשיאר/רויטרס

גארי נוויל אמר: "סולשיאר יבין שזו הופעה רעה ושיש המון עבודה לעשות. אני מניח שאני לא צריך להיות מופתע, אמרתי את זה בשבועות האחרונים אחרי שצפיתי בקבוצה ובסגל הזה, מה שיש שם הוא לא מספיק טוב. יהיו עליות וירידות והרבה מאוד כאב. זה כאב מאוד וזה לא עוזר כשאתה רואה את הדבר הזה במו עיני. במחצית הראשונה הם היו מותשים. אני חושב שאלה 45 הדקות הכי גרועות של העונה. היה להם שבוע טוב, ניצחו את לסטר ובליגה האירופית. חשבתי שהם יגיעו לכאן עם סמכות, עם קצב ואינטנסיביות, אבל הם נראו חסרי רוח חיים.

"הם נתנו לווסטהאם להרגיש נינוחה. השחקנים האלה צריכים להבין כבר שהם לובשים את החולצה של מנצ'סטר יונייטד. לא יכול להיות שווסטהאם תהיה עם עליונות כזאת במשחק נגדם. 20 הדקות הראשונות הראו לשחקני ווסטהאם שהם יכולים להיות רגועים. השער הרג לגמרי את יונייטד, ממש לפני המחצית. מרכוס רשפורד היה חלש, חואן מאטה היה חלש וסקוט מקטומיניי ונמניה מאטיץ' לא הצליחו להשיג שליטה במרכז השדה".

גראהם סונס אמר: "זו הקבוצה הכי גרועה שהייתה למנצ'סטר יונייטד מאז תחילת הפרמיירליג. אני חושב שמנצ'סטר יונייטד נמצאת במקום קשה מאוד. הבעיות התחילו הרבה לפני שז'וזה הגיע, ממש מהרגע שפרגי עזב. אני לא מאשים רק את המאמנים. אני חושב שאנשים שמקבלים שם החלטות צריכים להרים ידיים ולהודות שהם ביצעו טעויות איומות לאורך הדרך".

ג'סי לינגארד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לינגארד עצבני/רויטרס

סולשיאר ענה למוריניו ואמר: "יש לו את הזכות שלו לדעה. כמובן שהפסדנו כאן גם בעונה שעברה, זה תמיד מגרש קשה לשחק בו וקיווינו להשיג תוצאה טובה יותר. ברור שקיווינו להשיג תוצאה טובה יותר, אבל ווסטהאם ניצלה טוב יותר את הדקות הטובות שהיו לה. לא הצלחנו לנצל את המצבים שהגענו אליהם".

אירוע מביך נרשם במהלך המשחק כשהמצלמות של המשחק קלטו את בלם יונייטד פיל ג'ונס, שנותר מחוץ לסגל, אומר "אתה מפוטר בבוקר" כמילים של שיר ההתגרות המפורסם של אוהדים באנגליה. סגן יו"ר מנצ'סטר יונייטד אד וודוורד, שישב מתחתיו הסתובב ואמר לו "אנחנו במצלמות, תפסיק". הבלם נותר מחוץ לסגל למרות שלא סחב פציעה.

צפו: האם פיל ג'ונס אומר שסולשיאר יפוטר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully