וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: נבחרת ישראל בבייסבול העפילה לאולימפיאדת טוקיו

22.9.2019 / 15:26

הכחולים-לבנים השלימו את המלאכה בטורניר הקדם אולימפי שנערך באיטליה, עם ניצחון 1:11 מוחץ על דרום אפריקה במחזור המשחקים האחרון. בעקבות העלייה, המשלחת תמנה למעלה מ-50 ספורטאים, הכמות הגבוהה אי פעם

נבחרת הבייסבול של ישראל. Margo Sugarman, אתר רשמי
היסטוריה!/אתר רשמי, Margo Sugarman

נבחרת ישראל בבייסבול רשמה היום (ראשון) הישג היסטורי, כאשר זכתה בכרטיס למשחקים האולימפיים שיתקיימו בקיץ הקרוב בטוקיו, יפן. ישראל תהיה אחת משש הנבחרות שיופיעו בטורניר הבייסבול האולימפי של טוקיו 2020. עם העפלת הנבחרת, המשלחת הישראלית לאולימפיאדה תמנה למעלה מ-50 ספורטאים, לראשונה אי פעם.

אחרי ההפסד המאכזב אתמול לצ'כיה, ישראל ידעה שהיא עדיין בעמדה מאוד נוחה להעפלה, עם מפגש מול דרום אפריקה, הנבחרת החלשה ביותר בטורניר הקדם אולימפי המשושה הנערך באיטליה בחמשת הימים האחרונים. הדרום אפריקאים, שהובסו בכל המשחקים שלהם עד כה, התגלו גם הפעם כחלשים במיוחד.

ארבע ריצות באינינג השני, מחבטת הקרבה של סימון רוזנבאום, הליכה שסחט מיטשל גלאסר על בסיסים מלאים וסינגל בן שתי ריצות של בלייק גיילין סידרו פתיחה מבטיחה מאוד ובאינינג הבא, דאבל של בנג'מין וונגר וחבטת הקרבה מוצלחת שנייה במשחק של רוזנבאום כבר העלו ל-0:6.

משם זה רק הלך והפך ליותר ויותר חד צדדי. גלאסר הכניס ריצה באינינג השישי והיריבה צימקה בשביעי, אבל אחרי שגיילין סיפק סינגל נוסף והכניס ריצה באינינג השמיני, הגיע השם הכי מוכר של הנבחרת, דני ולנסיה שכיכב בעבר במייג'ור ליג בייסבול, וירה הומראן בן שלוש ריצות אל מעבר לגדר.

ג'ואי ווגמן הגיש היטב עבור ישראל, שבעה אינינגים בהם הרשה ריצה אחת וסיפק שישה סטרייקאאוטים.

נבחרת הבייסבול של ישראל. Margo Sugarman, אתר רשמי
חגיגה גדולה בסיום/אתר רשמי, Margo Sugarman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully