וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "האוהדים חצו קו אדום עם משה חוגג. נשמח להעניק לו תואר"

22.9.2019 / 12:10

בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב ערכו מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו (שלישי, 20:15, ספורט 5), המאמן ניצל את הבמה כדי לגנות את "לה פמיליה". דור פרץ: "מרגיש שאני חוזר לעצמי"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: תומר לוי

מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ערכו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש ביניהן בגמר גביע הטוטו (שלישי, 20:15, ספורט 5). זה יהיה המפגש הראשון בין הקבוצות מתוך שניים השבוע, כשבשבת הן יתמודדו ראש בראש פעם נוספת, הפעם באצטדיון טדי במסגרת הליגה.

מכבי תל אביב, מחזיקת גביע הטוטו בשנתיים האחרונות, מגיעה לגמר באצטדיון נתניה עם רצף מרשים מול בית"ר ירושלים. הצהובים ניצחו חמישה משחקים רצופים מול היריבה מהבירה, והפסידה לאחרונה אי שם במאי 2018.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב, במסעת לקראת גמר גביע הטוטו. שלומי גבאי
יעלה בהרכב חזק? איביץ'/שלומי גבאי

ולאדן איביץ' אמר: "שתי הקבוצות ראויות לשחק בגמר. אני מצפה לזכות בתואר, למרות שבטוח שיהיה משחק קשה. יש לנו יומיים להתכונן למשחק ולתת את המיטב שלנו. בית"ר יריבה חזקה, לא יהיה קל, אבל צריך לעבוד ביומיים שנשארו כדי להיות מוכנים למשחק".

על האפשרות שיבצע רוטציה בהרכב: "יש לנו סגל עמוק, ונראה מה יקרה. לא צריך לדבר על ההרכב כי רק מחר נראה לאיזה שחקנים יש בעיות. אני מקווה שכולם יהיו כשירים, כי זה גמר ואני משוכנע שכולם רוצים לשחק. אחרי המשחק אתמול המצב של כולם היה בסדר, אבל לפעמים יש עומסים קלים שמצטברים. מחר נקבל את ההחלטה".

על השבוע הקרוב: "סיימנו אתמול 'דרבי' אחד, אבל זה היה בסך הכל משחק על שלוש נקודות. זה לא משנה אם מדובר במשחק נגד חדרה, קרית שמונה או מכבי חיפה. כן, יש לנו שבוע קשה עם שלושה משחקים קשים. זה קרה לנו בשנה שעברה כמה פעמים, אבל המשחק ביום שלישי הוא החשוב ביותר".

על בית"ר ירושלים: "בית"ר אולי לא עשתה תוצאות טובות בתחילת העונה, אבל היא משחקת טוב וברור שזו קבוצה שונה מבעונה שעברה. יש להם שחקנים מהירים והתקפיים, עם מאמן טוב, הם אנרגטיים מאוד. ברור שיהיה קשה יותר מאשר המשחקים נגדם בעונה שעברה".

דור פרץ הוסיף: "אנחנו רוצים להמשיך את היכולת טובה מהליגה, אבל רוצים להמשיך לנצח. המשחק הזה הוא באמת במה ראויה. משחק נגד בית"ר הוא תמיד קשה, וכל עוד נבוא מוכנים, אני בטוח בסיכויים שלנו".

על פתיחת העונה הפחות טובה שלו: "לא יודע להגיד מה גרם לי לשחק פחות טוב. נראה שלקח לי זמן להיכנס לעונה, ולשמחתי אני מתחיל להרגיש שאני משחק כמו שאני רוצה, כמו שהמאמן דורש ממני. מה שהיה שייך לעבר, ואני ממשיך קדימה".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב משנה כיוון: "ההתקפה מקרטעת, אז בואו ננצח דרך ההגנה"

לכתבה המלאה
רוני לוי, איתמר ניצן, בית"ר ירושלים, במסע"ת לקראת גמר גביע הטוטו. שלומי גבאי
"אין פה כוכבים". רוני לוי עם איתמר ניצן/שלומי גבאי

בצד השני רוני לוי אמר: "תמיד מתרגשים לשחק בגמר. עברנו כברת דרך, אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לקראת משחק קשה מאוד. אין לנו הרבה זמן להתארגן, אבל נעשה את המקסימום. נראה מה המצב שלנו היום ומחר, כדי לראות מי כשיר ומי לא. יכול להיות שנעשה מספר שינויים. בטוח שכולם רוצים לשחק בגמר גביע הטוטו".

על השינויים בהרכב לאחרונה: "שחקנים שלקחו תארים ועשו הישגים בקריירה שלהם אפשר להגדיר ככוכבים, לא רואה שחקנים כאלה אצלנו בסגל. יש לנו סגל רחב ולכולם יש אפשרות לשחק. מי שיתאמן טוב ויראה שמגיע לו לשחק, ישחק. מי שמראה נכונות, עובד ומשקיע בשביל הקבוצה, מקבל דקות. זה לא סוגר את הדלת בפני אף אחד, לכולם יש דרך פתוחה לחזור לשחק".

על התקרית של משה חוגג עם האוהדים: "אני לא רוצה להתערב בעניין, אבל יש קווים אדומים שאסור שיחצו, צריך להיות איזשהו כבוד, בטוח לבעלים של מועדון. הגביע הזה חשוב לכולם, בטח לבעלים שלנו, ונשמח מאוד להביא לו אותו".

איתמר ניצן הוסיף: "נעשה הכל כדי להשיג את התואר אחרי עשור בלי תואר לבית"ר. המשחק הזה הוא במה לכולנו. עומד פה גביע לשמאלי, ואף אחד לא רוצה להשאיר אותו לקבוצה היריבה. זה יכול לתת לנו זריקת מומנטום להמשך הדרך".

על הכושר של בית"ר: "הצבנו לעצמנו רף גבוה. כל קבוצה באה להילחם נגדנו כאילו זה המשחק הכי חשוב שלה, אבל בסופו של דבר אנחנו צריכים לחזור לאותה בית"ר שראינו בגביע הטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully