וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של בית"ר ירושלים תקפו מילולית את משה חוגג ואשתו

21.9.2019 / 23:56

תקרית קשה אחרי הניצחון בקרית שמונה. הבעלים שיחסיו עם "לה פמיליה" מתוחים, הגיע עם אשתו למסעדה מקומית, אבל המתקפה גרמה לעזיבתם. האוהדים איימו: "נגיע גם לבית הספר של הבן שלך"

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם יושב הראש אלי אוחנה. סוכנות ג'יני
שמחת הניצחון התחלפה אחרי התקרית במסעדה. חוגג/סוכנות ג'יני

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שבת) את ניצחון הליגה הראשון שלה לעונת 2019/20 עם 0:2 בחוץ מול עירוני קרית שמונה, אבל על השמחה העיבה תקרית חמורה.

הבעלים משה חוגג הגיע עם אשתו למסעדה בקרית שמונה וכמה עשרות אוהדים של הקבוצה, שהגיעו למקום, קיללו וגידפו את השניים. בין היתר הם אמרו לבעלים: "נגיע גם לבית הספר של הבן שלך". אשתו של חוגג נבהלה מאוד והשניים עזבו את המקום במהרה.

האירוע הגיע בעקבות מתיחות הגואה בין חוגג לארגון לה פמיליה, בעיקר על רקע התביעות שהוא מגיש נגד אוהדים בגין התבטאויות שלהם בפלטפורמות שונות. הבעלים אמר לאנשי המועדון כי שום דבר לא ישבור אותו וכי כל מי שיגרום נזק תדמיתי לבית"ר ירושלים, ייתבע.

מחר תוגש תלונה במשטרה ובהודעה רשמית של בית"ר ירושלים, נכתב: "הלילה, לאחר ניצחון הקבוצה בקרית שמונה נחצה קו אדום. בזמן שמשה חוגג ישב לאכול יחד עם אשתו, כמה מחברי ארגון לה פמיליה קיללו באופן מכוער ובזוי את בעלי הקבוצה, כשהקללות לאשתו היו בעלות אופי מיני. בנוסף לכך אחד מחברי הארגון איים שיגיע לבית הספר של בנם בן ה-7".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
יכול לחייך. רוני לוי/סוכנות ג'יני

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי אמר אחרי המשחק: "בהכנה ובגביע הטוטו נראינו טוב, גם מול באר שבע וגם מול רעננה היינו טובים יותר מאשר היום. אבל כשאתה לא מנצח בכדורגל נוצר לחץ. וכשאתה לא כובש בקלות, נוצר לחץ. תחת לחץ הדברים לא הולכים והכול הולך קשה. אני מקווה שהמשחק הזה ייתן לנו ביטחון לעתיד, להראות את מה שאנחנו יודעים. צריך לדעת לשמור על איזון מסוים. לפעמים אתה צריך ותיקים שייתנו לך ניסיון ולפעמים צעירים שיביאו דם חדש. טל בן חיים היה כשיר לחלוטין בפעם הראשונה היום. תמיד עדי מתאמן איתנו מתחילת העונה והוא כישרוני. אנחנו צריכים את כולם וכבר ביום שלישי יש לנו את גמר גביע הטוטו".

על תמיר עדי, שרשם את הבכורה שלו בבית"ר ירושלים, אמר לוי: "תמיר עדי הראה במבחנים שהוא מוכשר וגם באימונים הוא עובד קשה וברצינות. מבחינתנו גם הוא צריך להבין שזה משחק ראשון. אני מצפה ממנו להרבה יותר. הוא יכול להראות הרבה יותר, אבל צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע כי יש עוד הרבה עבודה. אנחנו מתכוננים רק למשחק הבא, אני לא אוהב את ההצהרות והדיבורים, אני אוהב את המעשים. קבוצה שמשיגה כמה תוצאות טובות, יכולה לדבר. אנחנו לא שם".

הקשר תמיר עדי: "היה חשוב לבוא ולעשות את העבודה כקבוצה. רצינו להמשיך את מה שעשינו מתחילת העונה, מה שלא בא לידי ביטוי בשני המשחקים האחרונים. אני עובד קשה כדי לתת את מה שאני יודע ויכול. אני שמח על ההזדמנות. נבנה כאן משהו גדול בבית"ר ירושלים. כל הקריירה שלי די נלחמתי בשיניים והתחשלתי עם הזמן וכנראה שהזמן שלי הגיע סוף סוף לשחק בליגת העל ולהילחם על המקום שלי. אנחנו צריכים להיבנות לאט לאט, נצטרך להחזיר את הביטחון עם ניצחונות".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
המצב קשה מאוד. מסאי דגו/סוכנות ג'יני

מאמן קרית שמונה מסאי דגו אמר אחרי המשחק: "לפני המשחק היום היינו טובים, היום היה המשחק הכי גרוע שלנו. לא היינו במגרש ונתנו להם יותר מדי כבוד. אני לא ארים ידיים. אני מאמין בקבוצה ומאמין בעצמי. זה הפסד קשה מאוד, אבל בשבוע הבא יש חדרה. אין מה לעשות. תמיד אני מנסה למצוא פתרונות לקבוצה. היום חשבתי שנקשה על בית"ר וזה נראה לא טוב. עשינו שינוי במחצית השנייה, אבל כשמקבלים שער בתחילת המחצית השנייה מתחילים לרדוף אחרי המשחק. באנו למשחק בהרגשה טובה, אבל כנראה אנחנו בחודש קשה מאוד.

"העונה ארוכה, אני מכיר את הקבוצה ורואה אותה באימונים. אנחנו נראים בפאניקה. אני מאמין שזה ייעצר כשנשיג ניצחון ואז נצא לדרך חדשה. לא ארים ידיים, אני מאמין בקבוצה ומאמין שיהיה בסדר בסוף. כל מה שיגידו, אני אקבל ופחות מתייחס לזה. גם לטוב וגם לרע. כל מה שיגידו עלינו זה נכון. יש לי בוס, כולם מכירים אותו. יש לנו שיתוף פעולה טוב והוא נותן לי את כל הכלים כדי לנצח. אני מחר כבר מגיע לאימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully