וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הורשה להתמודד מול מתאבק ישראלי והחליט להפסיק לייצג את לבנון

דומניק אבו נאדר היה אמור לפגוש את יורי קלשניקוב באליפות העולם, אך קיבל הוראה מגבוה. בתגובה, צייץ: "לא אייצג יותר את לבנון"

דומניק אבו נאדר. AP
לא מוכן לקבל תכתיבים פוליטיים. אבו נאדר, מימין/AP

הפוליטיקה שוב גולשת אל הספורט, והפעם בהיאבקות. המתאבק הלבנוני ממוצא אמריקאי דומניק אבו נאדר, הודיע היום (שבת) שהוא פורש מהאליפות. הסיבה: אבו נאדר הוגרל בסיבוב הראשון למפגש מול יורי קלשניקוב המתאבק הישראלי, וכנראה לא הורשה להיאבק בשל סיבות פוליטיות מובהקות.

אבו נאדר הסביר את החלטתו וצייץ בטוויטר: "לצערי אני פורש מאליפות העולם. עבורי, היאבקות היא ביטוי לעבודה, אתיקה, מחוייבות, תשוקה ואחווה. הספורט לימד אותי שיעור חשוב במהלך החיים. אני אוהב תחרות ומכבד את היריבים שלי".

אבו נאדר הוסיף: "אני לא רוצה להיות בסיטואציה שבה אני נמצא. אני מתחרה ואני רוצה להתחרות. אני גאה במורשת של המשפחה שלי, שהיא הסיבה שהחלטתי להיאבק עבור לבנון. אבל אני לא אייצג יותר את לבנון בעתיד. תודה לכולם על כך שעזרו לי להתכונן ותמכו בי במעגל התחרויות".

אבו נאדר הוא יליד ארצות הברית, אך אביו ממוצא לבנוני והוא החל לייצג את לבנות באליפות אסיה ב-2018. המקרה של אבו נאדר מצטרף לזה של סעיד מולאי האירני, שהפסיד כנראה בחצי גמר אליפות העולם בג'ודו כדי לא לפגוש בגמר את שגיא מוקי.

ההודעה של אבו נאדר

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully