וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג לבניון ורוני לוי: "מעמדכם לא על הפרק, מאמין בכם ב-100 אחוז"

20.9.2019 / 12:53

אחרי השבוע המתוח ולפני קרית שמונה, משה חוגג שוחח עם שחקני בית"ר ירושלים (תרימו ראש, ומהר") ונפגש עם בניון ורוני לוי: "אני שקט כשאתם אמונים על הצד המקצועי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

משה חוגג נפגש עם השחקנים ועודד אותם

הבעלים גם שוחח עם בניון ורוני לוי והביע בהם תמיכה

הזרים חשים כי הביקורת בעיקר עליהם

בשלב זה בית"ר מאפשרת לז'אורז'יניו להתאמן

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
המטרה: להוריד להבות. לוי/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מתלבט בנוגע ל-11 שיפתחו מחר (שבת) במשחק מול קרית שמונה (20:30, ספורט4) ונראה כי יקבל החלטות סופיות רק בסמוך למשחק. אתמול לא תרגל המאמן הרכב ונראה כי חוליית ההגנה תיקבע בהתאם להחלטה האם אנטואן קונטה ישחק כמגן ימני או בלם. אם קונטה ישחק כמגן ישנה אפשרות שטל בן חיים יחזור ל-11 על חשבון אור זהבי או דיוגו וארדסקה. אופיר קריאף הפצוע נטש את האימון ולא יהיה בסגל. שחקני הקבוצה ייצאו מחר בצהריים למלון בצפון בו ישהו עד למשחק.

עוד בוואלה!

1 מ-24: המאזן הדל של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב, לקראת מחזור 4 בליגת העל

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מבהיר על מי הוא כעס. חוגג/יוסי ציפקיס

היום הבעלים משה חוגג שוחח עם שחקני הקבוצה ואמר להם: "אתם צריכים להרים את הראש שלכם ומהר, יש פער גדול מפתיחת העונה לבין תחילת הליגה, אבל בסופו של דבר, הדרך מנצחת גם ברגעים של חוסר מזל. האיכות של הקבוצה הזאת לא נעלמה, צריך להיות בפוקוס בייחוד כשמפסידים ולשמור על קור רוח, להיות חדים ומפוקסים. אז נכון, היתה כאן תקלה, אבל אתם צריכים לזכור כל הזמן ולהכניס לעצמכם לראש שאתם קבוצה חזקה".

בעלי הקבוצה המשיך: "נגד הפועל באר שבע הצגתם משחק טוב, אבל אז קיבלנו שתי סטירות. נגד הפועל רעננה היינו צריכים להיות יותר חכמים. בעטתם 15 פעמים לשער, בעוד שהם בעטו פעמיים וכבשו פעמיים. תהיו חייבים ללמוד איך לפתוח בונקר, איך לשחרר את הלחץ שלכם. אנחנו קבוצה צעירה, בלי הרבה ניסיון, אבל אם שחקנים כאן רוצים להגיע רחוק, הם צריכים להראות אופי, ואופי חשוב יותר מכישרון. שחקנים כאן חייבים לקחת מנהיגות, חייבים לשדר עוצמה. אנחנו בית"ר ירושלים, וקבוצות תמיד רוצות נגדנו יותר".

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. דני מרון
מנסה להוריד את הלהבות. יוסי בניון/דני מרון

לאחר האסיפה עם השחקנים כינס הבעלים את בניון ורוני לוי יד עם יושב הראש אלי אוחנה ואמר להם: "אני מאמין בכם ב-100 אחוז. המעמד שלכם אף פעם לא היה על הפרק. הדרך חשובה לי יותר מהתוצאות ואני רואה כאן דרך. ואני בטוח שבטווח של זמן הדברים ישתפרו, גם אם זה ייקח חודש או חודשיים, ואתם תביאו את בית"ר למקום שבו היא צריכה להיות. אני שקט כשאתם אמונים על הצד המקצועי. אני יודע שתמאו פתרונות ותוציאו את הקבוצה לדרך חדשה".

גם רוני לוי ויוסי בניון ערכו שיחות אישיות עם שחקנים על מנת שייקחו אחריות ויובילו. השחקנים הזרים חשים כי עיקר הביקורת מופנית אליהם אך בבית"ר אמרו: "לא מסמנים כאן אף אחד כאשם, כולם כקבוצה צריכים לקחת אחריות, המטרה היא להיות קבוצה אחרת כבר בקרית שמונה ולצאת לדרך חדשה".

אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חוגג רוצה שהשחקנים ירימו את הראש./קובי אליהו

עוד אמר חוגג לשחקנים: "נגד הפועל חיפה פתחתם טוב, ואז ספגתם גול. ברגעים האלה נמדד אופי, ברגעים כאלה צריכים לבוא ולקחת מנהיגות. הקהל של בית"ר הוא קהל מדהים, וגם אם הוא מלחיץ, אתם צריכים לקחת מזה את המוטיבציה ולהבין איפה אתם משחקים. במקום להמשיך ולשחק כדורגל חכם, איבדתם את הביטחון. שם צריכים לבוא לידי ביטוי החדות, המנהיגות, והרצון להצליח. קחו לדוגמה את ערן זהבי, על זה שהוא כישרוני אין עוררין, אבל מה שהפך אותו להיות שחקן כל כך גדול זה הרעב האינסופי שלו והאופי, וזה הדבר המהותי"

"קיבלנו שתי סטירות, אבל עכשיו יש לכם הזדמנות לצאת לדרך חדשה. תזכרו שכל שחקן שמגיע לשחק נגד בית"ר ירושלים מגיע במוטיבציית שיא. אנחנו קבוצה חזקה, ואני שומע כל הזמן עד כמה חדר ההלבשה בריא וטוב, ואני שמח על זה. קחו את עצמכם בידיים ותהפכו את הקערה על פיה. אני סומך עליכם ועל הצוות המקצועי שתעשו את זה כבר ממחר".

בנוגע לז'אורז'יניו, כרגע בבית"ר מאפשרים לו להגיע ולהתאמן כרגיע בחדר הכושר אך ייתכן כי בקרוב יודיעו לו על הפסקת פעילותו במועדון והוא ייאלץ לתבוע את שכרו דרך פיפ"א או בית המשפט בישראל. בבית"ר חזרו ואמרו אתמול כי מבחינתם הברזילאי גרם נזק בכך שסירב לחפש קבוצה או ללכת להתרשמות על אף שהתחייבו להשלים את שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully