וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: גריזמן ערך מו"מ עם ברצלונה על 14 מיליון יורו בעמלות בזמן ששיחק באתלטיקו

המסמכים שברצלונה לא רצתה שיתגלו: בספרד חושפים תכתובת מפלילה שמראה איך גריזמן ומשפחתו התמקחו על תשלומי עמלות בזמן שעוד היה שחקן אתלטיקו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות ברצלונה אחרי משחקה האחרון

בספרד חושפים: אנטואן גריזמן ערך משא ומתן סודי עם ברצלונה בחודש מרץ, וזאת בזמן ששיחק באתלטיקו מדריד. המו"מ שנחשף על ידי התקשורת הספרדית היה בנוגע ל-14 מיליון יורו עמלות על עסקת מעברו. כידוע, ברצלונה שילמה על גריזמן "רק" 120 מיליון יורו דמי העברה, לאחר שסעיף היציאה שלו ירד אוטומטית מ-200 ל-120 בחודש יולי, אבל באתלטיקו טענו כל הזמן שהשחקן היה סגור עוד לפני כן ובארסה רק חיכתה לרגע הנכון כדי להפוך את זה לרשמי - ולכן ברצלונה צריכה לשלם 200 מיליון יורו. כעת המסמכים מוכיחים לא רק שגריזמן אכן סגר את כל תנאיו הרבה לפני שהעסקה הפכה לרשמית - אלא אף כיצד הוא התמקח בנוגע לעמלות ואיך הן יחולקו.

אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. רויטרס
נחשף. גריזמן/רויטרס

במסמכים מופיע בין השאר מכתב ששלח עורך הדין שלו לברצלונה עם עותק לאביו של גריזמן ולאחותו, ובו דנים הצדדים איך יחולקו העמלות מהעסקה שנסגרה. השחקן, כאמור, היה חתום באתלטיקו, שבאותם ימים התכוננה למשחקים מול יובנטוס ומול ברצלונה, אבל הראש שלו היה כבר במשא ומתן, כשהוא יודע שהוא עובר בסוף השנה.

במכתבים נידונה הדרך שבה תשולם העמלה - בארבעה חלקים שווים: הראשון לאחותו של גריזמן שהיא גם הסוכנת שלו, ולאבא שלו. (אגב, הסוכן הקודם של גריזמן, אינייקי איבאנייז, הוחלף על ידי אחותו, על אף שהוא לכאורה היה זה שקישר בין הצדדים בעבר. ייתכן שגם הסוגיה הזאת תיפתר רק בבית משפט). חלק נוסף מהעמלה הופנה לעורך הדין של המשפחה, חלק נוסף לסוכן צרפתי, והחלק הגדול מכולם, 7 מיליון יורו, לעורך דין של ברצלונה שלגריזמן היה קשר קרוב איתו והיה דמות מפתח בהתקרבות המחודשת בין הצרפתי לברצלונה.

ההתכתבות מראה שהמשא ומתן הזה על העמלות יצר מתיחות וריבים כספיים, מאחר שהסוכן הצרפתי הרגיש שהוא זכאי ליותר כסף ונותר בחוץ בהחלטת המשפחה (בעיקר אחותו של גריזמן), מה שהביא לרצונו לנקום ולחשוף את האימיילים האלה. כעת התכתובת הזאת היא נכס חשוב עבור אתלטיקו מדריד, שכאמור תובעת את ברצלונה.

עוד בוואלה!

ברצלונה: "החומה" טר סטגן סוחט מחמאות, גריזמן עדיין מתקשה להשתלב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully