וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול מתלבט בין מאבוקה למאיר, קריאף לא בסגל בית"ר

מאמן מכבי חיפה עשוי גם לשלב את פוקס בקישור, דור פרץ ובלקמן צפויים לחזור להרכב מכבי ת"א, כחלון יחזור להרכב נתניה, דגו מתכונן ל"משחק תחתית" מול בית"ר. עדכונים חיים

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מאוכזב. דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מאוכזב/דני מרון
  • 07:00/משחקי המחזור הרביעי בליגת העל

    שבת, 18:00: מכבי נתניה - הפועל כפר סבא (ספורט 4)
    שבת, 19:00: סקציה נס ציונה - בני יהודה (ספורט 5 לייב)
    שבת, 20:30: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים (ספורט 4)
    שבת, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה (ספורט 5)

    -

    ראשון, 19:00: הפועל רעננה - מ.ס. אשדוד (ספורט 5 לייב)
    ראשון, 20:15: הפועל חיפה - הפועל חדרה (ספורט 4)

    -

    שני, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב (ספורט 1)

  • 14:25/מכבי תל אביב: בלקמן ופרץ צפויים לחזור להרכב

    דור פרץ צפוי לחזור להרכב מכבי תל אביב אחרי שהיה מורחק במחזור הקודם. אחרי שניפה את עטר ויונתן כהן, המאמן איביץ' צפוי להחזיר להרכב האלופה את ניק בלקמן. איתי שכטר עשוי לקבל אשראי ב-11 במקום צ'יקו אופוואדו. דניאל טננבאום ימשיך בשער ואנריק סבוריט צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי.

    הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ז'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, דור מיכה, ניק בלקמן, איתי שכטר.

  • 14:05/מכבי נתניה: ויקי כחלון צפוי לפתוח לראשונה העונה

    ויקי כחלון יחזור להרכב מכבי נתניה אחרי שלא פתח מתחילת העונה. המגן הימני ידיח מההרכב את מוחמד זבידאת שזכה לאשראי עד כה בעמדה הזו. אביב אברהם ויחמיר היקה יקבלו אף הם את חולצת ההרכב במקום ניקו אולסק ורועי קהת. בורחה הררה ימשיך בעמדת המגן השמאלי. בצוות המקצועי אמרו לשחקנים: "המשחק שלנו צריך לזרום הרבה יותר. משהו תקוע וצריך לפתוח אותו כדי שהמשחק יהיה יותר שוטף".

    הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, רומן גולובארט, דולב אזולאי, בורחה הררה, אלמוג כהן, אביב אברהם, יאהמיר היקה, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, פאטוס בצ'יראי.

  • 12:20/בית"ר ירושלים: רוני לוי מתלבט בנוגע ל-11

    מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מתלבט בנוגע ל-11 שיפתחו מחר בקרית שמונה ונראה כי יקבל החלטות סופיות רק בסמוך למשחק. נראה כי חוליית ההגנה תיקבע בהתאם להחלטה האם אנטואן קונטה ישחק כמגן ימני או בלם. במידה וקונטה ישחק כמגן ישנה אפשרות שטל בן חיים יחזור ל-11 על חשבון אור זהבי או דיוגו וארדסקה. אופיר קריאף שסבל מרגישות במפשעה נטש את האימון היום ולא יהיה בסגל למשחק. כעת נראה ששלישיית הקישור תכלול את קינדה מקדימה ואת איינבינדר ומוחמד מאחורה.

    הרכב משוער: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, טל בן חיים, אור זהבי, מקס גרצ'קין, עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה, פרדי פלומן, ליוואי גרסיה, אנתוני וארן.

  • 11:46/מכבי תל אביב: עטר ויונתן כהן לא בסגל

    הפתעה גדולה במכבי תל אביב: המאמן ולאדן איביץ' החליט להשאיר מחוץ לסגל את אלירן עטר ויונתן כהן לקראת המשחק מול מכבי חיפה. הסרבי הפתיע את השחקנים כשפרסם את הסגל, כשהחליט ששני החלוצים שפתחו את המשחק האחרון מול כפר סבא לא יתלבשו למשחק. נראה שמי שיתלבשו הם אילון אלמוג ומתן חוזז. מדובר במהלך מאוד מפתיע של איביץ', שככל הנראה רוצה לעשות גם סוג של זעזוע בקבוצה בשל היכולת הפושרת עד כה של מכבי תל אביב מתחילת העונה.

  • 11:25/מכבי חיפה: האוהדים הטריפו, בלבול מתכונן

    כ-250 אוהדים הגיעו היום למתחם האימונים של מכבי חיפה ועודדו את השחקנים לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב. האוהדים הבהירו לשחקנים ששום דבר לא יתקבל מלבד ניצחון, כששחקני הקבוצה הבטיחו להם שיעשו הכל כדי לחזור עם הנקודות. המאמן מרקו בלבול צפוי להמשיך במערך שלושת הבלמים, כשבנוגע להרכב עצמו למאמן כמה התלבטויות.

  • 10:06/הפועל תל אביב הודיעה: קמארה חתם רשמית

    הפועל תל אביב הודיעה שהחלוץ דמבה קמארה חתם רשמית לעונה אחת במועדון ויצטרף לסגל לקראת המשחק ביום שני מול הפועל באר שבע.

  • 10:05/קרית שמונה ודגו יודעים: מול בית"ר זה "משחק תחתית לכל דבר"

    מאמן עירוני קרית שמונה מסאי דגו לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים: "הגיע הזמן שנשאיר את הנקודות פה בבית. זה משחק תחתית לכל דבר אבל אנחנו יודעים שאנחנו מול קבוצה סופר מוכשרת וטובה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ואנחנו יודעים שאנחנו בתקופה שלא דמיינו שנהיה בה בטח בשלב הזה של העונה". דגו צפוי לעשות שינויים בהרכב כאשר עדן קארצב צפוי להיות משולב. בגזרת הזרים דגו יצטרך להחליט איזה זר מתחיל על הספסל, אחרי שג'ון רואיס היה מאוכזב מאוד מכך שלא פתח במשחק האחרון.

    הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, יובל לוין, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, עדן קארצב, סילאס, סמואל בראון, ג'יימס אדניי, איסמעאיל ריאן, קיליאן שרידן.

  • 09:10/בני יהודה: דוס סנטוס צפוי לערוך בכורה

    קשר בני יהודה סגס תאמבי אמר לקראת המשחק: "כל משחק אנחנו באים ורוצים לנצח. נראה איך המשחק יתפתח, נס ציונה עשתה חיים קשים לכל מי ששיחקה נגדה, אבל אנחנו מצפים לנצח. בשני המשחקים האחרונים לא ניצחנו, סיימנו ב-0:0 והיה חסר לנו אולי הפס האחרון לגול. אנחנו עובדים על זה ומנסים לשפר את זה, אנחנו עדיין קבוצה חדשה". אליסון דוס סנטוס צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב. מוחמד גדיר הפצוע ייעדר, איסמאילה סורו נמצא בספק בשל רגישות בשריר.

    הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, אלבן פנישי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, עמית זנטי, דור ג'אן, בן אז'ובל.

  • 09:06/ברעננה מודים: היה לא קל להתאושש מהתבוסה לחדרה

    יוג'ין אנסה מרעננה אמר לפני המשחק מול אשדוד: "הייתה לנו התאוששות לא פשוטה ממשחק ההפסד מול הפועל חדרה, אבל לפעמים המשחקים האלו מזכירים לנו שאנחנו צריכים לחזור ליסודות שלנו בתור קבוצת כדורגל. אנחנו עובדים קשה לקראת המשחק מול חדרה ביום ראשון, אנחנו יודעים איפה הנקודות הבעייתיות שלנו וכעת אנחנו מצפים להופעה ולתוצאה טובה במשחק".

    מנחם קורצקי הוסיף: "אנחנו אחרי הפסד לא קל להפועל חדרה, מבחינתנו הסקנו את המסקנות, הפקנו לקחים מהמשחק הזה, ואנחנו עושים הכל כדי להחזיר את הקבוצה ליכולת שהצגנו לפני המשחק הזה - זו המטרה הראשונית. אנחנו פוגשים קבוצה חזקה שמגיעה במומנטום מאוד טוב, עם המון יכולות אישיות, נצטרך להיערך בהתאם, אבל עדיין אנחנו מאמינים בקבוצה ובשחקנים שאנחנו מסוגלים ויכולים לנצח".

  • 09:00/אורי גוטמן: "השחקנים שלנו נותנים לי הרגשה שיש על מי לסמוך"

    מאמן הפועל חדרה, אורי גוטמן, אמר לקראת המשחק: "השלמנו את בניית הסגל והתחזקנו בעמדות שרצינו. יש לנו מרקם אנושי טוב מאוד בקבוצה. הפנים קדימה, הפועל חיפה קבוצה מאומנת, שלא ספגה שער העונה עם הרבה שחקנים מוכשרים שמשתתפים במשחק ההתקפה. התוצאות שלהם עד כה לא משקרות. יחד עם זאת, השחקנים שלנו נותנים לי הרגשה שיש על מי לסמוך. בכדי לחזור עם תוצאה טובה בראשון אסור לנו לאבד ריכוז לשניה אחת במשחק חוץ כזה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully