וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את פ.צ. קלן, עוד ניצחון ללייפציג

רוברט לבנדובסקי כבש צמד, קוטיניו ופרישיץ' הוסיפו. השוורים הביסו 0:3 את ברמן בחוץ וחזרו לפסגה. לברקוזן - אוניון 0:2

עריכה: מתן חדד

המחזור החמישי בבונדסליגה נפתח אתמול (שישי) עם 1:2 דרמטי לשאלקה על מיינץ. בשבת באיירן מינכן הביסה 0:4 את פ.צ. קלן כשרוברט לבנדובסקי כובש צמד נוסף. באייר לברקוזן ניצחה 0:2 את אוניון ברלין. ר.ב. לייפציג הצליחה להשיג ניצחון רביעי בחמישה מחזורים עם 0:3 מרשים מאוד בחוץ מול ורדר ברמן.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
תשעה שערים בחמישה מחזורים. לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - פ.צ. קלן 0:4

השער הראשון של באיירן הגיע כבר בדקה השלישית. יוזואה קימיש הכניס לרוברט לבנדובסקי, שבעט פנימה וקבע 0:1. בכך הפך החלוץ הפולני לשחקן השני אחרי קארסטן יאנקר ב-2000/1 שכובש עבור באיירן מינכן בכל אחד מחמשת המשחקים הראשונים של העונה בבונדסליגה. בדקה ה-48 כבשה באיירן את השני כשקרן של קימיש מימין מצאה את לבנדובסקי שנגח פנימה את התשיעי שלו העונה ואת ה-0:2. לבנדובסקי הפך לשחקן השני אי פעם שכובש תשעה שערים בחמשת מחזורי הפתיחה אחרי פטר מאייר עבור בורוסיה מנשנגלדבאך ב-1967/8.

בדקה ה-59 נותרה קלן בעשרה שחקנים אחרי שקינגסלי אהיזיובה ביצע עבירה ברחבה. לבנדובסקי אפשר לפיליפה קוטיניו לקחת את הפנדל כדי לכבוש את הראשון שלו בקבוצתו החדשה וזה מה שהברזילאי עשה בדקה ה-62 ובניסיון השני אחרי שהראשון נפסל בשל כניסה מוקדמת לרחבה. הפנדל הזה הפך את קוטיניו לשחקן החמישי במאה ה-21 שכובש בבונדסליגה, בפרמיירליג, בסרייה A ובלה ליגה אחרי אובאפמי מרטינס, בויאן קרקיץ', קווין פרינס בואטנג וג'ונתן דה גוזמן. גם איבן פרישיץ' כבש את שער הבכורה שלו בבאיירן ועשה את זה בדקה ה-73 כדי לקבוע 0:4 אחרי בישול של קוטיניו.

שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
שחקני לייפציג חוגגים/GettyImages

ורדר ברמן - ר.ב. לייפציג 3:0

משחק חוץ שלישי העונה של השוורים בליגה וניצחון שלישי כשהם כובשים 10 שערים בהם וסופגים רק פעם אחת. ר.ב. לייפציג שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-13 מ-15 אפשריות וחזרה אל פסגת הטבלה עם שתי נקודות יותר מבאיירן מינכן השנייה.

וילי אורבן כבש את השער הראשון בדקה ה-13 עם נגיחה מצוינת אחרי קרן של כריסטופר אנקונקו וקבע 0:1. השער השני היה פשוט ענק כשמרסל זאביצר בעט כדור חופשי מ-24 מטר לחיבורים וזה 0:2. האורחת נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-64 כשקונראד לאיימר ספג צהוב שני והורחק. למרות זאת, האורחת הצליחה לכבוש את השלישי בדקה ה-83 אחרי שטימו ורנר פרץ מימין ומסר לאמאדו היידארה שבעט בנגיעה ונבלם אצל השוער, זה חזר אל מרסלו סארצ'י האורוגוואי, שבעט פנימה את ה-0:3.

שחקני שאלקה 04 חוגגים עם סואט סרדאר. GettyImages
בקושי. שחקני שאלקה חוגגים/GettyImages

שאלקה - מיינץ 1:2

איזו דרמה: הרויאל בלוז נראו בדרך לאיבוד נקודות מיותר מול נועלת הטבלה, אבל לבסוף סיימו את הערב צמודים לר.ב לייפציג בפסגת הבונדסליגה, שבוע לפני מפגש הצמרת מולם.כוכב המשחק היה אמין האריט: המרוקאי בישל לסואט סרדאר את שער היתרון בדקה ה-36, ראה את קארים אוניסיוו מקרב את נועלת הטבלה לנקודת חוץ יקרה עם שער מפתיע בדקה ה-74, אבל צחק אחרון עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-89. שאלקה עם ניצחון שלישי רצוף, ולפתע פתיחת העונה החלשה נעלמה כלא היתה.

שחקני באייר לברקוזן. GettyImages
שחקני לברקוזן חזרו לחייך/GettyImages

באייר לברקוזן - אוניון ברלין 0:2

אחרי 4:0 בדורטמונד והפסד ביתי מביך בליגת האלופות, הצליחו האדומים לחזור לנצח במשחק ביתי נוח. קווין פולאנד כבש את הראשון בדקה ה-20 אחרי שנבלם בניסיון הראשון ובעט בניסיון השני מצד שמאל לפינה הרחוקה, 0:1. השני הגיע בדקה ה-25 אחרי שוונדל הכניס ללוקאס אלאריו, שבעט נהדר לפינה וקבע 0:2. סבסטיאן פולטר מאוניון הורחק בדקה ה-66 אחרי עבירה מכוערת מאחור.

הרטה ברלין - פאדרבורן 1:2

הקבוצה מהבירה סוף סוף השיגה ניצחון ראשון העונה והותירה את האורחת עם אפס ניצחונות. יפיירו דילרוסון כבש שער אדיר אחרי דריבל יוצא דופן בדקה העשירית ומאריוס וולף, שהגיע מבורוסיה דורטמונד, הכפיל בדקה ה-52. בן זולינסקי צימק בדקה ה-54.

פרייבורג - אוגסבורג 1:1
לפרייבורג: לוקאס הולר (23), לאוגסבורג: פלוריאן נידרלכנר (39)

פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
קוטיניו חוגג את השער שלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully