וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריס סן ז'רמן הציעה את ניימאר תמורת ויניסיוס ו-100 מיליון יורו, ריאל מדריד סירבה"

בספרד מדווחים שפריס הציעה פעמיים טרייד ענק, הבלאנקוס התעקשו לשמור על "כוכב העתיד". שחקני העבר מבקרים את זידאן: "המצב מדאיג"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי הקיץ הסוער שעבר על ניימאר בניסיונו לעבור לברצלונה, היום (חמישי) מפרסמים בספרד: פריס סן ז'רמן רצתה להעביר אותו לריאל מדריד ולקבל בתמורה את ויניסיוס, אבל ריאל סירבה. על פי הדיווח ב"ABC", "ניימאר יכול היה ללבוש לבן הקיץ, אבל ריאל מדריד דחתה את ההצעות מפריס סן ז'רמן: 100 מיליון יורו ואת ויניסיוס תמורת ניימאר".

על פי הדיוח - ריאל דחתה הצעה שכזאת פעמיים. ויניסיוס הגיע כשחקן שאמור להיות העתיד של המועדון, כשהבלאנקוס שילמו עליו 45 מיליון יורו כשהיה בן 16 בלבד. על אף ההערכות שזינדין זידאן לא מאמין בברזילאי הצעיר, ריאל עדיין בונה עליו לעתיד ולראיה, לא שחררה את הכדורגלן בן ה-19. ניימאר, כזכור, היה זה שאמר על ויניסיוס ש"הוא יהיה שחקן טוב יותר מאמבפה, אין לי ספק בזה".

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס בוכה. רויטרס
החלטה נכונה? ויניסיוס/רויטרס

אבל ספק אם הפוטנציאל של ויניסיוס הוא מה שמנחם עכשיו את אוהדי הקבוצה, לנוכח הפתיחה המקרטעת של העונה והתבוסה 3:0 לפריס סן ז'רמן. פג'ה מיאטוביץ', שחקן העבר של ריאל מדריד ולשעבר והמנהל הספורטיבי לשעבר, ביקר את זידאן אחרי התבוסה בפריס: "לא ציפיתי לראות משחק כזה, במיוחד לא מול פ.ס.ז' ששיחקה בלי הכוכבים שלה. היו לי תקוות לפני המשחק שריאל תחזור לעצמה במפעל שבו היא נוהגת לככב ועושה היסטוריה, אבל זה לא קרה. זה היה מדאיג מאוד. כשאתה נותן ליריבה כמו פ.ס.ז' לשחק בחופשיות, אתה הופך כל שחקן שלה לכוכב. זה מדאיד מאוד לפני הנסיעה למשחק בסביליה. הענייןהוא שאני לא רואה את זידאן מנסה למצוא פתרונות לשפר את המצב". חורחה ולדאנו, המנהל הספורטיבי לשעבר: "חסר לריאל מדריד את החיזוק שיעלה אותה ברמה. ציפינו לחיזוק גדול יותר, במיוחד בקישור".

עוד בוואלה!

במדריד המומים אחרי התבוסה לפריס סן ז'רמן: "התרסקות טוטאלית"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully