וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי התעללה בווטפורד עם 0:8 היסטורי

אחרי חמישייה מהדהדת ב-18 הדקות הראשונות, ברנרדו סילבה השלים שלושער, דה בראונה הפציץ והאלופה עקפה את התוצאה מגמר הגביע עם הניצחון הכי גבוה שלה בליגה. 1:2 ללסטר על טוטנהאם, אברטון הובכה

עריכת וידאו: מתן חדד

עוד לפני משחקה של המוליכה ליברפול מול צ'לסי בראשון, האלופה מנצ'סטר סיטי הוציאה הערב (שבת) הרבה עצבים אחרי ההפסד המפתיע בנוריץ', ומחצה את ווטפורד 0:8 בדרך לניצחון הגבוה בתולדותיה בליגה האנגלית הבכירה. טוטנהאם שמטה יתרון והפסידה 2:1 בלסטר, אברטון הובכה בביתה עם הפסד 2:0 לשפילד יונייטד. המחזור נפתח ביום שישי עם 1:3 של בורנמות' בסאות'המפטון.

סרחיו אגוארו, ריאד מחרז שחקני מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יותר מגמר הגביע. סרחיו אגוארו, ריאד מחרז והחברים/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - ווטפורד 0:8

קצת יותר מארבעה חודשים אחרי השישייה בגמר הגביע, מנצ'סטר סיטי הגדילה לעשות והצליחה להתעלל בווטפורד אפילו יותר, עם שמינייה ראשונה בתולדותיה בפרמיירליג. הצרעות הוציאו כדור ראשון מהרשת עוד לפני שהספיקו למצמץ, ובדקה ה-18 האלופה כבר חגגה 0:5. ברנרדו סילבה המשיך לכבוש גם במחצית השנייה וחגג שלושער ראשון בליגה בכירה (אחרי 178 הופעות בליגות של אנגליה, צרפת ופורטוגל) לפני שקווין דה בראונה חתם עם טיל אדיר וקבע 0:8 מדהים. קון אגוארו פגע פעמיים בקורות, ריאד מחרז נגח למשקוף ורק בנס ווטפורד לא חטפה דו-ספרתי. אנחלינו ואריק גרסיה הספרדים ערכו בכורה כמחליפים אצל פפ גווארדיולה, שמצא דרך טובה להתגבר על החסרונות בהגנה: להישאר ברחבת היריב.

עוד בוואלה!

אי אפשר להישאר אדישים: המספרים והציוצים מהפתיחה המשוגעת של סיטי

לכתבה המלאה
לוח התוצאות בניצחון של מנצ'סטר סיטי 0:8 על ווטפורד. רויטרס
תוצאה היסטורית/רויטרס

* זו הייתה החמישייה המהירה בתולדות הפרמיירליג - תוך 18 דקות בלבד.

* השער של דויד סילבה הוא הכי מהיר עד כה העונה.

* ברנרדו סילבה הוא הפורטוגלי השלישי שכובש שלושער בפרמיירליג, אחרי כריסטיאנו רונאלדו ודיוגו ז'וטה.

* קון אגוארו הגיע ל-100 שערים באצטדיון איתיחד. רק תיירי הנרי (114 שערים בהייבורי) ו-ויין רוני (101 באולד טראפורד) כבשו יותר שערים ממנו באצטדיון ספציפי בפרמיירליג.

* זו הפעם הראשונה שקבוצת פרמיירליג כובשת פעמיים רצוף יותר משישה שערים לרשת אותה יריבה, מאז צ'לסי עשתה את זה מול וויגאן ב-2010.

* זה ה-0:8 החמישי בתולדות הפרמיירליג והראשון מאז שסאות'המפטון הביסה כך את סנדרלנד באוקטובר 2014.

ברנרדו סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי כובש. רויטרס
ברנרדו סילבה כובש את הרביעי, בדרך לשלושער אישי/רויטרס

כבר אחרי 52 שניות עלתה מנצ'סטר סיטי ל-0:1. קווין דה בראונה העביר כדור רוחב חד מצד ימין ודויד סילבה כבש מקרוב. אחרי שלוש דקות ג'רארד דאולופאו כמעט השווה במבצע אישי, אבל החטיא במעט את המסגרת, ובצד השני סיטי קיבלה פנדל לאחר עבירה של השוער בן פוסטר וקון אגוארו כבש את השני מהנקודה הלבנה בדקה השביעית. ההתעללות נמשכה בדקה ה-12, עם כדור חופשי של ריאד מחרז שפגע בשחקן הגנה ונעצר ברשת. האלג'יראי הרים קרן בחלוף שלוש דקות ובסופה ברנרדו סילבה דחק את הרביעי, ואחרי עוד שתי דקות אגוארו בישל לניקו אוטאמנדי את החמישי. 0:5 תוך 18 דקות! אגוארו נעצר עוד פעמיים בקורות והאורחים איכשהו ירדו להפסקה ללא ספיגה נוספת.

במחצית השנייה לקח למארחת שלוש דקות כדי להבקיע. ברנרדו הרים משמאל, אגוארו לא הצליח לבעוט מהאוויר, אבל ההגנה נכשלה בניסיון ההרחקה וברנרדו השלים צמד עם כדור חלש מתוך הרחבה. 0:6, בדיוק כמו בגמר הגביע. בדקה ה-60 הפורטוגלי כבר חגג שלושער, למרות שפספס בניסיון ראשון אחרי כדור הרוחב של דה בראונה. שש דקות לאחר מכן, מחרז היה קרוב לשני שלו עם נגיחה למשקוף, אבל מי שהתכבד בשער האחרון היה דה בראונה שהפציץ לחיבורים בדקה ה-85 וקבע שמינייה ראשונה של סיטי בפרמיירליג.

ג'יימס מדיסון שחקן לסטר סיטי (מימין). רויטרס
אחרי 31 בעיטות מאז אפריל, סוף כל סוף מצא את הרשת. ג'יימס מדיסון חוגג את שער הניצחון/רויטרס

לסטר סיטי - טוטנהאם 1:2

תשעת השערים האחרונים של טוטנהאם היו במחציות הראשונות. לאחר ההפסקה היא פשוט לא מתפקדת, והפעם זה עלה לה בהפסד. מול ארסנל ואולימפיאקוס איבדו התרנגולים יתרון 0:2 וסיימו ב-2:2 בחוץ. הפעם, הם פשוט לא כבשו פעמיים ולכן הפסידו. בהיעדרו של הוגו לוריס, לו נולדה בת נוספת, פתח פאולו גסאניגה בשער והוא עמד בפני לחץ של לסטר בפתיחה, אבל בסופו של דבר ספג פעמיים וקבוצתו רשמה הפסד שני העונה. לסטר קפצה זמנית למקום השני ומאמנה ברנדן רוג'רס עם שישה ניצחונות רצופים מול טוטנהאם בפרמיירליג.

המארחת פתחה טוב יותר, בעיקר בזכות ג'יימס מדיסון שסיפק שני מבצעים יפים ובדקה ה-15 נעצר אצל גסאניגה. מהקרן נוצר עוד מצב, אחרי השמטה של הארגנטינאי לבעיטה של יורי טילמאנס. איוסה עבר את השוער והניגרי ווילפרד אנדידי דחק מקו השער, אבל הגול נפסל בצדק בסיוע ה-VAR, בגלל נבדל. ומי שלא כובש, סופג. בדקה ה-29 יצאה טוטנהאם למתפרצת, יונג מין סון השאיר בעקב להארי קיין, והחלוץ האנגלי הצליח לשמור על הכדור בין שני שחקנים, נפל ובכל זאת הצליח לבעוט פנימה כשהוא כבר על הדשא. ג'יימי ורדי יכול היה להשוות בדקה ה-57, אבל בעט לא מספיק חזק וגסאניגה הדף, כשבהתקפת הנגד סון רשם החמצה גדולה. בדקה ה-64 חגגה טוטנהאם את השני עם טיל שטוח של סרז' אורייה, אבל השער נפסל בעזרת ה-VAR בטענה לנבדל גבולי מאוד של סון, ובחלוף חמש דקות הגיעה השוויון מרגלי ריקרדו פריירה, המגן הימני בצד השני. המהפך הושלם בדקה ה-85, עם בעיטה מפתיעה מרחוק של מדיסון המצוין.

הארי קיין שחקן טוטנהאם כובש מול קספר שמייכל שוער לסטר סיטי. רויטרס
מגובה הדשא. הארי קיין כובש/רויטרס

משחקים נוספים

סאות'המפטון - בורנמות' 3:1
לסאות'המפטון: ג'יימס וורד פרוס (53 בפנדל). לבורנמות': נתן אקה (10), הארי ווילסון (35), קאלום ווילסון (95)

ברנלי - נוריץ' 0:2
לברנלי: כריס ווד (10 ו-14)

אברטון - שפילד יונייטד 2:0
לשפילד יונייטד: ג'רי מינה (עצמי, 40), ליס מוסה (80)

ניוקאסל - ברייטון 0:0

ליס מוסט שחקן שפילד יונייטד עם אוליבר מקברני. רויטרס
הפתעה גדולה בגודיסון פארק. שחקני שפילד יונייטד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully