וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "היה חלום לשחק בליגת האלופות, לצערי פגשנו יריבה קשה"

קשר שחטאר דונייצק שיחק לראשונה במפעל היוקרתי מכולם אחרי שפתח בהפסד למנצ'סטר סיטי: "הפעם הפסדנו, אבל כולנו מלאי תקווה לקראת המשך הדרך"

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון מול שחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג. AP
אופטימי לקראת ההמשך. סולומון נאבק בסטרלינג/AP

מנור סולומון רשם אמש (רביעי) עוד נקודת ציון חשובה בקריירה שלו, כששיחק לראשונה בשלב הבתים של המפעל היוקרתי מכולם - ליגת האלופות. סולומון בן ה-20 פתח בהרכב של קבוצתו שחטאר דונייצק ושיחק 45 דקות, לפני שהוחלף ביבן קונופליאנקה עם פתיחת המחצית השנייה. בסופו של דבר, זה נגמר בתבוסה 3:0 מול אחת הקבוצות החזקות במפעל, מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה.

"זו הייתה הופעת הבכורה שלי בליגת האלופות", אמר סולומון בסיום לאתר הרשמי של אופ"א. "חלום עבורי לשחק בטורניר כל כך יוקרתי. לצערי היה לנו משחק קשה מאוד מול יריבה חזקה בדמות מנצ'סטר סיטי, שהיא מהקבוצות הטובות בעולם. הפעם שחטאר הפסידה, אבל כולנו מלאי תקווה לקראת המשך הדרך".

סולומון הגיע לאלופת אוקראינה בעונת 2018/19, ובעונתו הראשונה לא הצליח לכבוש ב-11 הופעות בליגה. העונה, ב-5 הופעות במדי הקבוצה בליגה המקומית (ארבע מתוכן בהרכב), הצליח סולומון לכבוש את שערו הראשון במשחק רשמי בקבוצתו החדשה. בראשון הקרוב הוא כבר יפגוש עם קבוצתו את דסנה בחוץ, כשהמשחק הבא בליגת האלופות אמור להיות מעט נוח יותר, אז יפגשו את אטלנטה האיטלקית בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully