וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אורז'יניו סירב להקפיא את חוזהו, בבית"ר לא מתכוונים לשלם את משכורתו

18.9.2019 / 20:48

במועדון טוענים כי הברזילאי לא היה מוכן להגיע להתרשמות בקבוצות שחשקו בו, השחקן טוען כי ביקש לחזור לשגרת האימונים ונענה בשלילה: "הוא לא יהיה חלק מבית"ר, אם צריך ניפגש בבוררות או בבית משפט"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הפסד בית"ר ירושלים להפועל חיפה

דרמה לא קטנה התרחשה בשעות הערב (רביעי). בית"ר ירושלים הפעילו לחצים כבדים על ז'אורז'יניו שיסכים להקפאת חוזהו על מנת שהקבוצה תוכל לרשום זר אחר, אולם הברזילאי סירב ודרש בתמורה את מלוא שכרו עד לתום העונה. בשל המבוי הסתום, הצהובים-שחורים "נתקעו" עם הקשר ולא יוכלו לצרף זר חופשי במקומו.

יחד עם זאת, בבירה רותחים על ז'אורז'יניו כבר תקופה ארוכה ולא מתכוונים לשלם את שכרו, כך שבדומה לאחמד עאבד בהפועל תל אביב, הוא למעשה "פוטר". בקבוצה כועסים על כך שהשחקן סירב לבדוק אופציות, לא הגיע להתרשמות בקבוצות שרצו לראות אותו כמו בני יהודה, ולטענת בית"ר עשה הכל כדי לקבל את מלוא חוזהו ולעזוב. מעבר לכך, במועדון מבהירים כי מבחינתם הברזילאי הפר חוזה בכך שלא ניסה להקטין נזקים, סירב למצוא קבוצה או לחפש פיתרון חלופי, ועל כן עשויים להגיע איתו לבוררות או לבית משפט.

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
עשה הכל כדי לקבל את מלוא חוזהו ואז לעזוב. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

"חוגג קיבל אותו פצוע כנדוניה", אמר הערב גורם במועדון. "שנה שלמה הוא טיפל בו ושילם על הכל, גם השנה היה מוכן לתת לו יותר ממחצית מהחוזה שלו ועדיין הוא לא עשה שום דבר לחפש קבוצה או למצוא פיתרון. הוא לא יהיה חלק מבית"ר, אם צריך ניפגש בבוררות או בבית משפט".

לטענת השחקן, הוא נפלט מהמסגרת הקבוצתית בשלב מוקדם של האימונים, לא יצא למחנה, תהליך השיקום שעבר נפגע והוא עצמו לא היה מוכן פיזית לצאת להתרשמות בקבוצות אחרות. ז'אורז'יניו חוזר ואומר כי ביקש מספר פעמים לחזור לשגרת אימונים ולקבל הזדמנות להוכיח את עצמו אך נענה בשלילה, נשלח פעם אחר פעם להתאמן בצד כבר אחרי החלק הראשון של האימון, ועל כן והעדיף לעבוד בחדר כושר. ואילו, גם היום הבהיר הברזילאי כי היה רוצה להיות חלק מסגל בית"ר ירושלים, לפחות עד ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully