וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי מעוניין לשחק באולימפיאדה: "זו המטרה, רוצה את החוויה הזו"

הסקת מסקנות? כוכב גולדן סטייט צפוי להיות בסגל ל-2020. על עזיבתו של דוראנט: "השגנו הרבה ביחד, אבל דברים קצת השתנו"

מתוך חשבון הטוויטר של איגוד הכדורסל הספרדי

בווידאו: נבחרת ספרד שבה כאלופת העולם

את אליפות העולם האחרונה נבחרת ארצות הברית מקווה לשכוח - ומהר. שחקניו של גרג פופוביץ' סיימו במקום השביעי בלבד - התוצאה הגרועה בתולדותיהם - ולכולם ברור שלאולימפיאדה בקיץ הבא, חלק מהתותחים הכבדים כבר אמורים להתייצב.

אחד מהם יהיה סטפן קרי. "זו המטרה, אין ספק", אמר כוכב גולדן סטייט. "כמובן שלא ארצה להיפצע או שיהיו דברים שיפריעו, אבל אני בלי ספק רוצה להיות שם. מעולם לא הייתי בנבחרת אולימפית. הייתי בשתי אליפויות עולם, אבל אני רוצה גם את החוויה האולימפית ומקווה שזה יקרה בשנה הבאה".

הגארד הוסיף ודיבר על החלטתו של קווין דוראנט לעזוב את סגנית האלופה לטובת ברוקלין: "בסופו של דבר אנחנו חייבים בעידן שמקדש את הבחירה, קווין קיבל החלטה ואי אפשר להתווכח איתו. הלוואי שעדיין היינו יכולים לשחק איתו, הוא כישרון יוצא מהכלל, אדם נפלא. השגנו הרבה ביחד. אבל דברים קצת השתנו. נאחל לו את הטוב ביותר עם ההחלמה שלו, על הפרקט ומחוצה לו, וניאבק בו בהמשך הדרך. יהיה כיף".

סטפן קרי עם קווין דוראנט. GettyImages
מבין את חברו. קרי ודוראנט/GettyImages

קרי הודה ששמע על ההחלטה של דוראנט בזמן שטס לניו יורק כדי להיפגש עם חברו. "הציפיה לא היתה שאנסה לשכנע אותו או משהו כזה. הכל היה על השולחן. הוא לא צריך היה להתקשר לאף אחד, זה בסדר ואני מכבד את זה. אף אחד לא ייקח מאיתנו את ההישגים שהיו לנו. בסופו של דבר קווין היה צריך לקבל את ההחלטה הזאת. זה לא תמיד היה מושלם, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן".

כוכב הווריירס הבהיר שאין בכוונתו לשנות את סגנון המשחק שלו כעת, כשדוראנט עזב וקליי תומפסון פצוע. "אני תמיד משחק כאילו אני השחקן הטוב ביותר על הפרקט, לא משנה מה. זו המנטליות שלי. לזכות בעוד תואר MVP יהיה מיוחד, אשמח מאוד שזה יקרה לי שוב, אבל לא תראו שינוי בסגנון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully