וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "הבאנו את השחקנים הטובים ביותר כדי לעמוד במטרות של מכבי תל אביב"

18.9.2019 / 17:10

הצהובים ערכו מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2019/20, המאמן מצפה משחקניו: "לעולם לא לוותר". שמעון מזרחי מרוצה מהמשכיות, ניקולה וויצ'יץ': "מאמין שאפשר לעשות פלייאוף ביורוליג"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שהעלתה הילוך במסגרת ההכנות לעונה הקרובה וכבר השתתפה בשני טורנירים באירופה, מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לכבוד פתיחת עונת 2019/20. הצהובים שינו את פניהם באופן נרחב בקיץ ולסגל הצטרפו אלייז'ה בריאנט, קווינסי אייסי, אות'לו האנטר, סנדי כהן, עומרי כספי, טיילר דורסי ונייט וולטרס.

יובל זוסמן, אנג'לו קלויארו, סקוטי ווילבקין שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
סקוטי ווילבקין עם אנג'לו קלויארו ויובל זוסמן/קובי אליהו

היו"ר שמעון מזרחי פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו מאד גאים ושבעי רצון מהעובדה שהצלחנו לשמר מהעונה שעברה את הצוות המקצועי בראשות יאניס שלצדי וכל עוזריו, וכן לפחות שמונה שחקנים ששיחקו איתנו בעונה שעברה. קצב מכירת המנויים מתקדם כמצופה ומכך אנו גם שבעי רצון. חזרנו מצרפת מטורניר בו זכינו בגביע, בשבוע הבא הוזמנו לטורניר ינאקופולוס, בו ישתתפו קבוצות יורוליג ומדובר בטורניר יורוליג לכל דבר ועניין".

עוד בוואלה!

קווינסי אייסי ברשימת השחקנים הכי טובים שהצטרפו ליורוליג: "ילהיב את יד אליהו"

לכתבה המלאה
עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עומרי כספי/קובי אליהו

המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "עונה חדשה מתחילה, עונה עם הרבה שאיפות וחלומות, הרבה רצון להצליח. כל הקיץ אנשי המועדון, מהבעלים, ההנהלה, מחלקת הסקאוטינג והצוות המקצועי עשו הכל כדי להביא לקבוצה את השחקנים הטובים ביותר כדי להשיג את המטרות שלנו. אני שמח שהשארנו שמונה שחקנים מעונה שעברה, שיעזרו לנו להרכיב קבוצה סולידית ותחרותית. קבוצה שתבין את הפילוסופיה של הקבוצה ואת הפילוסופיה שלי".

עוד הוסיף המאמן: "היה לנו את הטורניר בצרפת אבל זה עדיין מוקדם כדי לקבוע לגבי הקבוצה. עכשיו זה לא זמן למילים, זה זמן לעבודה קשה כדי שנוכל להתחיל להתחרות. אנחנו נתקדם ממשחק למשחק. אני רוצה להודות לבעלים להנהלה, לניקולה. לצוות ולכל האנשים במכבי תל אביב שעובדים קשה. אני רוצה להודות לאקדמיה של מכבי. אני משוכנע שיחד עם האוהדים של מכבי אנחנו נוכל להשיג את המטרות שלנו. אני מצפה מהשחקנים שלי לעבוד הכי קשה ולעולם לא לוותר כי אנחנו מכבי".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם המנכ"ל היוצא אלי דריקס. קובי אליהו
יאניס ספרופולוס עם אלי דריקס/קובי אליהו

המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ': "אני שמח להיות כאן, מאחל לנו הצלחה ובריאות מקווה שנהנה ממכבי העונה. אני חושב שעשינו עבודה טובה במהלך הקיץ. הבאנו חבר'ה נהדרים ומוכשרים, שנה שעברה היינו קרובים להגיע לטופ 8 עד הרגע האחרון. מאמין שגם השנה יש לנו קבוצה מספיק תחרותית כדי לעשות פלייאוף. נצטרך כמובן סבלנות עד שקבוצת הגברים האלה תהפוך לקבוצה".

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. קובי אליהו
שמעון מזרחי/קובי אליהו
שי רקנאטי עם דייויד פדרמן בעלי מכבי תל אביב. קובי אליהו
שי רקנאטי עם דייויד פדרמן/קובי אליהו
שמעון מזרחי, אודי רקנאטי, דייויד פדרמן בעלי מכבי תל אביב. קובי אליהו
שמעון מזרחי, אודי רקנאטי ודייויד פדרמן/קובי אליהו
עומרי כספי, נייט וולטרס, אותלו האנטר, קווינסי אייסי שחקני מכבי תל אביב, פלייר מסיבת עיתונאים. קובי אליהו
עומרי כספי, נייט וולטרס, אותלו האנטר וקווינסי אייסי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully