וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי חיפה במשא ומתן עם ז'רמי מנז

החלוץ בן ה-32, שכיכב בעבר בפריס סן ז'רמן ומילאן, סיים חוזה בקלוב אמריקה. על פי דיווחים בצרפת הוא מתלבט בין ההצעה מישראל לבין הצעות מהליגה השנייה בצרפת ומהליגה היפנית

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה כבר השלימה את מכסת הזרים, אבל האם היא מתכננת הפתעה של הדקה ה-90 בחלון ההעברות? על פי דיווחים בצרפת הירוקים מנהלים בימים האחרונים עם לא אחר מאשר ז'רמי מנז - כוכב פריס סן ז'רמן, מונאקו, רומא ומילאן בעבר - ועשויים לצרפו ביום הנעילה של החלון.

החלוץ בן ה-32 סיים חוזה בקלוב אמריקה המקסיקנית אחרי קדנציה עמוסת פציעות ובעיות, שגרמו לכך שרשם 23 הופעות בלבד במשך שנתיים. על פי הדיווח באתר הצרפתי SoccerLink, מנז מתלבט בין ההצעה של מכבי חיפה לבין הצעות מהליגה השנייה בצרפת. כמו כן סוכנו הציע אותו לקבוצות בליגה היפנית, וייתכן שבסופו של דבר יעבור למזרח.

מנז הוא שם גדול ומוכר בכדורגל העולמי. הוא החל את דרכו בסושו, המשיך למונאקו אחרי שנתיים, ניסה את מזלו ברומא לתקופה קצרה, ולאחר מכן חזר לצרפת, הפעם לפריס סן ז'רמן בה שיתף פעולה בין היתר עם זלאטן איברהימוביץ'. ב-2014 הוא חזר לאיטליה וחתם במילאן, אולם עזב אחרי שנתיים עם מאזן של 20 שערים ב-46 הופעות גם כן בגלל שהיה מועד לפציעות. מכאן הקריירה החלה לדשדש: הוא עבר בבורדו, רשם אפיזודה קצרה באלניאספור הטורקית, ובינואר 2018 חתם בקלוב אמריקה המקסיקנית.

ז'רמי מנז במדי קלוב אמריקה. GettyImages
מה מכבי חיפה מבשלת? ז'רמי מנז במדי קלוב אמריקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully