וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בהתעמלות אומנותית: מדליית כסף וארד ללינוי אשרם

17.9.2019 / 19:45

אשרם דורגה ראשונה בחישוק עם ציון של 23.400, אבל סלזנייבה שהתמודדה אחרונה עקפה אותה עם ציון של 23.500 ודחקה את ניקול זליקמן מהפודיום. בתרגיל הכדור היא סיימה שלישית אחרי האחיות אברינה

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

הישג גדול ללינוי אשרם, שזכתה בשתי מדליות באליפות העולם בהתעמלות אומנותית: אשרם סיימה שנייה בתרגיל החישוק באליפות שנערכת בבאקו ולקחה את הכסף בעוד שניקול זליקמן היתה קרובה מאוד, אבל סיימה רק רביעית ופספסה את המדליה ברגע האחרון. לאחר מכן אשרם השתתפה בגמר הכדור וגרפה את מדליית הארד, כשרק האחיות ארינה ודינה אברינה מקדימות אותה.

תרגיל החישוק

אשרם, שעלתה מהמקום השני במוקדמות, עלתה על המזרן לפני אחרונה וביצעה תרגיל שזיכה אותה ב-23.400 נקודות, כשהיא חולפת ברגע האחרון על פני דינה אברינה הפייבוריטית הגדולה שקיבלה ציון של 23.350. אשרם דורגה ראשונה, אבל ייקאטרינה סלזנייבה שביצעה את התרגיל אחרונה, לקחה את הזהב ברגע האחרון עם ציון של 23.500

ניקול זליקמן, שרשמה הופעת בכורה נהדרת, היתה זו שפתחה את מקצה הגמר ועשתה תרגיל שזיכה אותה ב-21.450 נקודות. היא דורגה במקום השלישי עד הביצוע של סלזנייבה, אך איבדה את המדליה ברגע האחרון.

לינוי אשרם עם שתי המדליות שזכתה, אליפות העולם התעמלות אמנותית. איגוד ההתעמלות הישראלי, אתר רשמי
שתי מדליות. לינוי אשרם/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות הישראלי

תרגיל הכדור

ניקול זליקמן עלתה שוב ראשונה למזרן, אך השיגה ציון של 21.450 שהספיק לה רק למקום השביעי והלפני אחרון. לינוי אשרם עלתה לאחר מכן וביצעה תרגיל טוב יותר שזיכה אותה בציון של 22.400, ציון שהעלה זמנית למקום הראשון, אך אחריה עלו על המזרן האחיות דינה וארינה אברינה. ארינה עקפה את אשרם עם ציון של 23.050 ודינה שביצעה אחרונה את התרגיל גרפה את הזהב עם ציון של 23.500.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לוח התוצאות בגמר אליפות העולם בהתעמלות אומנותית תרגיל החישוק. אתר האליפות, אתר רשמי
הישראליות והרוסיות שלטו בחישוק/אתר רשמי, אתר האליפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully