וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות חוזרת: סוכנויות ההימורים, המספרים והשיאים שיישברו

סיטי הפייבוריטית לתואר, באנגליה בדקו ומצאו: הסקוררים היעילים, הצניחה המפתיעה של ברצלונה וגם - המטרות הבאות של מסי ורונאלדו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר משחקה של ריאל מדריד מול לבנטה

חיכינו, כססנו ציפורניים, והערב (שלישי) היא סוף סוף חוזרת: ליגת האלופת, במלוא הדרה. כבר ביום המשחקים נקבל קרבות גדולים בין בורוסיה דורטמונד לברצלונה ובין נאפולי לליברפול, ואם זה לא מספיק, הרי שמחר תתארח ריאל מדריד אצל פריס סן ז'רמן ויובנטוס אצל אתלטיקו מדריד. תענוג. קשה לחשוב על אלטרנטיבה טובה יותר לבלגן הבחירות מהכדורגל הטוב ביותר שיש לאירופה להציע.

אז מי תלך עד הסוף העונה? בסוכנויות ההימורים ישנה תמימות דעים שמדובר במנצ'סטר סיטי. אלופת אנגליה היא הפייבוריטית לתואר כשאחריה (לפי הסדר) ברצלונה, ליברפול, פריס סן ז'רמן, ריאל מדריד, באיירן מינכן, יובנטוס ואתלטיקו מדריד. כריסטיאנו רונאלדו הפייבוריט לסיים כמלך השערים, ואחריו (לפי הסדר) ליאונל מסי, סרחיו אגוארו, ראחים סטרלינג, מוחמד סלאח, רוברט לבנדובסקי וקיליאן אמבפה.

ברשת "סקיי" החלו בהכנות לקראת המשחק הראשון אם סיכום סטטיסטי מקיף של העונה שעברה. כך, למשל, מתברר שמלך השערים אשתקד ליאו מסי נזקק ל-54 בעיטות כדי להגיע ל-12 שערים, מה שמביא אותו לאחוז ניצול מצבים של 22.2%. מבין הסקוררים הבולטים, רוברט לבנדובסקי השיג את האחוז הטוב ביותר (30.8%, 8 מ-26), בעוד האחוז הגרוע ביותר אצל כוכבי העל שייך למוחמד סלאח (9.6%), שכבש בחמש מ-52 הבעיטות שלו לשער.

עם זאת, חברו לקבוצה אליסון השיג את אחוז ההצלות הגבוה ביותר אשתקד, כשקלט או הדף 78% מהכדורים שהגיעו אליו. מבין השוערים הבולטים במפעל, אחוז ההצלות הנמוך ביותר היה שייך ליאן אובלק מאתלטיקו מדריד - 53%.

מנצ'סטר סיטי כבשה שלושה שערים למשחק וניצלה 16.6% אחוז ממצביה , שנייה רק לפריס סן ז'רמן (17.1%). יובנטוס ניצלה רק 9.3% ממצביה, מנצ'סטר יונייטד רק 8.5%, נאפולי 7.5% ואינטר 7.5%. אשר למצבים נייחים ופנדלים, באיירן מינכן ואתלטיקו ראשונות - כמעט 40 אחוז מהשערים שכבשו אשתקד הגיעו כך.

באופן מפתיע, ברצלונה רביעית בלבד בכל הנוגע לאחוזי החזקה בכדור עם 58%, אחרי דורטמונד (59%), ריאל מדריד (60%) ומנצ'סטר סיטי (60%). מבין הקבוצות הבכירות, בולטות לרעה מנצ'סטר יונייטד (46%), אתלטיקו מדריד (50%) וליברפול (50%).

אלופת ספרד לא בטופ גם בכל הנוגע למסירות - 695, שנייה לדורטמונד (726). הגרמנים מובילים גם את טבלת הדיוק, עם 90% - כמו מנצ'סטר סיטי. מבין הקבוצות הגדולות, ליברפול מסרה הכי הרבה כדורים ארוכים (14.1% מכלל המסירות, לעומת 8.2% של מנצ'סטר סיטי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully