וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של ניימאר הופחת: יחזור לשחק במחזור השלישי של ליגת האלופות

עונש ההשעיה שחטף כוכב פ.ס.ז' אחרי יונייטד הומתק. לאונרדו מנסה להיפרד מ"הטלנובלה המקסיקנית" ועדיין בהלם מהסוף "ההוליוודי"

צילום: אתר מנצ'סטר יונייטד

במרץ 2019 תקף ניימאר את השופטים אחרי משחק ליגת האלופות של פריס סן ז'רמן מול מנצ'סטר יונייטד, והורחק משלושה משחקים. לאחר מכן נפצע הכוכב הברזילאי וממילא לא שב לשחק במפעל האירופי הבכיר, אולם היום (שלישי), ביום הפתיחה של עונת 2019/20 בצ'מפיונס, הוא קיבל חדשות טובות: עונש ההשעיה קוצר לשני משחקים.

ערעורה של אלופת צרפת התקבל על ידי ועדת המשמעת של אופ"א. המשמעות: החלוץ אמנם יחמיץ את המפגש מול ריאל מדריד מחר, וכך גם את משחק החוץ מול גלאטסראיי בתחילת אוקטובר, אך יחזור לערוך את הבכורה האירופית שלו ב-22 באוקטובר, בחוץ מול קלאב ברוז'.

ובינתיים, מחול השדים סביב הברזיאלי ממאן להסתיים, למרות שבפריס סן ז'רמן מנסים לחזור לשגרה.
"ניימאר עשה טעיויות. אני לא יכול לומר שהמצב איתו כבר חזרה להיות תקין לחלוטין, אבל מאז שהחלון הסתיים והוא נשאר בקבוצה, הוא חיובי מאוד", אמר אמש (שני) המנהל הספורטיבי לאונרדו לרשת RMC, על רקע השמועות החדשות על האפשרות שניימאר יממש בחלון ההעברות בינואר את רצונו לעזוב את הקבוצה ולחזור לברצלונה.

לאונרדו ניסה להרגיע את אוהדי פריס סן ז'רמן שעדיין לא סלחו לניימאר על הפרשה ואמר ש"ניימאר מחויב אלינו לגמרי. הוא התייצב בזמן לאימונים אחרי המשחקים של ברזיל ומתנהג למופת מאז. הוא שיחק איתנו משחק אחד בתנאים לא פשוטים וכבש שער מדהים שנתן לערב הזה סוף הוליוודי. ואחרי המשחק הוא נתן הצהרה כנה וטובה מאוד".

ניימאר, פריס סן ז'רמן. GettyImages
המשקעים נשארו, לפחות בינתיים. ניימאר/GettyImages

לטענת לאונרדו, "מנסים לעשות מהסיטואציה סביב ניימאר טלנובלה מקסיקנית, אבל זה לא יכול להימשך. אנחנו חייבים לחזור לאימונים ולמשחקים, והגיע הזמן להפסיק לדבק עליו. הקבוצה זקוקה כעת לרוגע, לשקט מערכתי, כי קרו הרבה דברים וזו הולכת להיות שנה קשה".

עוד הוסיף לאונרדו ש"ניימאר הוא שחקן פריס סן ז'רמן כמו כל אחד אחר. הוא לא אדם רע. צריך להתייחס אליו כאל פלא של הכדורגל, לא רק של פ.ס.ז'. וכשמסתכלים על הסגל שלנו, ברור שהוא הרבה יותר טוב עם ניימאר מאשר בלעדיו".

עוד בוואלה!

טוכל: "ניימאר עוד צריך להיכנס לקצב, הוא יכול לשחק טוב יותר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully