וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות הזכייה של נבחרת ספרד: "מקווים שעוררנו בכם הרבה השראה"

אלופת העולם שבה למדריד, נפגשה עם המלך ויצאה למצעד חגיגי מול אלפי אוהדים. מארק גאסול חגג עם בירה: "האמנו בעצמנו, זה ההבדל"

מתוך חשבון הטוויטר של איגוד הכדורסל הספרדי

נבחרת ספרד שבה הערב (שני) הביתה לקבלת פנים מלכותית - תרתי משמע. סרג'יו סקאריולו ושחקניו ביקרו אצל המלך פליפה השישי מיד עם נחיתת אלופת העולם במדריד, ולאחר מכן המשיכו למצעד ניצחון חגיגי ברחובות, אל מול עשרות אלפי אוהדים נלהבים. הגמר מול ארגנטינה, אגב, שבר את כל שיאי הרייטינג למשחק כדורסל בספרד - 6.168 מיליון איש צפו בו בטלוויזיה, קצת יותר מגמר היורובאסקט של 2015, אז פגשו הספרדים את ליטא.

"זה לא רע לזכות באליפות שנייה בעונה אחת", אמר מארק גאסול המאושר, שזכה לפני כחודשיים וחצי באליפות ה-NBA עם טורונטו. "האמנו בעצמנו, וזה עשה את ההבדל. בטורונטו חגגנו בערך שש שעות. ריקודים? אני מעדיף בר". פייר אוריולה אמר לקהל המאושר: "בואו נחגוג עד שש או שמונה בבוקר".

ריקי רוביו הנרגש, שזכה בתואר ה-MVP של הטורניר, אמר לאוהדים: "אנחנו רואים שעשינו משהו גדול. עכשיו אני מבין איך מארק הרגיש כשהוא זכה באליפות, אני מקווה שעוררנו בכם הרבה השראה". הקפטן רודי פרננדס הוסיף: "אני רוצה להודות לכולם, בעיקר למשפחה השנייה שלי - הנבחרת המדהימה הזאת".

המאמן סרג'יו סקאריולו סיכם: "הנבחרת הזו לא ויתרה גם כשהדברים היו קשים, להוריד את הראש לא היתה אופציה. הם ראויים להיות אלופי עולם".

ממש כמו בזכיה של טורונטו, גם הפעם מארק גאסול לגם בירה על האוטובוס

סקאריולו סוגר חשבון עם העיתונאים שהימרו לפני האליפות על הזוכה והפרסים האישיים

וכך נראו החגיגות בתוך חדר ההלבשה אמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully