וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: המאמן שחלה בסרטן דרבן את שחקניו מבית החולים - והם השיבו לו בגדול

בפיגור 3:1 בברשיה, קיבלו שחקני בולוניה שיחת עידוד מסינישה מיכאילוביץ', שעובר טיפולי כימותרפיה. לאחר שחזרו ל-3:4 מדהים, נסעו לבית החולים ושרו לו. צפו בקטע

שחקני בולוניה שרים למאמנם סיניסה מיכאילוביץ'/מתוך אינסטגרם

בדקה ה-42 של משחק החוץ בברשיה, מצאה עצמה אמש (ראשון) בולוניה בפיגור 3:1. אבל מי שמסתמנת כאחת מהפתעות העונה בסריה A לא ויתרה כל כך מהר, כבשה שלושה שערים (56, 60, 80) וחזרה ל-3:4 ענק, שהעלה אותה למקום השני בטבלה.

כל זה קרה ללא מאמנם האהוב סינישה מיכאילוביץ', שהחל בסבב שני של טיפולי כימותרפיה בשל מחלת הלוקמיה - אבל שחקן העבר האהוב היה שם ברוחו, ולמעשה, לא רק ברוחו. באיטליה מדווחים שבפיגור 3:1 עם תום המחצית הראשונה דיבר מיכאילוביץ' עם שחקניו בחדר ההלבשה דרך הטלפון וסיפק נאום שסייע להם לבצע קאמבק גדול במחצית השנייה. "המאמן זעם", סיפר רודריגו פלאסיו, "הוא העביר לנו מסר במחצית. הפנמנו את הגישה שהוא העביר לנו, אני חושב שזה קרה בזכותו".

עם תום המשחק נסע אוטובוס הקבוצה ישירות לבית החולים בבולוניה. כשהגיעו, החלו השחקנים לשיר למאמנם האהוב, שיצא מהחלון ונופף לעברם.

מיכאילוביץ' בן ה-50 אישר ביולי שהוא חולה בסרטן הדם, ובכל זאת התעקש להמשיך בתפקידו כמעט כרגיל. המשחק אמש היה הראשון שהחמיץ העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully