וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי מגבו חתם בבית"ר ירושלים, אורי צעדון עבר לקרית שמונה

המגן השמאלי התיר את חוזהו בקרית שמונה ועבר לבית"ר: "מבטיח שאתן את כל הגוף והנשמה, מרגיש פה בבית". קרית שמונה החתימה מגן חדש

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) כי המגן השמאלי אורי מגבו חזר לקבוצה לאחר שסיכם את תנאיו לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. מגבו בן ה-32 שוחרר הבוקר מקרית שמונה. הוא שיחק בבית"ר בעונת 2015-2016.

מגבו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח לחזור וללבוש את המדים של בית"ר ירושלים. תמיד היתה לי פינה חמה בלב למועדון הזה, ולמרות שלא גדלתי בו, אין ספק שאני מרגיש פה בבית. מאחל לקבוצה בהצלחה במשחק היום, ורוצה להודות לצוות המקצועי על האמון בי. אני מבטיח שאתן את כל הגוף והנשמה. ובעזרת השם נביא הצלחות לטדי. התגעגעתי לקהל הטוב במדינה, ולא יכול לחכות לשחק עבורם".

אורי מגבו שחקן עירוני קרית שמונה מול רוי קורין שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
תחנה חדשה. מגבו/ברני ארדוב

מגבו לא היה בתוכניות המקצועיות של מאמן קרית שמונה מסאי דגו, ואמיר בן שמעון הוא זה שקיבל את הקרדיט בהרכב של הקבוצה הצפונית. הקבוצה הודיעה שהמגן הימני אורי צעדון סיכם עד לתום העונה, כשלמועדון קיימת האופציה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. צעדון בן ה-25 הצטרף הקיץ לבני יהודה לאחר שאשתקד שיחק בהפועל עפולה מהליגה הלאומית.

בקרית שמונה מאוכזבים מאוד מפתיחת העונה ושוקלים להתחזק גם בבלם ואולי בשחקן התקפה. אחמד עאבד ושיר צדק הוזכרו כמועמדים לשוב לקבוצה, אבל זה יקרה רק אם שניהם יגיעו כשחקנים חופשיים ובשכר נמוך משמועותית מזה שקיבלו בשנים האחרונות.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully