וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדרך היחידה לעצור את רומלו לוקאקו היא לתת לו 10 בננות"

תקרית גזענית חמורה באיטליה: שדר בתכנית ספורט מקומית דיבר בגנות חלוץ אינטר ("אם הוא מגיע למצב של אחד על אחד מולך, אתה מת") ופוטר בשידור חי. הווידאו בפנים

גלאטסראיי

בווידאו: קבלת הפנים הלוהטת שחיכתה לרדאמל פלקאו בגלאטסראיי

תקרית גזענית חמורה אירעה אמש (ראשון) באיטליה. לוצ'יאנו פסיראני, מגיש מקומי שהתארח בפאנל ספורט בערוץ TopCalcio24, הפנה הערה גזענית פוגענית במיוחד לחלוץ אינטר, רומלו לוקאקו, ועוד בשידור חי.

"אם הוא מגיע למצב של אחד על אחד מולך, אתה מת", אמר פסיראני בשידור. "אתה פשוט נופל על הרצפה ומת, אלא אם כן תיתן לו לאכול 10 בננות".

ההערה הפוגענית הפכה ויראלית בשניות, ובכל רחבי העולם ביקרו את המגיש הטיפש. כמה דקות בלבד לאחר התקרית, מנהל הערוץ עלה לשידור כדי להתנצל, והבהיר שפסיראני סיים את דרכו בערוץ הטלוויזיה שלו".

כזכור, לא מדובר בתקרית הגזענית היחידה שבה מעורב לוקאקו מאז שהגיע לאיטליה ממנצ'סטר יונייטד. אחרי שכבש את שער הניצחון בפנדל ב-1:2 על קליארי בתחילת ספטמבר, הוא ספג קריאות גזעניות מאוהדי קליארי, שקיללו אותו ללא הפסקה ואף נהמו לו".

לוקאקו הוא אחד הגורמים לפתיחת העונה המוצלחת של אינטר העונה, שניצחה בכל שלושת משחקיה בליגה האיטלקית, האחרון שבהם 0:1 קטן על אודינזה. החלוץ הבלגי בן ה-26 כבש שני שערים בשלוש הופעות ליגה עד עתה.

פסיראני וההערה הגזענית בשידור חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully