וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היינו צריכים להיות חכמים ולא להתעסק בשטויות"

15.9.2019 / 22:20

מאמן הפועל באר שבע נשמע מאוכזב אחרי ה-2:2 באשדוד. אוואט: "לא נילחם נגד היריבה", על אספה: "אני מקבל אותו כשחקן"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"העונה אנחנו קבוצה טובה יותר ממה שהיינו בעונה שעברה". ברק בכר/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע נפרדו הערב (ראשון) ב-2:2 במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. טימותי אוואני העלה את הקבוצה של רוני אוואט ליתרון בדקה השנייה, נייג'ל האסלביינק (21) ובן שהר (48) ביצעו מהפך, אבל שלומי אזולאי (54) כבש גם הוא וקבע את תוצאת המשחק.

ארנסטס שטקוס נפצע בשריר הירך האחורי של רגל ימין במהלך תיקול עם דין דוד במהלך המחצית הראשונה והוחלף בפתיחת המחצית השנייה על ידי אוהד לויטה.

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
נותן גיבוי ליצחק אספה. אוואט/לירון מולדובן

מאמן באר שבע ברק בכר: "היה משחק קשה. זה מגרש קשה וביתי. היינו צריכים להיות חכמים ולא להתעסק בשטויות. נפלנו בקטנות ולא הקפדנו בפרטים. כל קבוצה מתקשה פה, שנה שעברה הפסדנו פה אחרי הרבה שנים. היום לא הפסדנו, אבל תיקו. אנחנו מסתכלים קדימה. בשנה שעברה היינו פחות טובים, השנה אנחנו יותר טובים ורוצים להראות את זה על המגרש". על הפועל תל אביב: "זו קבוצה מצוינת שהיתה צריכה לנצח פה באשדוד, אין משחקים קלים בליגה הזו".

מאמן אשדוד רוני אוואט אמר אחרי המשחק: "אמרנו בתחילת העונה. אשדוד קבוצה טובה. גם בפיגור לא פחדנו להעז. הכנסתי את כל הכלים ההתקפיים שהיו לי. אמרתי שהקהל יהנה מהמשחק הזה, לא בטוח שהמאמנים. רועי גורדנה עשה פה 35 דקות מצוינות, הרבה קרדיט לשחקנים".

על פסילת השער של גוזלן: "מתרגלים ל-VAR הזה. אמרתי לשחקנים תחכו. הפעם הוא עבד לרעתינו, אבל אני חושב שהתיקו משקף. אנחנו לא ניאבק בתחתית, אתם תראו מאשדוד את הקבוצה שראיתם היום. יוזמת והתקפית. אני בהחלט שמח לראות שאנחנו בקו התקדמות יוצא מהכלל. מי שיבוא לראות את אשדוד העונה יהנה. קבוצה אמיצה, יודעת מה היא רוצה וגם סופגת".

על יצחק אספה: "זה סיפור עצוב, זו טרגדיה. כל עוד שיצחק נשאר במסגרת הקבוצה, אני כמאמן מקבל אותו כשחקן. יצחק מאוד רצה לשחק היום ואני הלכתי עם הלב ונתתי לו. מעבר לזה, זה עניין של הנהלת הקבוצה".

שובל גוזלן התייחס לשער שלו בתוספת הזמן שנפסל באמצעות ה-VAR בגלל נגיעת יד: "דיברתי עם השחקנים, הרגשתי שנגע וחשבתי שזה לא נחשב. אבל לקחתי בחשבון שהגול ייפסל. אני חושב שראיתם היום קבוצה אטרקטיבית ולא מפחדת. החילופים היו התקפיים, יהיה מעניין בהמשך".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully