וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב כבש את שערו החמישי, שון וייסמן חגג את השמיני

קשר אנטוורפן הבקיע ב-1:2 בחוץ על אנדרלכט וקבוצתו במקום השלישי בבלגיה, חלוץ וולפסברגר דייק מהנקודה הלבנה ב-0:3 על אוסטריה וינה של אלון תורג'מן (45 דקות)

צילום: יותם רונן. עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג לאחר החזרה מסלובניה

ליאור רפאלוב המשיך היום (ראשון) את פתיחת העונה הנהדרת שלו במדי אנטוורפן, כשהבקיע את שער הליגה החמישי שלו ב-1:2 על אנדרלכט בבריסל. הקשר הישראלי פתח כהרגלו מאחורי דיומרסי אמבוקני, שהכין לו בדקה ה-49. השוער עצר את הניסיון הראשון, אבל רפאלוב עט על הריבאונד וכבש מקרוב את השער שהשווה את מאזנו לזה של אמבוקני בראש טבלת המבקיעים. בעונה שעברה השווה הקשר את שיאו האישי עם 11 שערי ליגה, ועל פי הקצב הנוכחי הוא צפוי לשבור אותו העונה.

נאסר שאדלי השווה בדקה ה-65, אבל קוג'י מיושי שנכנס במקום רפאלוב בדקה ה-82, הכריע את המשחק בחלוף חמש דקות והעלה את אנטוורפן למקום השלישי עם 12 נקודות אחרי שישה מחזורים. קני סייף לא נכלל בסגל של אנדרלכט, שחסרה את וינסנט קומפני הפצוע.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן חוגג שער. GettyImages
לא עוצר. ליאור רפאלוב/GettyImages

* שון וייסמן הבקיע את שערו השמיני העונה בליגה האוסטרית, הפעם בפנדל (88) בניצחון הביתי של וולפסברגר 0:3 על אוסטריה וינה, במדיה שיחק אלון תורג'מן 45 דקות כמחליף. החלוץ שהגיע לוולפסברגר ממכבי חיפה ניצב במקום השני בטבלת המבקיעים אחרי שבעה מחזורים, כשלפניו רק ארלינג הולאנד מרד בול זלצבורג עם 11. קבוצתו במקום השלישי עם 15 נקודות, אוסטריה וינה רק עם חמש במקום ה-10.

* טל בן חיים, שחזר לשחק לאחרונה אחרי הפציעה הקשה שעבר, עדיין לא נכלל בסגל של ספרטה פראג, שניצחה 0:2 בחוץ את פסטאב זלין. ז'ורז' מאנג'ק, אקס מכבי חיפה, פתח בהרכב וספרטה התקדמה למקום החמישי.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר כובש בפנדל. GettyImages
הבועט הקבוע החמיץ, אז הוא לקח את הפנדל השני ודייק. שון וייסמן/GettyImages

* חן עזרא פתח בהרכב אומוניה ניקוסיה והיה מעורב בשער השני בחוץ מול א.א.ק לרנקה כשמסר כדור עומק מצוין למבשל מאט דרבישייר בדקה ה-66, אבל המארחת השוותה ל-2:2 עם פנדל שני של איבן טריצ'קובסקי המקדוני בדקה ה-98. אומוניה עדיין בפסגה עם שבע נקודות אחרי שלושה מחזורים, אם כי יש לה משחק או שניים יותר משאר המתחרות.

* בוריס קליימן עמד בשערה של פראלימני בהפסד 2:1 לאנורתוזיס. השוער הישראלי נכנע לפנדל של רובן ראיוס, אקס מכבי חיפה, ששער נוסף שלו בכדור חופשי נפסל. קליימן גרם לפנדל השני בדקה ה-81 וספג כרטיס צהוב, אבל הפעם ראיוס בעט לקורה. פראלימני אחרונה ועדיין ללא נקודה בליגה הקפריסאית.

תקציר משחקה של פראלימני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully