וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את שטרסבורג 72:82 במשחק הכנה בצרפת

דורסי קלע 20, זוסמן ואבדיה קיבלו דקות משחק ארוכות וגילו יכולת טובה והצהובים רשמו ניצחון ראשון במשחקי ההכנה. כספי הסתפק בפחות מ-8 דקות משחק ולא קלע

צילום: ברני ארדוב

מכבי תל אביב רשמה הערב (רביעי) את ניצחון הבכורה שלה בהכנה לעונת 2019/20, 72:82 על שטרסבורג בטורניר פרוסטארס שמתקיים בצרפת. הצהובים הגיעו אחרי הפסדים לפרטיזן בלגרד ואנוויל בטורניר בפולין, אבל נהנו ממחצית שנייה טובה מאוד בדרך לניצחון. שטרסבורג כמובן חסרה את המאמן הראשי ונסן קולה, שמשמש גם כמאמן נבחרת צרפת והיום הצעיד אותה ל-79:89 מרשים על ארה"ב ברבע גמר אליפות העולם.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס לא הבריקה במחצית הראשונה, אבל נהנתה מיכולת התקפית מצוינת של טיילר דורסי (20 נקודות, 14 מהן ברבע השלישי) שהוביל לניצחון. יובל זוסמן ודני אבדיה הצעירים העניקו תרומה נאה, אבל עומרי כספי עדיין לא נכנס לעניינים ולא קלע ב-7:47 הדקות בהן שיחק. ג'ון דיברתולומאו ואות'לו האנטר נחו ולא שותפו. גם סקוטי ווילבקין שעדיין לא חזר מאליפות העולם נעדר.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 20 (8 מ-12 מהשדה), אנג'לו קלויארו, דני אבדיה ויובל זוסמן 10 כ"א, טאריק בלאק 8 ו-8 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט 8, נייט וולטרס 6, ג'ייק כהן וקווינסי אייסי 5 כ"א. עומרי כספי וסנדי כהן שיחקו ולא קלעו.

הרבו לקלוע לשטרסבורג: דמיאן אינגליס 20, קוונטין סרון 14, טראוויס טרייס 13, ג'ראי גרנט 12 ו-7 ריבאונדים.

טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית, אתר רשמי
השחקן הבולט של מכבי תל אביב בהתקפה. דורסי/אתר רשמי, מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

מהלך המשחק

המשחק נפתח באופן צמוד. מכבי תל אביב הוליכה בהפרשים קטנים (4:8 ו-7:12), אבל שטרסבורג נותרה במשחק ובעזרת נקודות של טראוויס טרייס ודמיאן אינגליס עלתה ל-15:16. ג'ייק כהן טיילר דורסי הגיבו בסלים משלהם ומכבי תל אביב סיימה את הרבע הראשון ביתרון 18:22.

נדנדת הסלים נמשכה כששטרסבורג טיפסה ל-24:26. יובל זוסמן ביצע כמה פעולות טובות בהתקפה, אבל בצד השני אינגליס המשיך לייצר נקודות קלות ואחרי 16 דקות של משחק, לוח התוצאות הראה 31:31. החבורה של ספרופולוס קלעה באחוזים טובים ל-2, אבל החטיאה בלי סוף מחוץ לקשת (1 מ-15 במחצית הראשונה) וירדה להפסקה בפיגור 38:35.

שטרסבורג טיפסה ל-38:45 בדקות הפתיחה של הרבע השלישי, כשאינגליס ממשיך להכות בצהובים, אבל דורסי השאיר את מכבי בתמונה כמעט לבדו והשווה ל-53:53 כשעל השעון שתי דקות לבאזר. דני אבדיה ביצע מהלך של שלוש נקודות, מכבי השלימה ריצת 0:12 וסיימה את הרבע השלישי ביתרון 56:61.

המומנטום הצהוב נמשך גם ברבע הרביעי, כאשנג'לו קלויארו העלה את מכבי תל אביב ל-58:65 מבטיח. שטרסבורג הצליח לייצר נקודות, אבל האלופה הישראלית מיהרה לעלות ליתרון דו ספרתי ראשון: 61:71. שטרסבורג ניסתה לחזור, אבל בכל פעם שהיא התקרבה, קלויארו או אבדיה הרחיקו אותה ובסיום 72:82 למכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

אלי דריקס עוזב את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית, אתר רשמי
קיבל דקות והחזיר ביכולת טובה. זוסמן/אתר רשמי, מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully