וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב מתוסכלת, דונובן מיטשל כעס: "נמאס ששואלים על מי שלא הגיע"

ארה"ב שילמה ביוקר על ההברזות של הכוכבים הגדולים ועפה מהמונדובאסקט, גם פופוביץ' ענה בכעס כשנשאל על אלה שלא הגיעו: "גאה ב-12 השחקנים שהקריבו את הקיץ ובאו"

מאמן נבחרת ארה"ב בכדורסל, גרג פופוביץ'. רויטרס
רשום על הפסד כואב. פופוביץ'/רויטרס

ארה"ב שילמה ביוקר על ההברזות. 13 שנה מאז ההפסד האחרון של הנבחרת האמריקאית במשחק רשמי - ליוון של שחורציאניטיס, פפלוקאס וספאנוליס במונדובאסקט של 2006 - היום (רביעי) נבחרת ארה"ב הפסידה 89:79 לצרפת והודחה ברבע גמר אליפות העולם.

כמובן שהאמריקאים הגיעו בלי הכוכבים הגדולים שלהם. בין השחקנים שכבר אישרו הגעתם ולא הגיעו אפשר להזכיר את אנתוני דיוויס, ג'יימס הארדן, קליי תומפסון, קייל לאורי, דמיאן לילארד, קווין לאב ואנדרה דראמונד. כמובן שגם קיירי אירווינג, לברון ג'יימס, סטפן קרי ועוד רבים וטובים אחרים לא נכללים בסגל. ועדיין, הנבחרת של גרג פופוביץ' ספגה היום הפסד ראשון אחרי 58 ניצחונות רצופים במשחקים רשמיים, והולכת הביתה בבושת פנים.

מיילס טרנר, נבחרת ארה"ב בכדורסל. רויטרס
מבוכה גדולה לאמריקאים. טרנר/רויטרס

נכון, גם לצרפת ולסרביה ולספרד יש המון שחקנים בליגה הטובה בעולם. אבל האמריקאים, מלאי הגאווה, ספגו עוד מכה לקרביים. "ארה"ב לא תיקח מדליה לראשונה מאז אליפות העולם ב-2002", ציין כתב "yahoo", שהוסיף: "אז, הופעה מביכה הביאה להדחה הבלתי נמנעת ולפירוק של הנבחרת". מה יהיה הפעם? לשמחתם של האמריקאים, הם הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים בטוקיו, ולא יצטרכו להסתבך בטורנירי מוקדמות - דבר שהיה מקשה עליהם מאוד לגייס שחקני NBA לסגל הלאומי.

גרג פופוביץ' נשאל בסיום על רשימת הכוכבים שלא הגיעה, וענה: "זה חוסר כבוד להעלות דבר כזה, לדבר על מי שלא היה, זה חוסר כבוד כלפי צרפת, או לכל מי שהגיע לפה. לא משנה מי בנבחרת הזאת, אני גאה ב-12 השחקנים שהקריבו את הקיץ ובאו לשחק פה, על אף שלא שיחקו יחד מעולם. הם הגיעו לכאן, התחרו, התמודדו, ואני גאה בהם על זה, כמו שלצרפת מגיע קרדיט. זה לא משנה מי לא היה פה, אלא לכבד את מי שכן היה פה". גם דונובן מיטשל אמר: "נמאס לי שאנשים שואלים אותי על מי שלא הגיע. הם לא רצו לבוא, וזה עניין שלהם. היו לנו עוד פה 11 שחקנים שרצו לשחק ולנצח".

עוד בוואלה!

מונדובאסקט: צרפת גברה 79:89 על ארה"ב ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
אוון פורנייה שחקן נבחרת צרפת אחרי הדחת נבחרת ארצות הברית. רויטרס
פירקו אותם. פורנייה וצרפת/רויטרס

מנגד, בצרפת חוגגים את ההישג הנהדר, כשהכותרת הראשית ב"ל'אקיפ" קראה "הראש בכוכבים".
"ניצחון ענק", אמר רודי גובר, "גברנו על נבחרת כישרונית מאוד. ידענו שיהיה משחק קשה, וזה אכן היה. הם לא נתנו לנו שום מתנה, ונצמדנו לתוכנית המשחק. זה היה ניצחון קבוצתי, בגלל זה הוא כזה גדול". וינסנט קולה, מאמן צרפת: "אנחנו מאושרים כי למרות כל הדברים שכולם אומרים על נבחרת ארה"ב, זו עדייין נבחרת ארה"ב. אני חושב שניצלנו את הניסיון שיש לנו. להם יש חוסר ניסיון, וזה הורגש בסיום. היינו מאוד ממשומעים. נשארנו מאוחדים בפיגור, וחזרנו. עכשיו אנחנו חושבים רק על חצי הגמר".

דונובן מיטשל שחקן נבחרת ארצות הברית. GettyImages
מתוסכל. מיטשל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully