וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאריו מאכזב, מרין בינוני: הפועל באר שבע מחפשת שחקני התקפה

26.8.2019 / 6:41

אחרי ה-0:0 מול בית"ר ירושלים, בקבוצה החליטו לחזק את החלק הקדמי. שהר זכה לשבחים ויקודם להרכב, גם שטקוס קיבל מחמאות. ביקורת על האדום של ביטון: "עבירה מיותרת"

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות מה-0:0 בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע התקבלה החלטה לצרף שחקן התקפה.
- החלוץ קאריו וגם הקשר מרין לא תורמים מספיק למשחק ההתקפה.
- בן שהר זכה לשבחים וישודרג להרכב. שטקוס מניה בטוחה.
- בקבוצה ידברו עם השחקנים על האדומים המיותרים אחרי שביטון הורחק כמו זריהן לפני שבוע.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. דני מרון
רוצה לחזק את החלק ההתקפי. בכר/דני מרון

המטרה: חיזוק לחלק ההתקפי

1. הפועל באר שבע תנסה להתחזק בשחקן קישור התקפי על מנת לשדרג את משחק ההתקפה שלה שכרגע לוקה מאוד בחסר. למעשה, משחקת הקבוצה ללא מאור מליקסון שהיה אמור להיות שחקן הרכב אחרי שהיה חוזר מניתוח הבקע שעבר. אף אחד לא ציפה ולא יכול היה לשער, כי מליקסון יעבור את מה שעבר וטרם ברור אם הוא יחזור לפעילות מלאה ומתי. במקביל לחיפושים אחר קשר התקפי, מקווים בבאר שבע להכניס לעניינים את חנן ממן שישב על הספסל ב-0:0 מול בית"ר ירושלים. ממן לא היה חלק מההכנות לעונה הזו בשל פציעה ולא שיחק בכל המשחקים במוקדמות הליגה האירופית. יתכן שביום חמישי בגומלין מול פיינורד הוא יקבל דקות מהמאמן ברק בכר.

עוד בוואלה!

ליגת העל: 0:0 בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה עם שחקן הפועל באר שבע חוסה אנחל קאריו. דני מרון
מחזיק בחוזה לשנתיים. קאריו/דני מרון

אכזבה בקבוצה מקאריו ומרין

2. יש להפועל באר שבע מקום לזר שישי, אבל בינתיים היא לא מקבלת מספיק מהזר הרביעי ומהזר החמישי שלה. ג'ימי מרין ובעיקר חוסה אנחל קאריו לא תורמים מספיק למשחק ההתקפה של הקבוצה. ברק בכר מנסה להכניס את קאריו לעניינים בכוח ומעדיף את הספרדי אפילו על פני בן שהר כדי שהוא יבקיע איזה שער ואולי ייפתח שם משהו עבורו ועבור הקבוצה, אבל החלוץ לא נראה טוב ודומה שגם הוא כבר מאוד מתוסכל ממצבו. לא ברור אם הפועל באר שבע תוכל גם להשתחרר ממנו מאחר שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים ופרידה חד צדדית תעלה להפועל באר שבע הרבה כסף. מרין לעומתו נראה קצת יותר טוב, אבל עדיין לא הציג יכולת שגרמה לאנשים בהפועל באר שבע להגיד שהם עשו את הרכש הנכון. כך או אחרת, בקבוצה לא ממהרים לקבל החלטות, גם בשל העובדה שמדובר בשחקנים זרים ולוקח להם זמן להתאקלם, אבל ברור כי אם תתאפשר החלפה של אחד מהם, הפועל באר שבע תשקול זאת.

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. דני מרון
שביעות רצון מיכולתו. שהר בפעולה/דני מרון

שהר צפוי לקבל יותר קרדיט מבכר

3. מי שנכנס מצוין כמחליף היה בן שהר. יתכן שזה היה המשחק שיכניס את החלוץ לעניינים ומעתה הוא יקבל יותר אשראי. שהר היה מאוד מרוכז, חד וחכם. הוא אמנם לא הבקיע אבל היה מסוכן ועשה פעולות נהדרות כולל להכין למארין כדור אותו היה חייב לבעוט לשער של איתמר ניצן. בבאר שבע מקווים כי שהר יביא את הדקות שלו כמחליף למשחקים מעתה ונראה שהוא יקבל קרדיט מבכר לצד נייג'ל האסלביינק.

שוער הפועל באר שבע ארנסטס שטקוס. דני מרון
שוב היה מצוין. שטקוס/דני מרון

בכר יכול לסמן לעצמו וי גדול ליד שמו של שטקוס

4. בניגוד לקאריו ומארין, ברק בכר יכול לסמן לעצמו וי גדול של הצלחה ליד שמו של ארנסטס שטקוס. מדובר בהחלטה מצויינת של מאמן הפועל באר שבע שלמרות היכולת הגבוהה של אוהד לויטה בחלק השני של העונה שעברה, החליט שהוא הולך על שטקוס וקיבל מניה בטוחה. גם מול פיינורד השוער היה מצוין וגם מול בית"ר ירושלים הליטאי היה במקום עם כמה עצירות ששמרו את קבוצתו בתמונה אחרי שהשחקנים שלפניו נפלו מהרגליים.

שחקן הפועל באר שבע בן ביטון. דני מרון
"עבירות שאפשר להימנע מהן". ביטון/דני מרון

"ידענו גם אחרי שהעייפות השתלטה על הקבוצה לשמור על שער נקי"

5. הנפילה אצל הפועל באר שבע היתה קיצונית ככל שהדקות עברו. בכר כמעט שלא עשה שינויים בהרכב והוא שלח למערכה את אותם שחקנים שרק 72 שעות קודם שיחקו בהולנד והיו צריכים לחזור הביתה בטיסה ארוכה. אבל למרות זאת ועל אף העייפות הכבדה ידעה הקבוצה מבירת הנגב ידעה לשמור על שער נקי ולחזור עם נקודה יקרה הביתה. "חשוב מאוד שגילינו אופי וידענו גם אחרי שהעייפות השתלטה על הקבוצה לשמור על שער נקי", אמרו במועדון.

שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
ימים עמוסים. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

בקבוצה ישוחחו עם השחקנים על ההרחקות המיותרות

6. בהפועל באר שבע מתכוונים לדבר עם השחקנים על ההרחקות. ב-0:0, ממש בסמוך למקום בו ניב זריהן ביצע עבירה בלתי מחוייבת ששלחה אותו בשבוע שעבר החוצה בכרטיס אדום, עשה עבירה דומה הקפטן בן ביטון והקבוצה שוב נשארה בעשרה שחקנים. "אלה עבירות מיותרות באזורים לא מסוכנים. אפשר להימנע מהן", אמרו במועדון. "גם אם ביטון לא נגע בדן איינבינדר והוא עשה הצגה, עדיין הגליץ' היה מסוכן והוא נתן פתח ללירן ליאני לשלוף לו את הכרטיס הצהוב השני. אלה אדומים מיותרים בעיקר כי הם במקום שאין צורך לרדת לכזה גליץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully