וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי נתניה: אביטן מרוצה "שדגני נשאר איתנו", דראפיץ' עם 6 שינויים?

מאמן הפועל תל אביב החמיא לבלם שהרגיע את הגזרה בפוסט בפייסבוק ומייחל ל"חזרה משמחת במיוחד" לבלומפילד. קהת יסופסל בשינויים הרבים של האורחת (ב', 20:15, ספ' 1)

מחזור 1הסתיים26/08/2019
הפועל תל אביב
    0
      מכבי נתניה
      ניסו אביטן הפועל תל אביב/עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

      הפועל תל אביב

      אחרי חמשת ההפסדים בגביע הטוטו, הפועל תל אביב תפתח מחר (שני, 20:15, ספורט1) את עונת 2019/20 מול מכבי נתניה עם די הרבה חששות, אבל לפחות בהתרגשות מהחזרה לבלומפילד אחרי שלוש שנים. ניסו אביטן המשיך גם היום עם תרגול מערך של שלושה בלמים. קלאודמיר תורגל בקישור על אף שבפועל מדברים על האפשרות להחליפו. בגזרת אוראל דגני נרשמה רגיעה, לפחות נכון לעכשיו. הבלם שהיה מסוכסך עם המועדון פרסם פוסט בפייסבוק וכתב: "הגיע הזמן לשים הכל מאחור ולפתוח עונה כמו שצריך".

      אביטן התייחס לפוסט של הבלם ואמר במסיבת העיתונאים: "הוא הפתיע אותנו עם הפוסט הזה. אוראל נולד מנהיג, הוא מחוייב ואני יכול רק לפרגן לו. אנחנו מאוד שמחים שהוא נשאר איתנו".

      לקראת המשחק אמר המאמן: "זה רגע מרגש במיוחד, ציון דרך עבור המועדון. אנחנו לא טומנים את הראש בחול ויודעים שהדבר האמיתי מתחיל ועכשיו זה המאני טיים. אני לא יכול להבטיח לאוהדים שננצח את כל המשחקים, אבל מבטיח שנראה שחקנים וקבוצה מאוד מחוייבת למועדון. זה רגע מרגש, ואני מקווה שהחזרה לבלומפילד תיזכר כרגע משמח במיוחד. אין לי ספק שבהמשך התוצאות גם יגיעו ונראה ונתחבר הרבה יותר טוב. הלחץ תמיד ישנו בכל מועדון. בהפועל תל אביב זה מועצם בעקבות החשיפה. התחושה היא אחרת. אכזבנו בגביע הטוטו, אבל עכשיו המאני טיים. כרגע כל ההחלטות שלי לגבי שחקנים הם בהיבט המקצועי. אני חושב שיש לנו סגל טוב. תמיד לפני החלון יש תזוזות ואני מאמין שגם אצלנו יהיו. נצרף שחקנים, חלק יזוזו גם החוצה וזה חלק מקבוצה דינמית".

      הפוסט של דגני

      ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
      חובת ההוכחה עליו. ניסו אביטן/דני מרון

      מכבי נתניה

      במכבי נתניה לא שוכחים את המשחק הרע של הקבוצה בשבת שעברה מול מכבי חיפה בגביע הטוטו והמאמנים סלובודן דראפיץ ושי ברדה צפויים לערוך שישה שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח במשחק האחרון. מוחמד זבידאת, דולב אזולאי, בן תורג'מן, אלמוג כהן, אביב אברהם ויונס מלדה או גיא מלמד אמורים לפתוח במקום ויקי כחלון, טים הויבאך שנפצע, בורחה הררה, ניקו אולסק, סתיו פיניש ורועי קהת.
      גבי קניקובסקי אמור לרדת לעמדה יותר אחורית.

      בנתניה מקווים לקבל תפוקה מפאטוס בצ'יראי שכאמור יקבל עזרה לצידו ממלדה או מלמד שחוזר מפציעה. אחד משחקני מכבי נתניה אמר היום: "אסור להתרשם מגביע הטוטו של הפועל תל אביב ולחשוב שזה מה שמצפה לנו. גם אנחנו עשינו גביע הטוטו פושר מאוד".

      דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "לאחר מחנה האימונים ומשחקי גביע הטוטו, מתחיל המאני טיים. מתרגש לפתוח את העונה הרביעית במועדון, ועוד במשחק בבלומפילד המחודש. קיבלנו את השחקנים והסגל שרצינו ועכשיו הכול צריך להתחבר על המגרש. אנחנו מוכנים לליגה ויוצאים למסע ארוך ומרגש יחד עם הקהל הגדול והנאמן שלנו, שכבר מחר יגיע בהמוניו לבלומפילד, וידחוף אותנו בדרך לעוד עונה קסומה".

      שחקן מכבי נתניה רועי קהת. ברני ארדוב
      יאבד את המקום בהרכב. רועי קהת/ברני ארדוב

      טריוויה

      * שתי הקבוצות נפגשו במחזור הפתיחה לפני חמש שנים, כשהפועל תל אביב אירחה בבלומפילד וניצחה 0:1 בזכות שער עצמי של הבלם הרומני כריסטיאן סרגי. היחידים שנותרו בסגלים מאותו משחק: ויקי כחלון ודני עמוס, שאז הגן עוד על השער האדום.

      * מכבי נתניה אמנם ניצחה את הפועל תל אביב במפגש האחרון (1:2 במושבה) אבל לפני כן היו לה ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו, ובכל שמונת המשחקים האדומים גם כבשו.

      * הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה שסיימה את גביע הטוטו ללא נקודות, אחרי חמישה הפסדים רצופים.

      * השער האחרון של עומר דמארי היה לרשת מכבי נתניה, ב-1:1 בחודש דצמבר האחרון.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 18600

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully