וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תקבע: שבוע חלומי או שבוע דכאוני

25.8.2019 / 14:30

התבוסה מול פיינורד הכניסה את באר שבע לפרופורציות, אבל תוצאה סנסציונית בגומלין וניצחון הערב על בית"ר בטדי (20:15) יכולים להטיס את בכר ושחקניו לפתיחה חלומית. קאריו או בן שהר עשויים לפתוח במקום דוד קלטינס, כאלפיים אוהדים אדומים יתמקמו ביציע הדרומי

צילום וידאו: דני מרון

זה שבוע שיכול לקחת את הפועל באר שבע למקום אחר. ניצחון הערב (20:15) בטדי והעפלה סנסציונית לליגה האירופית ביום חמישי תוך מחיקת תבוסה 3:0 לפיינורד, יכולים להטיס את ברק בכר ושחקניו לפתיחה חלומית. עד כאן התסריט האופטימי שלא לומר האופטימי מדי על גבול החלומי. מכאן למציאות. המשחק האחרון ברוטרדם ביום חמישי לימד שוב עד כמה הכדורגל הישראלי רחוק מאירופה הקלאסית. גם אם לא מדובר בליגה אנגלית, ספרדית, גרמנית או איטלקית, אין לנו באמת יותר מדי מה למכור כשזה מגיע לקבוצת פאר כמו פיינורד. הפועל באר שבע עשתה מסע נהדר הקיץ מאלבניה, דרך קזחסטן ועד שבדיה, אבל את פיינורד היא כנראה לא תעבור בשלב הפלייאוף, מה שמשאיר לה הערב את המחזור הראשון בטדי מול בית"ר ירושלים ששואפת להתמודד העונה על כל התארים ובתוכם האליפות.

ריג'סיאנו האפס שחקן פיינורד מול דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע. GettyImages
המפגש מול בית"ר קשה לו מנטאלית. דוד קלטינס מול פיינורד/GettyImages

ברק בכר הלך לקרבות האחרונים שלו עם מערך מאוד ברור. קו ארבעה שחקני הגנה, שלושה קשרים דפנסיביים ושלישייה קדמית שלא ממש זכתה לתמיכה הולמת מהשחקנים מאחור שהיו בעיקר עסוקים במשימות הגנתיות. עד כמה שזה נשמע אבסורד, הדקות הכי טובות של הפועל באר שבע מבחינת כדורגל אמיתי היו בטדי לפני שבוע אחרי שאור זהבי הורחק. בית"ר ירושלים נשארה אז בעשרה שחקנים כמו הפועל באר שבע שהפסידה את ניב זריהן קודם וכשבכר שלח למערכה את כל הכלים ההתקפיים שלו, כולל חנן ממן, הפועל באר שבע שיחקה כדורגל טוב מאוד והגיעה להרבה מצבים שלא נגמרו בשער של איתמר ניצן. זו אולי הסיבה שבכר עשוי הערב לשנות את הקו הדפנסיבי ממשחקי מוקדמות אירופה וללכת בטדי על כל הקופה. במקום קשר הגנתי שלישי, להכניס שחקן התקפה נוסף ולנסות להפתיע בירושלים.

עוד בוואלה!

בבית"ר יודעים: "זאת תהיה באר שבע אחרת לגמרי מגביע הטוטו"

לכתבה המלאה
ברק בכר הפועל באר שבע. דני מרון
פותח עונה עם משחק קשה במיוחד. ברק בכר/דני מרון

מי שעשוי במקרה כזה להיות בחוץ הוא דוד קלטינס, שההופעה שלו בטדי לפני שבוע לימדה עד כמה קשה לו הסיטואציה. מי שמכיר את קלטינס יודע שמצד אחד מדובר בלוחם עם אישיות חזקה, אך מן הצד השני מדובר גם בבחור סנטימנטלי שהמפגש עם בית"ר ירושלים ואוהדיה, שחלקם קיללו אותו נמרצות, משפיע עליו. במידה שבכר יחליט להוציא קשר הגנתי וללכת על שחקן התקפה נוסף, סביר להניח שקלטינס יירד לספסל. במקרה כזה מי שיצטרף אל ג'ימי מארין, רמזי ספורי ונייג'ל האסלביינק הוא ככל הנראה חוסה אנחל קאריו. גם בן שהר בתמונה, אבל נראה שההעדפה תהיה לחלוץ הספרדי שהפועל באר שבע עדיין לא גיבשה דעה מוחלטת לגביו.

בגזרת האוהדים, רק כאלפיים אמורים ללוות את הקבוצה ולהתמקם ביציע הדרומי. בבית"ר ירושלים היו בטוחים שיגיעו יותר. הרבה יותר. אבל אחרי האירועים שהיו במשחק גביע הטוטו בין הקהלים הרבה אוהדים העדיפו לוותר על הביקור המפוקפק בירושלים. כך או אחרת שוב יעלו שני אוטובוסים מאורגנים של אוהדי באר שבע כשהפעם העבירו בהנהלת הפועל באר שבע מסרים גם לאוהדים שלהם שיתרחקו מפרובוקציות ומאירועים אלימים וגם ביקשו ממשטרת ירושלים ללוות את האוטובוסים מבעוד מועד ועוד בטרם הם מתקרבים לאיצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully