וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקו הלוחמני נמשך: איביץ' ביקר את השחקנים, במכבי תל אביב גיבו אותו

25.8.2019 / 6:50

במועדון הסכימו עם הגישה של המאמן אחרי הניצחון על נס ציונה: "טוב שלא התעלם מהבעיות". וגם: למה גולסה וניקוליץ' הם התקווה לשינוי, מיכה הופך למגוון יותר, והאם טיבי בדרך חזרה לנבחרת?

צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב עומדים מאחורי הביקורת של איביץ' על השחקנים

- הסרבי מאבד את הסבלנות: "שחקנים שלא יהיו טובים, לא ישחקו"

- במכבי מאמינים שגולסה וניקוליץ' ירימו את הרמה של כולם

- איתן טיבי שוב בלט לטובה והזימון מהנבחרת מתקרב

- שביעות רצון מהגיוון במשחק של דור מיכה

seperator

1. איביץ' ביקר את השחקנים, במועדון מגבים אותו

במכבי תל אביב תומכים ומרוצים מהגישה של ולאדן איביץ' שלא מוכן להסתפק במועט ולא קיבל אתמול (שבת) את המשחק החלש עד בינוני של הקבוצה בניצחון 0:2 על סקציה נס ציונה. גורם במועדון אמר אמש: "המאמן יכול היה להתעלם מאיך שנראינו ולדבר על ניצחון חשוב בפתיחת העונה, אבל הוא צודק כשהוא לוחץ ודוחף את השחקנים ליותר. מכבי תל אביב צריכה לשחק כדורגל הרבה יותר טוב, במיוחד כשהיא פוגשת את נס ציונה. 5,000 אוהדים שלנו הגיעו למשחק חוץ ושילמו ממיטב כספם כדי לראות משהו יותר טוב ויותר איכותי, בטח אחרי ההדחה מאירופה. השגנו שלוש נקודות, אבל מכבי תל אביב צריכה לגלות יכולת הרבה יותר טובה כי זה מה שהמועדון הזה מחוייב לתת".

עוד בוואלה!

איביץ' מודאג: "חייבים לשנות משהו בגישה. אם לא נעשה את זה, נשלם"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
"השגנו ניצחון, אבל צריך להיראות הרבה יותר טוב". מכבי תל אביב חוגגת/קובי אליהו

2. "מי שלא יגלה יכולת גבוהה פשוט לא ישחק"

איביץ' המשיך בביקורת שלו גם בסבב היותר רחב מול התקשורת וכשבא לדבר עם כלל העיתונאים ולא רק עם זכייני השידורים, הוא היה יותר בוטה ואיים: "מי שלא יגלה יכולת גבוהה ולא יציג רמה טובה, פשוט לא ישחק. אני יכול להבין ולקבל שיש שחקנים שלא עשו הכנה טובה לעונה מכל מיני סיבות, אבל יש מספיק שחקנים שהתכוננו היטב לעונה הזו ועשו את כל ההכנה איתנו והם צריכים להראות יכולת יותר טובה. זה מה שמצפים ממך כשאתה שחקן מכבי תל אביב. במצב של 0:2 אנחנו פשוט הפסקנו לשחק והעברנו את הכדור. אמרתי לשחקנים בהפסקה שלא יחשבו שהם מובילים, אלא שאנחנו עדיין בתיקו אפס וצריך לכבוש עוד שערים".

במכבי תל אביב גם בנו על פתיחה יותר מרשימה אמש כדי לסחוף עוד כמה מאות אוהדים לרכוש השבוע מינויים לקראת החזרה לבלומפילד ביום ראשון מול בני יהודה. במועדון רוצים להגיע ל-20 אלף מינויים ומקווים שזה עוד יקרה השבוע.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. קובי אליהו
עובר לשלב האיומים. איביץ'/קובי אליהו

3. התקווה לשינוי: גולסה וניקוליץ'

חלק מהשינוי שרוצה איביץ' לקבל טמון גם אצל השחקנים שיחזרו. במכבי תל אביב משוכנעים שכאשר אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' יחזרו להתאמן עם הקבוצה וייכנסו לרוטציה, מכבי תל אביב תיראה יותר טוב ותעלה הילוך במשחקים. "אין ספק שהקבוצה זקוקה לרעננות ולהתלהבות, ואת זה אפשר לקבל כשהסגל יתרחב וכששחקנים כמו ניקוליץ' וגולסה יחזרו", אמר אמש אחד השחקנים. "כולם רוצים להרים הילוך ולהיראות יותר טוב. רוצים שהמשחק שלנו יהיה יותר שוטף, ואת זה אפשר לקבל כשעוד שחקנים טובים ייכנסו לתחרות על ההרכב".

שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, עומר אצילי. ברני ארדוב
כשגולסה/ברני ארדוב

4. טיבי בדרך חזרה לנבחרת?

אבל לא רק ביקורת היתה אתמול. מי שזכו למילים טובות הם שחקני ההגנה ששמרו על שער נקי. שוב היה זה איתן טיבי כמו במשחק הקודם בגביע הטוטו בקרית שמונה, שהיה מהבולטים ביותר ונדמה שהבלם באמת רוצה לעמוד בהבטחה שלו לעצמו להפוך את העונה הקרובה לעונה משמעותית בקריירה שלו. טיבי כבר מסומן על ידי אנדי הרצוג ואלון חזן שצפויים להזמין אותו לסגל הנבחרת לקראת המשחקים מול צפון מקדוניה וסלובניה. כזכור, עבד אלון חזן עם טיבי במהלך הפגרה ועזר לו מאוד בהכנה לעונה הנוכחית.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
לא רק מוסר. דור מיכה/קובי אליהו

5. דור מיכה הופך לאיום לא רק במסירה

מי שגיוון אתמול את המשחק שלו הוא דור מיכה שכבש שער מחוץ לרחבה אחרי הרבה מאוד זמן והוסיף עוד כדור מאותו מרחק לקורה. במכבי תל אביב מאמינים שמיכה מבין שזו הדרך שלו לשדרג את היכולת שלו ולהביא את עצמו למצב שהוא יותר מסכן את השער. "כשהגנות לא יידעו אם דור מיכה מוסר או בועט, זה יהפוך אותו לשחקן יותר טוב", אמרו אמש במועדון. "מיכה נתן שער ממרחק יותר גדול באירופה לפני הרבה שנים והוא יכול להיות הרבה יותר מסוכן לשער ממרחק ולא רק להסתפק במסירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully