וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה ל-2016: ריאל מדריד שוב בונה על חאמס ובייל, ויניסיוס מאכזב

הבלאנקוס מתוסכלים מהתיקו, זידאן זועם על ההגנה, ובספרד מופתעים: חזרנו אחורה בזמן. הברזילאי מאכזב, ראמוס מגביר את השמועות על ניימאר, קיילור נבאס "הכרחי"

מתוך יוטיוב

ריאל מדריד שמטה אמש (שבת) נקודות לראשונה העונה בליגה הספרדית, כשסיימה ב-1:1 מתסכל עם ריאל ויאדוליד בבית. הבלאנקוס קרטעו ברוב שלבי המשחק, לא הצליחו לסכן בצורה ממשית את שערה של היריבה, ראו את קארים בנזמה שוב כמעט מציל את המצב עם שער מצוין בדקה ה-82, אבל חטפו שער שוויון בדקה ה-89 מסרג'י גווארדיולה.

בסיום נראה זינדין זידאן זועם על חוסר הריכוז של שחקני ההגנה, ששוב לא הצליחו לסיים משחק נקי מטעויות וספגו שער מספר 13 ב-16 המשחקים הרשמיים האחרונים. "מותר לאבד כדור, זה משהו שקורה מפעם לפעם, אבל לא מקובל עליי שהשחקנים לא נמצאים בעמדות שלהם. הזענו כל כך הרבה בשביל לכבוש, ואחרי שעשינו את הדבר הכי קשה ועלינו ליתרון, היינו פאקינג צריכים לא לאפשר להם להתקרב לשער עד סוף המשחק", אמר המאמן העצבני, ושוב כיוון את הביקורות בעיקר לשחקני החלק האחורי.

זידאן הוסיף ואמר ש"אנחנו חייבים לקבל את זה שכל קבוצה יכולה להגיע לכאן ולעשות לנו נזק. אנחנו לא חסינים מול אף קבוצה, באף איצטדיון, וחייבים להתחיל להפנים את זה. אני מתכוון להתעקש עם השחקנים שימשיכו לשחק במשך 90 דקות. אם היינו עושים את זה, היינו מנצחים בקלות".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן לצד רפאל וארן, גארת' בייל. AP
ההגנה לא מסתדרת. זידאן עם השחקנים, הערב/AP

זידאן גם פנה באופן מיוחד לקהל, ואמר ש"אני מבין שהאוהדים רואים את המשחק שלנו וחושבים לעצמם 'אוי לא, זה הולך לקרות שוב'. אני מבין את זה, אבל חושב שהאוהדים צריכים לעזור לנו לשנות את זה. אני מבקש מהאוהדים שנהנו מכל כך הרבה תארים מהקבוצה הזו, שיעמדו עכשיו לצד השחקנים ברגע הזה".

רפאל וארן התגונן בסיום ואמר ש"הגיע לנו לנצח, אבל זה מה שקרה. יכולנו להבקיע יותר מוקדם, למרות שהחלוצים עשו את עבודתם. היה חסר לנו קצת מזל, והחמצנו לא מעט. בכל מקרה אנחנו רגועים ולא מודאגים בכלל".

זידאן העניק שוב הזדמנות לגארת' בייל בהרכב, והפתיע כשפתח גם עם חאמס רודריגס, שעד לא מזמן נראה בדרך הבטוחה החוצה מריאל. "הוא היה טוב מאוד ואני מרוצה ממנו. כל מה שחסר לו זה גול אחד, ואז הוא יהיה אפילו טוב יותר", אמר זידאן על חאמס, שזכה לקבלת פנים חמה גם מיושבי הברנבאו שהריעו לו ממושכות.

מצד שני, זידאן נראה הרבה פחות מרוצה מהיכולת של ויניסיוס, וכשנשאל על ידי העיתונאים כיצד היה מגדיר את התצוגה שלו, אמר ש"אני מעדיף לא להגיב על זה", במה שהיה מסר ברור.

כך או כך, בריאל עוסקים כמו תמיד גם ברכש שעתיד להצטרף, ובשחקנים שעלולים לעזוב. השמועות האחרונות מדברות על התקרבות בין ניימאר לריאל, אולם אמיליו בוטרגניו, שמשמש אחד ממנהלי המועדון, טען ש"אנחנו לא מדברים על אף שחקן שלא נמצא בקבוצה". כמו כן נשאל על האפשרות שקיילור נבאס יעזוב והשיב: "אנחנו מרוצים מאוד מקיילור. הוא שחקן שלנו, וכולם מאוד אוהבים אותו אצלנו".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד סיימה ב-1:1 ביתי מול ריאל ויאדוליד

לכתבה המלאה
שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, חאמס רודריגס. GettyImages
מכונת הזמן של זידאן החזירה אותנו ל-2016. בייל וחאמס רודריגס, אמש/GettyImages

סרחיו ראמוס הוסיף שמן למדורה כשנשאל על ניימאר ואמר: "מבחינתי הוא אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם. נחכה ונראה מה יקרה, אבל כל עוד הוא לא שחקן שלנו, יהיה חוסר כבוד לשחקנים אחרים אם נדבר עליו". על קיילור נבאס אמר ראמוס ש"הוא אחד השוערים הטובים בעולם, והכרחי שיישאר בקבוצה, כי טוב שיש תחרות על הדקות בשער".

בספרד הופתעו מההרכב של זינדין זידאן, וב"אס" נכתב ש"ריאל חזרה אחורה בזמן לשנת 2016" - השנה בה קרים בנזמה, איסקו, גארת' בייל וחאמס רודריגס פתחו יחד בהרכב לאחרונה. סרחיו ראמוס אמנם פרגן לבייל ורודריגס ואמר ש"בטוח שיהיה להם חלק משמעותי בקבוצה השנה", אבל הפרשנים לא מרוצים מחוסר השילוב של השחקנים החדשים בקבוצה, כולל ניקולה יוביץ' וגם ויניסיוס, שאמנם קיבל דקות אבל שוב הציג יכולת מאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully