וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיבה לדאגה לקראת המונדובאסקט? ארצות הברית הפסידה באוסטרליה

הנבחרת של גרג פופוביץ' לא נראתה טוב והפסידה בתום משחק צמוד 98:94 לאוסטרלים, אותם הוביל שחקנו של פופ בספרס, פאטי מילס

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: עשרת הכוכבים הגדולים של אליפות העולם בכדורסל

סימן לבאות? נבחרת ארצות הברית הופתעה והפסידה הבוקר (שבת) לנבחרת אוסטרליה 98:94 במשחק הכנה לאליפות העולם בכדורסל שהתקיים במלבורן. האמריקאים הגיעו מלאי ביטחון אחרי שניצחו בצורה די נוחה את האוסטרלים במשחק ידידות נוסף שהתקיים לפני יומיים (אז זה נגמר ב-86:102), אבל היום נראו רע ושילמו על כך בהפסד בתום משחק צמוד. האוסטרלים, שקיבלו תמיכה של לא פחות מ-53 אלף צופים באולם, השיגו ניצחון היסטורי וראשון אי פעם על האמריקאים. זה גם היה ההפסד הראשון של ארצות הברית (עם סגל של שחקני NBA) אחרי 13 שנים ו-78 ניצחונות רצופים.

ההתמודדות הייתה צמודה לכל אורכה. ארצות הברית ירדה להפסקה ביתרון מינימלי של 48:49, וברבע השלישי הקהל הביתי דחף את הנבחרת שלו והאוסטרלים נכנסו לרבע המכריע ביתרון 76:78. זה המשיך להיות צמוד כמעט עד הסוף, אבל אז בריחה קטנה של המארחים סידרה להם מרווח מספיק גדול כדי להבטיח את הניצחון היוקרתי. פאטי מילס היה נהדר והצטיין עם 30 נקודות דווקא מול מאמנו בסן אנטוניו, גרג פופוביץ'. אנדרו בוגוט עזר עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים בכמעט 20 דקות מהספסל.

הקלע המוביל של האמריקאים היה קמבה ווקר עם 22 נקודות. כעת נותר לארצות הברית רק משחק הכנה אחד לפני הדבר האמיתי: היא תפגוש בעוד יומיים את קנדה, וב-1 בספטמבר תתחיל את שלב הבתים כשתפגוש את צ'כיה במסגרת בית ה' (שכולל גם את טורקיה ויפן).

שחקן נבחרת אוסטרליה פאטי מילס. GettyImages
לא ריחם על מאמנו בספרס. פאטי מילס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully