וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.8: באיירן מינכן תרכוש את מארק רוקה ב-40 מיליון יורו

הבווארים הפעילו את סעיף השחרור של קשר אספניול, שצפוי לחתום לחמש שנים. מילאן ומונאקו סיכמו את עסקת פרנק קסייה, לאציו רוכשת בלם לעתיד

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי בפיורנטינה

העברות

* אדריאן סילבה שוב במונאקו. קשרה הפורטוגלי של לסטר סיטי, 30, אקס מכבי חיפה, חזר לעונת השאלה שנייה ברציפות בקבוצה הצרפתית.

* אוטרכט החזירה את בארט רמסלאר, הקשר בן ה-23 אותו מכרה לפ.ס.וו איינדהובן לפני שלוש שנים. רמסלאר, שהספיק לרשום שלוש הופעות במדי נבחרת הולנד, חתם על חוזה לשלוש שנים, כשסכום ההעברה לא פורסם.

* אפרייה אקווה, קשר נבחרת גאנה בן ה-27, עבר מאמפולי לייני מלטיאספור הטורקית בהעברה חופשית וחתם על חוזה לשנתיים.

* אחרי חצי שנת השאלה בסנט אטיין, בורדו שלחה את הקשר הארגנטינאי ולנטין ואדה (23) לעונת השאלה באלמריה מהליגה השנייה בספרד.

* נאנט שלחה את הקשר הברזילאי לוקאס אוונגליסטה (24) לשנת השאלה בוויטוריה גימראייש הפורטוגלית.

שמועות

* אחרי שמכרה את רנאטו סאנצ'ס, באיירן מינכן הפעילה את סעיף השחרור של מארק רוקה ותרכוש את הקשר הספרדי בן ה-22 מאספניול תמורת 40 מיליון יורו. רוקה, שצפוי לקבל זימון לסגל ספרד הבוגרת אחרי שהצטיין במדי הצעירה שזכתה באליפות אירופה, יחתום לחמש שנים אצל הבווארים.

* בזמן שמארסיי מנסה לצרף את פרנק קסייה בהשאלה ממילאן, הרוסונרי קיבלו הצעה ממונאקו בסכום שנע בין 30 ל-35 מיליון יורו והגיעו לסיכום עם הקבוצה מהנסיכות. כעת הצדדים מחכים להסכמת הקשר.

* אינטר עדיין לא הצליחה להיפטר מחלוצה מאורו איקרדי, ובינתיים הארגנטינאי קיבל מספר חולצה לקראת פתיחת הליגה האיטלקית. אחרי שנושל מתפקיד הקפטן וראה את המספר 9 נלקח על ידי הרכש רומלו לוקאקו, הארגנטינאי ילבש את החולצה מספר 7 שאמורה להיות של אלכסיס סאנצ'ס, אם יגיע.

* לאציו תשלם כ-5.5 מיליון יורו לפרטיזן בלגרד עבור הבלם בן ה-18 סטרחיניה פאבלוביץ', שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת רק לפני חצי שנה. הבלם עבר את הבדיקות הרפואיות ויחתום, אבל יישאר העונה כמושאל בפרטיזן, שם הוא משחק לצד ביברס נאתכו.

* חואן מירנדה, המגן השמאלי בן ה-19 של ברצלונה, צפוי לעבור בהשאלה לשאלקה עם חוזה לשנתיים, אחרי שסוכנו הודיע כי האופציה של מארסיי ירדה מן הפרק.

* ראן רוצה לחזק את ההגנה שלה ועשויה להחזיר את הבלם ז'וריס ניאניון (22) שלא נמצא בתוכניות של סביליה אחרי עונת בכורה בה מיעט לקבל דקות. האנדלוסים קנו אותו מראן בקיץ הקודם ב-13.5 מיליון יורו.

* פול ז'ורז' אנטפ, שחקן הכנף הקמרוני בן ה-27 שלא השתלב בוולפסבורג, הגיע לטורקיה לקראת חתימה בקייסריספור, בשורותיה כבר סיכם את תנאיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully