וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישות של ניימאר: חוזה לחמש שנים ושכר של 35 מיליון יורו לעונה

בספרד פורסמו הסכומים שגם ברצלונה וגם ריאל יתקשו לעמוד בהם. נציג הבלאנקוס נחת בפריס כדי לנהל מו"מ, אלופת צרפת תציב דדליין

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנקי ריברי מוצג כשחקן פיורנטינה

ריאל מדריד מאמינה שהיא יכולה לסגור את עסקת העברתו של ניימאר בימים הקרובים. ב"אס" נכתב שהבלאנקוס, ששלחו הבוקר (שישי) נציג מטעמם לצרפת על מנת לנהל משא ומתן מול פריס סן ז'רמן, מאמינים כי היחסים הרעים בין אלופת צרפת לברצלונה יעזרו להם מאוד. "לאט אבל בטוח" - זאת הגישה בה נוקטים במדריד, על פי כתב ה"אס" מרקו רואיס, שטוען כי במועדון משוכנעים שעבודה איטית וחכמה על העסקה תוביל בסופו של דבר להשלמתה.

ב"לאקיפ" הצרפתי דווח אמש שהבלאנקוס כבר הציעו לפריס עסקה שכוללת את חאמס רודריגס, קיילור נבאס, גארת' בייל ו-100 מיליון יורו תמורת הכוכב הברזילאי, אבל הפריסאים סירבו והם מעוניינים בסכום כסף גבוה יותר ולא בשחקנים. על פי הדיווחים הראשוניים, אלופת צרפת מעוניינת בכ-200 מיליון יורו על מנת להחזיר כמה שיותר מההשקעה הראשונית שהייתה להם על ניימאר. עוד דווח כי בפריס רוצים תשובות, והם צפויים להציב דדליין פנימי במועדון בנוגע למעבר האפשרי של הברזילאי. אם לא תיסגר עסקה כלשהי בזמן, ניימאר יישאר בצרפת וישחק בפריס סן ז'רמן לפחות עד לחלון ההעברות החורפי שייפתח בחודש ינואר.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
יש לו דרישות גבוהות. ניימאר/GettyImages

אגב, על פי דיווחים בספרד, ניימאר דורש מהקבוצה שתחתים אותו חוזה לחמש שנים ושכר של 35 מיליון יורו לעונה. המשמעות היא שכר של 175 מיליון יורו לכל התקופה, לא כולל בונוסים, וזה עוד לפני שמגיעים לדמי ההעברה שתבקש פריס סן ז'רמן. מדובר בדרישות מופרזות שגם ריאל מדריד וגם ברצלונה לא יכולות לעמוד בהן.

בפ.ס.ז' טוענים כי לא הגיעה עדיין הצעה ראויה מברצלונה, כזו שניתן לקבל, והם מעריכים שהניסיונות של הקטלאנים נעשים בעיקר כדי לרצות את ליאונל מסי והשחקנים הבכירים שמעוניינים לראות את ניימאר חוזר. לגישתם, המאמצים הללו עדיין לא מספיקים.


(עדכון ראשון: 9:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully