וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החלה להתאמן. קווינסי אייסי: "יש פה אווירה מאוד משפחתית"

22.8.2019 / 21:17

האלופה ערכה את אימון הבכורה שלה לקראת העונה הקרובה, כשרק סקוטי ווילבקין שנמצא עם נבחרת טורקיה נעדר. הפורוורד החדש כבר מתפייט: "אני נרגש לצאת לדרך". ג'ייק כהן נבחר לוועד המנהל של ארגון שחקני היורוליג

פלייר עומרי כספי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: עומרי כספי לאחר חזרתו למכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את אימון הבכורה שלה לקראת עונת 2019/20 באולם המידטאון החדש במרכז תל אביב. כל שחקני הקבוצה נטלו חלק באימון, מלבד סקוטי ווילבקין שנמצא עם נבחרת טורקיה המתכוננת לאליפות העולם בסין. במקום נכחו גם נציגי ההנהלה והבעלים.

לפני האימון לקח המאמן יאניס ספרופולוס את השחקנים לשיחה, כשאת האימון העביר הצוות הרחב של הקבוצה שכולל את עוזרי המאמן ואסיליס ירגוטליס, טים פנינג, וליקו פרוביץ' ומאמן הכושר רגב פנאן.

אימון מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
יאניס ספרופולוס עם שחקניו באימון הבכורה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

"האימון הראשון היה טוב", אמר קווינסי אייסי לאתר הרשמי של המועדון, "טוב להזיע עם החברים החדשים שלי לקבוצה, ללמוד את השיטה ואת המאמנים. יש אווירה מאוד משפחתית. זה נהדר וזה יהפוך את המשחק עבור המועדון לטוב יותר, כך שאני נרגש לצאת לדרך".

מוקדם יותר היום נבחר ג'ייק כהן כחבר בוועד המנהל של ארגון שחקני היורוליג, אותו ארגון שהוקם בשנה שעברה והשיג לא מעט דברים עבור שחקני המפעל, ביניהם דחיית מועד פתיחת האימונים לחמישה שבועות לפני המשחק הרשמי. ביחד עם כהן נבחרו ניהאד דג'דוביץ' מבאיירן מינכן, יאניס טימה מחימקי מוסקבה והחברים הוותיקים קייל היינס, ג'יג'י דאטומה ודריק וויליאמס.

אימון מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
אימון מכבי תל אביב/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully