וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד סיימה ב-1:1 ביתי מול ריאל ויאדוליד

קארים בנזמה העלה את הבלאנקוס ליתרון עם שער יפה תוך כדי סיבוב בדקה ה-82 ופרץ את הסכר עבור המארחת, אבל סרג'י גווארדיולה איזן (88). סלטה ויגו - ולנסיה 0:1

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
ראמוס כועס אחרי שער השוויון/רויטרס

המחזור השני בליגה הספרדית יצא לדרך אתמול (שישי) עם דרבי אנדלוסי שבו סביליה ניצחה 0:1 בחוץ את גרנאדה ושמרה על מאזן מושלם. מונס דאבור נותר גם הפעם מחוץ לסגל, כשאנחנו כשבועיים לפני צמד המשחקים של נבחרת ישראל מול צפון מקדוניה וסלובניה במוקדמות יורו 2020. בדרבי הנוסף, לבנטה גברה 1:2 על ויאריאל בעזרת ה-VAR. ריאל מדריד אכזבה עם 1:1 ביתי מול ריאל ויאדוליד.

טוני קרוס שחקן ריאל מדריד עם קארים בנזמה. רויטרס
קרוס ובנזמה מבואסים/רויטרס

ריאל מדריד - ריאל ויאדוליד 1:1

הבלאנקוס לא הרשימו במיוחד מול סלטה ויגו במחזור הפתיחה, אבל הצליחו להשיג שלוש נקודות עם 1:3. גם הפעם ריאל מדריד לא הרשימה, אבל יצאה עם תוצאה מאכזבת מאוד. חאמס רודריגס, שריאל מדריד ניסתה להיפטר ממנו בקיץ על פי כל הדיווחים, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-57. קארים בנזמה העלה את המארחת ליתרון עם שער יפה מאוד תוך כדי סיבוב, אבל האורחת המשיכה לשחק עם הרבה תעוזה ומצאה את השוויון בדקה ה-88 כשסרג'י גווארדיולה מנצל יציאה איטית מאוד של טיבו קורטואה כדי לבעוט מקרוב פנימה את ה-1:1. זאת הנקודה הראשונה של ריאל ויאדוליד בסנטיאגו ברנבאו מאז ספטמבר 2001.

דקה 82: שער! וראן העביר מסירת רוחב לקארים בנזמה, שהשתלט, הסתובב נהדר ובעט חד לפינה את ה-0:1 של ריאל מדריד.

דקה 88: שער! איזה שער יפה של ויאדוליד. פלאנו הכניס כדור עומק לסרג'י גווארדיולה, זה התגלגל הרבה זמן ברחבה בלי שקורטואה טורח לצאת וגווארדיולה בעט פנימה את ה-1:1.

עוד בוואלה!

סביליה רוצה את 15 מיליון היורו בחזרה: מונס דאבור יימכר בקרוב?

לכתבה המלאה
שחקני סביליה חוגגים עם ז'ואן ז'ורדן (שני מימין). GettyImages
שער ראשון מאז הגיע מאייבר. ז'ואן ז'ורדן, שני מימין, עם החברים/GettyImages

גרנאדה - סביליה 1:0

אחת מקבוצות החוץ הפחות טובות בליגה הספרדית, בטח מבין קבוצות הצמרת, פתחה את העונה החדשה עם שני ניצחונות הרחק ממגרשה הביתי. אחרי ה-0:2 על אספניול, סביליה הגיעה לדרבי האנדלוסי וניצחה בנואבה לוס קרמנס, באצטדיון בו כשלה בשלושת הביקורים האחרונים במסגרת הליגה (שני הפסדים ותיקו). גרנאדה, שהשיגה נקודה במחזור הראשון אחרי 4:4 משוגע אצל ויאריאל, הייתה לא פחות טובה מיריבתה, עד שנכנעה בדקה ה-52. לוק דה יונג, הפייבוריט של ג'ולן לופטגי שהשאיר גם הפעם את מונס דאבור מחוץ לסגל, התנהל בכבדות ונבלם בתוך הרחבה, אבל ז'ואן ז'ורדן הגיע מאחור, משך לרגל ימין ובעט פנימה כדי לחגוג את שער הבכורה שלו במדי סביליה.

לופטגי יכול להיות מרוצה מהמאזן המושלם והעובדה שקבוצתו לא ספגה ב-180 הדקות הראשונות של העונה. הדאגה היחידה הגיעה מכיוון המגן סרחיו רגילון, שספג מכה קשה בראשו מוויקטור דיאס והורד על אלונקה כשהוא ממרר בבכי בדקה ה-20. השחקן המושאל מריאל מדריד פונה לבית החולים להמשך בדיקות.

סרחיו רגילון שחקן סביליה מפונה לאחר פגיעת ראש. GettyImages
יצא בדמעות. סרחיו רגילון/GettyImages

לבנטה - ויאריאל 1:2

אחרי ששמטה שלוש פעמים את היתרון ב-4:4 מול גרנאדה במחזור הראשון, הצוללת הצהובה שוב כשלה במשימה כשהובילה, והפעם גם הפסידה בדרבי הוולנסיאני. ג'רארד מורנו כבש מקרוב בדקה השלישית אחרי טעות בהגנה ובישול של קרל טוקו אקמבו, וזה נראה מבטיח מבחינת ויאריאל. אלא שאקמבי פספס הזדמנות לכבוש את השני וגרם לפנדל בדקה ה-64 בחסות ה-VAR. השוער אנדרס פרננדס עצר את הפנדל של המחליף רוג'ר מרטי וגם את הריבאונד, אבל השופט הורה על בעיטה חוזרת כי השוער לא עמד על קו השער. מרטי בעט שוב בדקה ה-68 והפעם פרננדס רק הדף פנימה. אחרי חמש דקות קיבלה לבנטה עוד פנדל, ושוב מרטי שלח את הכדור לאותה פינה והשלים את המהפך אחרי 10 דקות שלו על המגרש. מורנו פספס הזדמנות גדולה להשוות בדקה ה-90 וקבוצתו נותרה עם נקודה אחת אחרי שני מחזורים. לבנטה עם שלוש נקודות ראשונות.

ג'רארד מורנו שחקן ויאריאל מאוכזב. GettyImages
החמיץ הזדמנות לאזן בדקה ה-90. ג'רארד מורנו/GettyImages

סלטה ויגו - ולנסיה 0:1

שבוע אחרי שנראתה טוב מול ריאל מדריד והפסידה, הצליחה סלטה להשיג נקודות ראשונות עם ניצחון יוקרתי מאוד בבית. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-15 והיה שווה את הכול. דניס סוארס, שהגיע אל הקבוצה אחרי חצי עונת השאלה לא מוצלחת בארסנל, העביר מסירת רוחב לגבריאל פרננדס, שכבש עם העקב וכשהוא עם הגב אל השער את ה-0:1, שהחזיק מעמד עד הסיום. ולנסיה נותרה עם נקודה אחת בלבד אחרי שני מחזורים. דניס סוארס היה יכול להכפיל את היתרון בדקה ה-93 אבל החמיץ מהנקודה הלבנה.

חטאפה - אתלטיק בילבאו 1:1

הבאסקים, שהצליחו לנצח את ברצלונה במחזור הפתיחה בזכות שער ענק של אריץ אדוריץ, לא שמרו על מאזן מושלם אחרי ששמטו יתרון מוקדם במהרה. ראול גרסיה הוותיק והבלתי נגמר העלה את בילבאו ליתרון בדקה השישית, חיימה מאטה איזן בדקה ה-12. אדוריץ נכנס בדקה ה-74, אבל לצערו לא הצליח להשפיע על המשחק כמו שעשה מול בארסה.

שחקני סלטה ויגו. GettyImages
שחקני סלטה חוגגים שלוש נקודות/GettyImages

משחקים נוספים

אוסאסונה - אייבר 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully