וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון התלהב: "ורדאסקה הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים"

22.8.2019 / 14:30

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים דיבר לקראת משחק פתיחת העונה נגד באר שבע בראשון. עוד הוסיף: "לא פשוט להביא שחקנים לישראל"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

יוסי בניון ורוני לוי דיברו היום (חמישי) לראשונה העונה עם התקשורת במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה ביום א' (20:15) נגד הפועל באר שבע בטדי. המנהל המקצועי נגע בין היתר בנושא הרכש החדש של הקבוצה דיוגו ורדאסקה, ושחקני רכש נוספים שיצטרפו לקבוצה. כמו כן בניון יתייחס לפציעתו של מיכאל אוחנה וציפיות הקבוצה מהעונה הקרובה ועל המשחק מול הפועל באר שבע במחזור הפתיחה.

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. דני מרון
הפעם בפרונט. יוסי בניון/דני מרון

יוסי בניון אמר: "לא פשוט להביא שחקנים לישראל, יש הרבה התאמות כדי לגרום לזה לקרות, אני שמח שהצלחנו להחתים את דיוגו (ורדאסקה). הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים. אני יודע מה ראינו בשחקן ואנחנו מאושרים שהוא איתנו".

על מיכאל אוחנה: "זה לא נכון עכשיו להתעסק בזה אם נחתים מחליף לאוחנה או לא, אנחנו צריכים לעבור את המשחק ביום ראשון ואז להחליט אם צריך מחליף או לא". "באופן אישי נכנסתי לאתגר גדול מדי אחרי שפרשתי וזה לא פשוט בכלל, אבל לקחתי בשתי ידיים את האתגר ואני עושה הכל כדי להצליח".

"אתה אף פעם לא יודע אם הדברים יתחברו מהר, אני מאמין שבסוף הכל יסתדר. זה לא הזמן להשוות את הסגל שלנו לאחרים. אני ורוני באותו ראש ורוצים להביא לאותן תוצאות, הוא מאמן עם המון ניסיון, עוזר לי בתפקיד החדש ואנחנו משלימים אחד את השני בצורה טובה בבית"ר. חיפשנו בעיקר בלם חופשי ובסכומים שלנו, אנחנו לא יכולים להציע סכומים שקבוצות אחרות או ליגות אחרות יכולות להציע. בעבר הסכומים לא היו בכיווון שלנו, אבל ברגע שהגענו לסכומים הגיוניים רכשנו אותו. רציתי את עלי מוחמד כי אני חושב שבתפקיד שלו אין זר טוב ממנו בישראל. אני עזרתי לו אישית לגרום לו להרגיש בנוח. אנחנו מנסים לפנות מקום לזר החדש, זאורז'יניו וטיירה מודעים למצב".

רוני לוי אמר: "הסגל שלנו כמעט מלא, יכול להיות שנחתים עוד שחקן אחד, אבל לא צריך להיות במרדף. כרגע זה הסגל שיש לנו, ואנחנו מתמקדים בו"

"יש לנו בהרכב כמה אפשרויות, כמובן שמיכאל היה שחקן מרכזי במערך של ביתר ירושלים אבל יש לנו אפשרויות אחרות בתוך הסגל. בשנה שעברה היה קשה מאד, ולעשות תהליך מקשה מאד למצוין זה לוקח זמן. בתוך התהליך הזה נעשתה השקעה בשחקנים טובים ויש סגל טוב מאד והדברים מתחברים בצורה טובה ומבטיחה מאד. אבל עונת כדורגל זו עונה ארוכה ויש המון עליות וירידות ומאמינים שאנחנו יכולים לעשות דברים טובים מאד ביחד. הקבוצה הזו חזקה מאד ויכולה להגיע רחוק. שיגיע הזמן להגיד דברים על אליפות אז נגיד, עכשיו זה מוקדם מדי".

מיכאל אוחנה בית"ר ירושלים. דני מרון
יעבור ניתוח בלונדון. מיכאל אוחנה/דני מרון

אתמול (רביעי), המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים, יוסי בניון, הספיק לסגור את עיסקת דיוגו ורדאסקה, אשר הוצע לקבוצה לפני יותר מחודש בסכומים הרבה יותר גבוהים, בעסקה שכוללת עמלת סוכנים והייתה אמורה להגיע לעלות המתקרבת למיליון יורו.

בשל העובדה כי בית"ר כבר עברה מזמן את הסכום ההשקעה שהקציב לעצמו משה חוגג, היא רצתה לצרף אך ורק בלם חופשי, אך בשל העובדה שורדאסקה בן 22 בלבד, והסכום ששולם עליו עשוי להוות השקעה, אישר הבעלים את הרכישה. אגב, בבית"ר אף אמרו אתמול: "יוסי, רוני וכל הצוות ראו המון משחקים של ורדאסקה וכולם נתנו את היד למהלך. הוא שחקן צעיר שעוד יעשה טעויות, אך אם יתאקלם נכון הוא יכול להגיע רחוק. יכלנו להתפשר מזמן, חיפשנו מישהו שעם הזמן יוכל באמת לשדרג".

עוד בוואלה!

יעקב שחר: "הכדורגל שלנו כפוי טובה, יש חשש שאם נעזוב תהיה מפולת"

לכתבה המלאה
שחקן ריאל סראגוסה, דיוגו ורדאסקה. GettyImages
פוטנציאל בעיני הצוות המקצועי. דיוגו וארדסקה./GettyImages

במקביל לורדאסקה, בשבועיים האחרונים היה מועמד נוסף בתמונה, זהו ווילפריד קאנון בן ה-26 מחוף השנהב, המשחק בדן חאג ההולנדית מ- 2013. הסיפור עם קאנון הוא שבינואר האחרון, בעידן ניר קלינגר, הציע משה חוגג עבורו סכומים גבוהים מאוד עם שכר של כ-450 אלף יורו ואילו כעת בבית"ר שינו מדיניות בנוגע לשכר שחקנים ולא רצו לעבור את השכר של 280 אלף יורו בעונה ולכן העסקה לא יצאה אל הפועל.

כעת ינסו בבית"ר לבדוק אופציות לצירוף מגן שמאלי נוסף שיתחרה עם מקס גרצ'קין. בנוגע לשחקן בחלק הקדמי על חשבונו של מיכאל אוחנה, בשלב זה במועדון לא עוסקים בכך ורק אחרי המשחק נגד הפועל באר שבע האפשרות עשויה להישקל. אוחנה עצמו הגיע אתמול לבית וגן ושוחח עם הצוות המקצועי והשחקנים. כרגע הוא עובר מעט טיפולים, ובקרוב אמורים לסגור עבורו מועד לניתוח בלונדון, שם נותח לאחר הפציעה הקודמת.

בית"ר הודיעו על הצטרפותה של חברת "עולם החימום" כספונסרית. מדובר בקבוצה המחזיקה חברות מהגדולות בישראל בתחום החימום התת ריצפתי ומספקת ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים פתרונות חימום מתקדמים מכל הסוגים. שם החברה יתנוסס על גב השחקנים. מני רון, בעלי קבוצת עולם החימום ורון לי השקעות אמר לאחר החתימה: "אנחנו מתרגשים להיות חלק ממשפחת בית"ר ירושלים. כאוהדי בית"ר, אנו שמחים על הדרך בה מצעידים משה חוגג וחברי ההנהלה את המועדון היקר לליבנו, דרך שמחממת את ליבם של מאות אלפי אוהדים ותומכים ברחבי ישראל והעולם. ישנם קווי דמיון רבים בין בית"ר ירושלים ל'עולם החימום'. הוותק, החתירה למצוינות והפעילות העניפה מתוך מטרה להיות הטובים ביותר עם דרך ארוכה, עקבית, דבקות במטרה, חזון וערכים. אנחנו מקווים לחורף חם בטדי. יאללה בית"ר". בעלי המועדון, משה חוגג, אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים על הצטרפותה של חברת "עולם החימום" למשפחת בית"ר, יחד נחזיר את בית"ר למרכז הבמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully