וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לופטגי אוהב חלוצי מטרה גבוהים": הפלונטר של דאבור בסביליה

שבועיים לפני צפון מקדוניה, חלוץ הנבחרת לא נמצא בתכניות של מאמן סביליה ועשוי לעזוב: "לופטגי משאיר את ההחלטה לצוות הטכני"

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

מונס דאבור בבעיה. אחרי שקרע רשתות בליגה האוסטרית ונרכש בכסף גדול על ידי סביליה כבר בינואר שעבר, החלוץ הישראלי אפילו לא היה בסגל במחזור הפתיחה שבו האנדלוסים ניצחו 0:2 את אספניול. אמש (רביעי) דווח שגם אינטר וגם בורדו מעוניינות לצרף בהשאלה את החלוץ הישראלי, שפשוט לא נמצא בתכניות של המאמן ג'ולן לופטגי.

מונס דאבור שחקן סביליה. GettyImages
מה יעלה בגורלו? מונס דאבור/GettyImages

כזכור, חואקין קפארוס היה זה שדרש לצרף את הישראלי, אבל מאמן נבחרת ספרד לשעבר מחפש חלוץ 9 בסגנון אחר ולכן הוא צירף את לוק דה יונג מאיינדהובן. בספרד טוענים שלופטגי מחפש חלוץ רחבה גבוה, חסון שיכול להוריד את הכדורים לשחקני הקו השני של ההתקפה. דאבור הוא יותר שחקן שבנוי על המהירות שלו ולופטגי מעדיף אפילו את מוניר ונוליטו על פניו.

עוד מדווחים בספרד שלופטגי משאיר את ההחלטה על דאבור לידי הצוות הטכני, דהיינו רוצה שמונצ'י המנהל המקצועי הכל יכול יקבל החלטה לגבי הישראלי, שכרגע לא בתכניות ואלו חדשות רעות גם מבחינת נבחרת ישראל, לה מצפים שני משחקים מול צפון מקדוניה וסלובניה ב-5 וב-9 לספטמבר. כפי המסתמן כעת, דאבור צפוי להיות מושאל לקבוצה אחרת, עם עדיפות לקבוצה בליגה הספרדית כשאספניול כבר גיששה בגזרתו בימים האחרונים.

עוד בוואלה!

אספניול גיששה וסורבה, אבל מה הלאה? העתיד המעורפל של מונס דאבור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully