וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה כשיר לבטיס: מסי חזר לאימוני ברצלונה, עוסמאן דמבלה ייקנס?

הארגנטינאי ערך אימון קבוצתי ראשון מאז הפציעה ועשוי לחזור להרכב בראשון, דיווח: הצרפתי עלול להיקנס משום שלא דיווח על פציעה

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

ליאונל מסי עבד חזק מאוד כדי לחזור לכשירות מאז הפציעה שחווה כבר באימון הפתיחה שלו בברצלונה. הערב (רביעי) הכוכב הארגנטינאי ערך אימון ראשון יחד עם חבריו ועל פי כל ההערכות הוא יהיה כשיר למשחק הביתי הראשון של הקבוצה בעונה, ביום ראשון מול ריאל בטיס. כזכור, מסי פספס את מחזור הפתיחה, שבו הפסידה בארסה 1:0 בחוץ מול בילבאו. מאז הפציעה של מסי, גם סוארס ודמבלה הספיקו להיפצע, כך שכשירותו של הארגנטינאי תהיה קריטית לגבי המשחק הקרוב, בעוד שהאורוגוואי לא צפוי לשחק.

הוא חזר, וגם החיוך

אפרופו דמבלה, בתקשורת הקטלאנית מדווחים שברצלונה עשויה לקנוס את הקיצוני הצרפתי שהגיע בקיץ הקודם תמורת סכום עתק ומאז הוא בעיקר מבלה על מיטות הטיפולים. הסיבה לקנס: בבארסה בודקים חשד לכך שדמבלה הסתיר את הפציעה שלו מהצוות הרפואי בשבוע שעבר ולא עבר בדיקה כפי שהתבקש. במקום זאת, דמבלה החליט לבלות יומיים עם המשפחה שלו.

אם יתברר שזה נכון, דמבלה עשוי לקבל עונש כבד מאוד, כולל השעיה של עד חודש מבלי לקבל שכר. בנוסף הוא עשוי לקבל קנס של עד מיליון יורו. בכל מקרה, הצרפתי לא ישחק בחודש הקרוב בגלל הפציעה שחווה באימון. תוסיפו לכך את פרשת ההירדמות שלו ופספוס הטיסה ותקבלו שחקן בעייתי שעלול לשלם את המחיר כבר העונה ולעזוב את הקבוצה, אולי לטובתו של ניימאר עוד החודש.

עוד בוואלה!

עוסמאן דמבלה ישן על כורסא בשדה התעופה בספרד במשך כ-5 שעות

לכתבה המלאה
עוסמאן דמבלה ברצלונה. רויטרס
מה יהיה הסוף איתך? עוסמאן דמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully