וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול גיששה וסורבה, אבל מה הלאה? העתיד המעורפל של מונס דאבור

הקטלאנים ניסו לקבל את הישראלי בהשאלה אולם סביליה מתעקשת להשאירו, לפחות בינתיים. בתקשורת המקומית מסבירים: הסיטואציה המסובכת, התקדימים האופטימיים והקללה שעלולה לגרום לו לעזוב כלעומת שבא

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

פתיחת הקדנציה של מונס דאבור בסביליה לא מבשרת טובות. החלוץ, שהפך לישראלי היקר בכל הזמנים אחרי שנרכש על ידי האנדלוסים ב-15 מיליון יורו, כלל לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק פתיחת העונה בליגה הספרדית מול אספניול (ניצחון 0:2), וכעת תוהים בספרד אם יישאר בקבוצה.

ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני פרסמו הערב (שלישי) שאספניול בדקה את האפשרות לקבל את דאבור בהשאלה, אולם סביליה סירבה בטענה שבשלב זה אין בכוונותה להעבירו לקבוצה אחרת, גם לא לפרק זמן קצוב.

אספניול התעניינה באפשרות על רקע העזיבה של החלוץ המוביל של הקבוצה בורחה איגלסיאס, אולם לעת עתה המהלך לא נראה אפשרי. כך או כך, מעמדו של דאבור עדיין תלוי באוויר.

מונס דאבור שחקן סביליה. GettyImages
סימני השאלה כבר מרחפים מעליו. מונס דאבור/GettyImages

בתקשורת האנדלוסית טוענים ש"הסיטואציה של דאבור מסובכת, ויש לה כמה פתרונות". על פי האתר המקומי "לה קולינה נרביון", עתידו בקבוצה ייקבע במשחקים הקרובים, אולם הסיכויים פועלים לרעתו: המאמן ג'ולן לופטגי לא מתלהב ממנו, ונחוש שלא לשתף אותו גם בהמשך.

יחד עם זאת, טוענים באתר, "הסיכויים של דאבור להפוך לכוכב בסביליה עוד לא הסתיימו", וכראייה לכך הועלו דוגמאות יומרניות למדי מהעבר. כך, למשל, גם וויסאם בן ידר, קווין גאמיירו ונוליטו, שלושה מהכוכבים הגדולים של המועדון במילניום הנוכחי, פתחו אף הם את הקדנציה שלהם בקבוצה בעצלתיים, והתאקלמו רק בחלוף כמה חודשים.

"דאבור עדיין יכול להוכיח ללופטגי שהוא ראוי לדקות ומסוגל לתרום לקבוצה הרבה. בסופו של דבר הוא יקבל קרדיט, ואם יוכיח את עצמו הכל יכול להיראות אחרת", נכתב.

מצד שני, ישנה "הדרך הכואבת". מי שדחף להחתמה של דאבור בסביליה היה המאמן הקודם חואקין קפארוס, שלא נודע באחוזי פגיעה גבוהים בכל הנוגע להחתמות בסביליה. שחקנים כמו קווינסי פרומס שהצטרפו למועדון בקול תרועה רמה ונחשבו להחתמות של קפארוס, נחלו לרוב כישלון חרוץ ועזבו כלעומת שבאו.

"דאבור עוד עלול להפוך לבא ברשימת ההחתמות המקוללות של קפארוס. ועכשיו קפארוס אפילו לא בסביליה", ציינו.

עוד בוואלה!

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את חטאפה, ז'ואאו פליקס סחט פנדל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully