וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב נחתו בישראל, טיילר דורסי התלהב: "קבלת פנים מטורפת"

20.8.2019 / 21:04

דורסי, אייסי, האנטר וכהן התקבלו על ידי כ-100 אוהדים בנתב"ג. כהן תקף את חוק המתאזרחים החדש: "המנהלת הלכה רחוק מדי"

פלייר עומרי כספי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעוד שבועיים וחצי ייערך משחק ההכנה הראשון של מכבי תל אביב לקראת עונת 2019/20, והיום (שלישי) נחתו בישראל מרבית המצטרפים החדשים. מצעד הנחיתות החל בשעה 15:30, עם נחיתתו של קווינסי אייסי. זמן קצר לאחר מכן הגיעו ארצה גם ג'ייק כהן, אותלו האנטר וטיילר דורסי, ובהמשך הגיעו אנג'לו קלויארו וטאריק בלאק.

כ-100 אוהדים קיבלו את פניהם של שחקני מכבי תל אביב. קווינסי אייסי אמר: "אני שמח להיות כאן. אני מביא קשיחות ועושה כל דבר שצריך בשביל לנצח. אני חושב שיש לנו סגל מצוין, יש לנו אנשים ממש טובים בקבוצה, אנחנו נעשה הכל כדי להתחרות ולהשיג כמה שיותר ניצחונות. אני מתרגש לחזור לשחק עם עומרי (כספי, א.ש), אני והוא קרובים, אשתו ואשתי קרובים. הם דיברו איתנו גם, וגם אשתו של טאריק בלאק, כולם רוצים לגרום לנו להרגיש בבית. המעבר מאירופה יהיה קשה ושונה, אבל אני משחק כדורסל כבר לא מעט שנים, אז הכל יהיה בסדר".

שחקני מכבי תל אביב קווינסי אייסי, ג'ייק כהן בנתב"ג. אור שקדי, צילום מסך
התקבלו על ידי עשרות אוהדים. קווינסי אייסי וג'ייק כהן/צילום מסך, אור שקדי
אוהדי מכבי תל אביב עם קווינסי אייסי בנתב"ג. אור שקדי, צילום מסך
אייסי עם אוהדי מכבי תל אביב/צילום מסך, אור שקדי

מנגד, ג'ייק כהן נחת עם בטן מלאה. אחרי שצייץ נגד החוק החדש של המנהלת המפלה מתאזרחים ביחס ל"צברים", כהן הסביר את עצמו באריכות. ."כל מה שרציתי להעביר זה שזה חבל מה שהליגה עשתה בכל הנוגע למתאזרחים. אמרתי בעבר לציטוט שיתרון המס לשחקנים מתאזרחים צריך להיפתר, אבל הליגה הלכה רחוק מדי. לשים הגבלות לקבוצות על שחקנים מתאזרחים, זה פשוט לא נכון. הייתה לי חוויה נפלאה בישראל, לא הייתי מחליף אותה בשביל שום דבר, ואני רוצה שהדור הבא, בעוד 20-30 שנים, יוכל ליהנות מאותו דבר. עם החוק הזה, אולי המתאזרח הבא לא יוכל לבוא".

כהן סיפר על הקיץ שעבר: "הקיץ שלי היה מדהים, התחתנתי ותמיד כיף לבוא אחרי אליפות, אבל זה עבר מהר מאוד. בכל שנה אנחנו מביאים הרבה כישרון ויש ציפיות, אבל אני מנסה להתרכז במה שאני יכול לשלוט, אני רוצה לעזור לשחקנים החדשים להתאקלם בעיר החדשה, קצת להראות להם את המסורת של מכבי תל אביב, איפה לאכול, דברים כאלה. זה תמיד מרגש, יש קבוצה חדשה, אני מתרגש, האוהדים מתרגשים, ואנחנו מחכים להתחיל לעבוד. בכל פעם שמביאים שחקנים חדשים, חושבים שהתקרה יכולה להיות ממש גבוהה. מביאים תמיד שחקנים טובים ומוכשרים, התפקיד שלנו זה לעבוד על הכימיה".

מאוחר יותר נחתו גם אותלו האנטר וטיילר דורסי. "די משוגע שכולם פה בשבילי, אני נרגש להצטרף למועדון היוקרתי הזה ומחכה כבר לפתוח את העונה", אמר האנטר. "אני יכול להנהיג, אני אנסה להחזיר את הקבוצה לטופ. זה אתגר להחזיר את הקבוצה לפלייאוף היורוליג".

דורסי אמר: "זו קבלת פנים מטורפת, אני שמח להיות כאן למרות שאני עייף. זה ממש מטורף ואני שמח. לא ציפיתי לדבר כזה, שמעתי דברים נהדרים על האוהדים ולהיות כאן אחרי כל כך הרבה שעות טיסה, אני מרגיש את האהבה, וכבר מרגיש בבית".

דורסי הוסיף: "אני רוצה לשחק את המשחק שלי, עבדתי על הרבה דברים הקיץ, וכל מה שאני אקבל אני אקח, זה יהיה תהליך ועבודה של יום אחרי יום. אני אוהב את הסגל, יש לנו הרבה שחקנים טובים, הרבה דברים שהמאמנים יכולים לעבוד איתו. יש לי מנטליות של ניצחון. אני מקווה להגיע לפלייאוף.
אמא וסבתא שלי נולדו כאן בישראל, אז להגיע לכאן זה פשוט מטורף, זה מראה משהו על מעגל החיים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully